Voice of Finland 2023 official.
Voice of Finland 2023 alkaa perjantaina 27.1. klo 20.
Tänä vuonna The Voice of Finland uudistuu hieman. Ääni ratkaisee -vaiheesta jatkoon päässeet kilpailijat eivät mene suoraan kaksintaisteluihin vaan joutuvat sitä ennen The Cut -osioon. Siinä joka tiimistä karsitaan vielä kolme kilpailijaa.
Myös knock out -vaihe uudistuu niin, ettei kukaan laulajista ole turvassa pudotukselta. Tähtivalmentajat voivat lähettää kilpailijan kotiin miltä tuolilta tahansa.
Tähtivalmentajina uudella kaudella ovat paluun ohjelmaan tekevä Elastinen, Anna Puu, Maija Vilkkumaa ja Toni Wirtanen sekä Sipe Santapukki.
Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Elina Kottonen.
Uudella The Voice of Finland -kaudella nähdään muun muassa nämä kilpailijat:
Nadi Hammouda, 46, Helsinki
Onni Kivipelto, 19, Alajärvi
Nelli Hotakainen, 32, Kokkola
Emmi Tirkkonen, 16, Kouvola
Vesa Rekola, 59, Rauma
Erika Nyström, 16, Vantaa
Cassandra Holmlund, 23, Helsinki
Massimo Piccinini, 27, Lahti
Elsa Rusi, 32, Lahti
Eemeli Nissi, 27, Joensuu
Aini Vehviläinen, 21, Helsinki
Kommentit (4280)
Vierailija kirjoitti:
Ela näytti pettyneeltä kolmannesta sijasta. Taisi odottaa enemmän, kuten minäkin. Timmy <3
Timmy saa tällä tavalla paljon enemmän kuin voittajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korviin sattuu tämä Timmyn versio Murusesta. Onko hän m a n n e?
Oletko jotenkin rasisti. Timmy on ihan suomalainen nuori kaveri ja todella hyvä laulaja.
En ole. Ja arvaa mitä? M a n n e tkin ovat ihan suomalaisia. Yllättikö?
Manneksi sanominen on rasistista.
Ei ole, kun sitä ei sano rasistisesti. Minä arvostan kaikkia suomalaisia samalla tavalla riippumatta heidän etnisestä taustastaan. Sinä mitä ilmeisimmin et kun hyökkäsit kimppuun kun esitin, että Timmyllä voisi olla muutakin kuin perinteistä suomalaista taustaa. Se on rasismia, jos arvottaa ihmisiä taustan perusteella.
Jos arvostat ihmistä et nimittele häntä manneksi tai muutenkaan rasistisilla nimityksillä
Lopetahan jo, rasisti. Se, että teet asiasta noin hirveän numeron kertoo vain sinun ajatuksistasi.
Kertoo monen muunkin käytöstapoja omaavan ajatuksista. Osaatko edes hävetä ihmisiä rasistisesti nimittelevä.
Sinä olet täällä ainut, joka toimii rasistisesti eli pitää muita kansoja vähempiarvoisena kuin suomalaisia. Sinähän se rupesit itkemään, kun tuotiin esiin, että Timmyn suku voi olla romanitaustainen.
Ei suinkaan. Minä en pidä romaneja vähempiarvoisina. Heitä manneiksi nimittelevä pitää.
No mitä se ulvonta oli silloin, kun Timmyn taustasta kysyttiin? Heti tulit pää märkänä huutamaan, että hän on SUOMALAINEN.
Minä en sellaista huutanut enkä sanonut. Tuliko mieleesi, että tällä palstalla on muitakin rasisteja kuin minä?
Korjasin viestisi oikeaan muotoon.
Kiitokset kaikille kanssakommentoijille. Mielestäni tänä vuonna oli paljon mukavampi seurailla tätä ketjua. Viimeksi oli aivan liikaa Sussun ja tuomareiden haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korviin sattuu tämä Timmyn versio Murusesta. Onko hän m a n n e?
Oletko jotenkin rasisti. Timmy on ihan suomalainen nuori kaveri ja todella hyvä laulaja.
En ole. Ja arvaa mitä? M a n n e tkin ovat ihan suomalaisia. Yllättikö?
Manneksi sanominen on rasistista.
