Voice of Finland 2023 official.
Voice of Finland 2023 alkaa perjantaina 27.1. klo 20.
Tänä vuonna The Voice of Finland uudistuu hieman. Ääni ratkaisee -vaiheesta jatkoon päässeet kilpailijat eivät mene suoraan kaksintaisteluihin vaan joutuvat sitä ennen The Cut -osioon. Siinä joka tiimistä karsitaan vielä kolme kilpailijaa.
Myös knock out -vaihe uudistuu niin, ettei kukaan laulajista ole turvassa pudotukselta. Tähtivalmentajat voivat lähettää kilpailijan kotiin miltä tuolilta tahansa.
Tähtivalmentajina uudella kaudella ovat paluun ohjelmaan tekevä Elastinen, Anna Puu, Maija Vilkkumaa ja Toni Wirtanen sekä Sipe Santapukki.
Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Elina Kottonen.
Uudella The Voice of Finland -kaudella nähdään muun muassa nämä kilpailijat:
Nadi Hammouda, 46, Helsinki
Onni Kivipelto, 19, Alajärvi
Nelli Hotakainen, 32, Kokkola
Emmi Tirkkonen, 16, Kouvola
Vesa Rekola, 59, Rauma
Erika Nyström, 16, Vantaa
Cassandra Holmlund, 23, Helsinki
Massimo Piccinini, 27, Lahti
Elsa Rusi, 32, Lahti
Eemeli Nissi, 27, Joensuu
Aini Vehviläinen, 21, Helsinki
Kommentit (4280)
Vierailija kirjoitti:
Apulantalaiset haalivat puhelahjoillaan itselleen ylisuuren joukkueen lupaillen huippuvalmennusta ja kuun taivaalta. Kolmasosa jatkoon päässeistä ei sitten niin kauheasti jatkoon heillä pääsytkään.
Olen aina miettinyt, että kun vuodesta toiseen Sipe ja kumppanit saa eniten valmennettavia, että miksi nämä laulajat aina vaan valitsevat heidän, koska pakko heidän on tietää, että sinne on mennyt moni muukin ja hyväkin laulaja tippuu sieltä herkemmin.
Tosi hyvän laulajan kannattaisivalita se vähiten suosittu valmentaja niin olisi suurin mahdollisuus päästä lopuun asti, koska hänen tiimissään on monesti vain niitä, joille ei muut ole edes kääntyneet.
Maijan biisivalinnat ja laulajavalinnat saa mut repimään hiukset päästäni. Joka kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apulantalaiset haalivat puhelahjoillaan itselleen ylisuuren joukkueen lupaillen huippuvalmennusta ja kuun taivaalta. Kolmasosa jatkoon päässeistä ei sitten niin kauheasti jatkoon heillä pääsytkään.
Olen aina miettinyt, että kun vuodesta toiseen Sipe ja kumppanit saa eniten valmennettavia, että miksi nämä laulajat aina vaan valitsevat heidän, koska pakko heidän on tietää, että sinne on mennyt moni muukin ja hyväkin laulaja tippuu sieltä herkemmin.
Tosi hyvän laulajan kannattaisivalita se vähiten suosittu valmentaja niin olisi suurin mahdollisuus päästä lopuun asti, koska hänen tiimissään on monesti vain niitä, joille ei muut ole edes kääntyneet.
No se on just se, kun ne puhuu siinä sen laulajan pään pyörälle, että me ollaan niin paljon parempia valmentajia kuin nuo muut. Ja vielä kun on kaksi vakuuttelemassa (onpa reilua)! Monestihan on ollutkin, että laulaja on todennut, että mä olin ajatellut mennä tuon valmentajan X tiimiin, mutta valitsenkin nyt teidät. Ehkä hän sitten jälkeenpäin jännityksen laannuttua miettii, että voi hitsi miten tuli valitttua.
Nyt oli kyllä Maijalla outoja biisejä. Tai sitten oli niin , että toiselle laulajalle helppo ja sitten tiedettiin toiselle tulee haastavampi.
Oliko Annalla päällä askarteluessu?
Arja Koriseva on kyllä iloisuus Elastisen tiimissä.
Virve Vicky Rostin ulosanti on aika niukkaa. Ihan muutaman sanan sanoo jotain yleistä. Luulin pirteämmäksi, on jotenkin totisen hymytön ja mielipiteetön.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Annalla päällä askarteluessu?
....Korisevalla päässä pitsistringit?
Rosti ollut vähän vaisu. Välillä tuntui , että oli hämmentynyt Maijun valintoihin ketkä laittoi pariksi.
Kyllä ihmetyttää Annankin lauluvalinnat. Jonna Tervomaa oli Alinan äänelle todella huono valinta, Kirsille taas nappi.
