Voice of Finland 2023 official.
Voice of Finland 2023 alkaa perjantaina 27.1. klo 20.
Tänä vuonna The Voice of Finland uudistuu hieman. Ääni ratkaisee -vaiheesta jatkoon päässeet kilpailijat eivät mene suoraan kaksintaisteluihin vaan joutuvat sitä ennen The Cut -osioon. Siinä joka tiimistä karsitaan vielä kolme kilpailijaa.
Myös knock out -vaihe uudistuu niin, ettei kukaan laulajista ole turvassa pudotukselta. Tähtivalmentajat voivat lähettää kilpailijan kotiin miltä tuolilta tahansa.
Tähtivalmentajina uudella kaudella ovat paluun ohjelmaan tekevä Elastinen, Anna Puu, Maija Vilkkumaa ja Toni Wirtanen sekä Sipe Santapukki.
Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Elina Kottonen.
Uudella The Voice of Finland -kaudella nähdään muun muassa nämä kilpailijat:
Nadi Hammouda, 46, Helsinki
Onni Kivipelto, 19, Alajärvi
Nelli Hotakainen, 32, Kokkola
Emmi Tirkkonen, 16, Kouvola
Vesa Rekola, 59, Rauma
Erika Nyström, 16, Vantaa
Cassandra Holmlund, 23, Helsinki
Massimo Piccinini, 27, Lahti
Elsa Rusi, 32, Lahti
Eemeli Nissi, 27, Joensuu
Aini Vehviläinen, 21, Helsinki
Kommentit (4280)
gjj kirjoitti:
Mun mielestä Relassa taas ei ole mitään ihmeellistä. Osaa laulaa, mutta ääni ei omaan korvaan ole mitenkään erityisen miellyttävä.
Itse mielummin ajattelen sen niin, että jatkoon se, jolla on parempi ääni. Laulamista voi kuitenkin opettaa, ääntä ei muuttaa.
No eihän sillä Pinja-Riikalla nyt ainakaan ollut mikään mieleenpainuva ääni.
Elastinen teki kyllä virheen kun valitsi Elisan.
gjj kirjoitti:
Mun mielestä Relassa taas ei ole mitään ihmeellistä. Osaa laulaa, mutta ääni ei omaan korvaan ole mitenkään erityisen miellyttävä.
Itse mielummin ajattelen sen niin, että jatkoon se, jolla on parempi ääni. Laulamista voi kuitenkin opettaa, ääntä ei muuttaa.
Persoonaltaan ehkä erottuva, mutta ei mitenkään erityisen hyvä.
Voisivat laulaa jotain edes viimeisten 20 vuoden ajalta. Tarkoitus olisi kuitenkin myydä jotain uutta musaa kun kisa on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ratkaisi.
Viimeinen pari lauloi Johanna Kurkelan biisin. Mitä se Anna sanoi jotain ei oikein uponnut , mutta kumminkin ei varmaan tykännyt. Lauloivat tosi kauniisti molemmat. Harmi , että sohvalta joutui lähtemään se Saara.
Voi ei, Arjalla näkyi pikkarit. Ainakin alussa ekan esityksen aikana. 😬
Mikä kuva tuossa Maijan hupparin etumuksessa oikein on? Näyttää ihan kirkkoveneeltä. 🤔🧐
Vierailija kirjoitti:
Voisivat laulaa jotain edes viimeisten 20 vuoden ajalta. Tarkoitus olisi kuitenkin myydä jotain uutta musaa kun kisa on ohi.
Voisivat sitten suomeksikin kaikki laulaa, koska sillä se myytävä uusi musa kuitenkin tullaan tekemään. No ei tietysti ne, jotka suomea eivät edes osaa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen pari lauloi Johanna Kurkelan biisin. Mitä se Anna sanoi jotain ei oikein uponnut , mutta kumminkin ei varmaan tykännyt. Lauloivat tosi kauniisti molemmat. Harmi , että sohvalta joutui lähtemään se Saara.
Jaahas, täällä sitten taas varoittamatta spoilaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää esitellä omaa näppäryyttään tai varallisuuttaan kun on ollu varaa hankkia joku maksukanava😄 anonyyminä....
Rela oli kylläkin selkeesti parempi laulaja. Tonikin kehui muttei koukannut itselleen. Tossa vaiheessa pitää ollakin harkintaa kenet kannattaa ottaa tiimiin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies sanoi samaa, mutta mietti sitten, että jospa Arjalla oli jotkut "pyöräilyshortsit" jalassa :D
Ei kannataisi pukeutua kylpytakkiin joka on auki ylhäältä alas ja vyö vain pitämässä vaatetta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies sanoi samaa, mutta mietti sitten, että jospa Arjalla oli jotkut "pyöräilyshortsit" jalassa :D
Ei kannataisi pukeutua kylpytakkiin joka on auki ylhäältä alas ja vyö vain pitämässä vaatetta kiinni.
Ei kannattais joo, mutta tarviiko sitä haaroväliäkään kuumeisesti tuijottaa🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rela on oikeasti tosi karismaattinen laulaja, olen nähnyt livenä. Vääryys että pudotettiin. Se kilpakumppani oli varsin keskinkertainen, ei jää mitenkään mieleen.
Rela oli tosiaan karismaattinen ja artistien. Järjetöntä että pudotettiinn. Tämän kauden tähtiainesta.
Makuasioita, mun mielestä aivan robotti, ei minkäänlaista persoonallista otetta ja ääni aivan tusinatavaraa
Kuin kaksi Maijaa! Virve Rosti ja Maija Vilkkumaa ovat kuin siskokset
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Kuin-kaksi-Maijaa-Virve-Rosti-ja-Maija-Vi…
Itse olisin kyllä sanonut että ihan kuin äiti ja tytär.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattais joo, mutta tarviiko sitä haaroväliäkään kuumeisesti tuijottaa🤔
Ei sitä tarvinnut tuijottaa, kun ihan selvästi näkyi kun siitä kulmasta oli kuvattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ratkaisi.
Häh?? Taidat olla umpikuuro :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää esitellä omaa näppäryyttään tai varallisuuttaan kun on ollu varaa hankkia joku maksukanava😄 anonyyminä....
Varallisuuttaan??? :::D
Kiitos aamun nauruista!