Alina kyllä onneksi meni jatkoon.
Kirsi ei musta myöskään ollut Katia parempi, Toni&Sipe passitti väärän sohvalta pois.
Puu sais mennä vaihtoon!Niin ärsyttävä tyyppi!Kenen nimi on "Puu"??Mikä nimi!Siinä on Puulla loppunu mielikuvitus.Ehkä just kertookin tyypistä oikein.
Mä en jaksa kun kaikki on tyyliin "ammattitason" laulajia. Mahollisuudet tuhotaan näillä kauheilla biiseillä
Vierailija kirjoitti:
Virve Vicky Rostin ulosanti on aika niukkaa. Ihan muutaman sanan sanoo jotain yleistä. Luulin pirteämmäksi, on jotenkin totisen hymytön ja mielipiteetön.
No näyttää kyllä ihan siltä, että Rosti on ihan eri mieltä, kuin Maija! Ei varmaan huvita hehkuttaa noita Maijan tyhmiä valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Maijan biisivalinnat ja laulajavalinnat saa mut repimään hiukset päästäni. Joka kaudella.
No mulla EI yksin Maija !
Vaan KAIKKI 😵💫 !
Jo ensin nämä solistit "Ääni ratkaisee vaiheessa " , voi elämä 😤....
On siis jossain olemassa SEKUNDA BIISIEN KAATOPAIKKA . Ja sieltä nämä solistit tonkavat omat uikutuksensa. Ja sit vetävät sen biisin sielunsa kyllyydestä.
Vaikka kaikilla on upea lauluääni, niin sääli nuo biisi valinnat.
Nyt sitten jokainen Valmentaja tonkaa sieltä samaiselta kaatikselta luikutuksia.
Tänään kaikki Valmentajat tekivät näin ainakin kerran.
Korvatulpille oli käyttöä.
Nuo englannin kieliset biisit menevät monille yli hilseen ....lähinnä kuin virsiä veisaisivat.
Rela on ollut jossain toisessakin skabassa, muistan hänet ja tykkäsin jo silloin. Oliko Idols tai X Factor tai mitä näitä nyt on ollut, veti jonkun toisen kanssa räppiä. Luulin että hän on trans, on niin pitkä ja laiha. Ja aivan sama vaikka olisi mutta ei kait ole.
Todella hyvä laulaja mutta ei varmaan tarpeeksi muovattavissa ja tarpeeksi kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tela taisi olla melko varma jatkoon pääsystä.
Aina tommoset arat tavikset; anteeksi että olen olemassa jatkoon, ymmärrän että tarvivat kannustusta mutta silti tuon tasoista esiintyjää joudumme jatkossa kuunteleen. Harmi musiikillisesti.
Valmentajilla pitäisi nimeonmaan olla uskallusta valita noita oman tiensä kulkijoita / valmiita artisteja, kun tämä on the Voice. Lopputuloksena olisi paljon parempia ja monipuolisempia esityksiä kilpailun edetessä.
Mutta ei, valitaan noita persoonattomia piipittäjiä melkein kuin kostona kilpailijoille, joilla on jotain omaa tyyliä.
Elisa Kota on upea. Sen eka veto oli ihan huippu. On myös jumalaisen kaunis nainen!
Hei, tuo Pinja-Riikka kuulostaa laulaessaan ihan multa kun ponnistelen kakalla!
Vierailija kirjoitti:
Rela on ollut jossain toisessakin skabassa, muistan hänet ja tykkäsin jo silloin. Oliko Idols tai X Factor tai mitä näitä nyt on ollut, veti jonkun toisen kanssa räppiä. Luulin että hän on trans, on niin pitkä ja laiha. Ja aivan sama vaikka olisi mutta ei kait ole.
Todella hyvä laulaja mutta ei varmaan tarpeeksi muovattavissa ja tarpeeksi kaunis?
Persoonalliset ja taitavat pudotetaan.
Ja mitä nuorempi ja kokemattomampi sitä todennäköisemmin jatkaa.
Seurauksena todella TYLSÄ ja tasapaksu kisa.
No hei, jos sulla ei ole maksukanavia, se tarkoittaa sitä että sulla ei ole varaa hankkia maksukanavia! Näinhän täällä ainakin mutkat suoristetaan.
Meillä esim mies on pääsääntöisesti viikot reissussa ja katsotaan yhdessä noi ohjelmat silloin kun ne tulee telkkarista, mun olis hölmöä katsoa etukäteen jostain maksukanavalta. Eikä mulla tota ruutuplussaa olekaan (sieltä nää kai ennakkoon katsottavissa)?