Ei ole, kun sitä ei sano rasistisesti. Minä arvostan kaikkia suomalaisia samalla tavalla riippumatta heidän etnisestä taustastaan. Sinä mitä ilmeisimmin et kun hyökkäsit kimppuun kun esitin, että Timmyllä voisi olla muutakin kuin perinteistä suomalaista taustaa. Se on rasismia, jos arvottaa ihmisiä taustan perusteella.
Jos arvostat ihmistä et nimittele häntä manneksi tai muutenkaan rasistisilla nimityksillä
Lopetahan jo, rasisti. Se, että teet asiasta noin hirveän numeron kertoo vain sinun ajatuksistasi.
Kertoo monen muunkin käytöstapoja omaavan ajatuksista. Osaatko edes hävetä ihmisiä rasistisesti nimittelevä.
Sinä olet täällä ainut, joka toimii rasistisesti eli pitää muita kansoja vähempiarvoisena kuin suomalaisia. Sinähän se rupesit itkemään, kun tuotiin esiin, että Timmyn suku voi olla romanitaustainen.
Ei suinkaan. Minä en pidä romaneja vähempiarvoisina. Heitä manneiksi nimittelevä pitää.
No mitä se ulvonta oli silloin, kun Timmyn taustasta kysyttiin? Heti tulit pää märkänä huutamaan, että hän on SUOMALAINEN.
Minä en sellaista huutanut enkä sanonut. Tuliko mieleesi, että tällä palstalla on muitakin ei- rasisteja kuin minä?
No mitä sitten riehut?
Onniin verrattuna kukaan muu näistä ei osannut laulaa. Huomaa että monella ei ole sävelkorvaa lainkaan, kun ei erota kuka laulaa puhtaasti ja kuka ei.
Ainoa laulaja, joka kosketti tässä kisassa, oli Eemeli - toistuvasti. Siksi hän sai ääneni.
PS.
Anna Puu <3
Kappalevalinnat ratkaisivat taas voittajan. Ei siinä mitään, Onni oli hyvä muutenkin, mutta hänellä oli myös hyvät kappaleet ja muilla taas huonompia. Pitää olla tunnettu klassikkokappale tai sitten todella tykki biisi muuten. Muussa tapauksessa ei voita.
Eli voimme todeta, että Timmy on manne, koska kukaan ei pystynyt kiistämään tätä väitettä. Hyvää yötä kaikille!
Timmy opiskelee aikuislukiossa, jonka lisäksi hän työskentelee hampurilaisravintolassa. Hänellä on yhdeksän sisarusta.
Maijan tissejä oli kiva seurata. Kuka muuten voitti?
Vierailija kirjoitti:
Kappalevalinnat ratkaisivat taas voittajan. Ei siinä mitään, Onni oli hyvä muutenkin, mutta hänellä oli myös hyvät kappaleet ja muilla taas huonompia. Pitää olla tunnettu klassikkokappale tai sitten todella tykki biisi muuten. Muussa tapauksessa ei voita.
Juuri näin. T & S yrittävät jatkuvasti olla mahdollisimman erilaisia ja erikoisia ja ovat siksi todella teennäisiä, mutta olivat kuitenkin malttaneet valita Onnille juuri sellaiset kappaleet, joilla tällaiset kilpailut voitetaan. Esim. Jamin ja Akun tie katkesi huonoihin kappalevalintoihin.
Tämä Timmy hehkutus täällä menee täysin yli. Pojan ääni särkyy eikä riitä mihinkään, kuka tuollaisen keikalle ostaa lipun, kun ääni ei kestä laulua, ja kuulostaa silloin itse asiassa aikas karmealta. Tuo Vartiaisen Missä muruseni oli todellakin varmasti yksi kaikkien aikojen heikoin finaaliesitys, koskaan. Ja kyllähän Elakin sen tietää, viimeistään siinä vaiheesa kun tuon vedon videolta jälkikäteen katsoo..
Minusta koko kauden paras voitti, Onni jäi mieleen jo huikeasta Hysteria - vedosta, ja Eemeli yllätti finaalissa todella hyvällä Tequila versiollaan. Eemelin keikalle joku muuten voisi lipun ostaakin.. ( kun saa vaan itsensä lavalla täysin auki , niin tulee vähän jopa Antti Tuisku mieleen.).
Vartiaisen muruseni on kenen tahansa laulamana melko karmea. Timmy erottui edukseen muista. Persoonallinen ja hyvä ääni. Elan ois toivonut ymmärtävän sanoa tosta kappalevalinnasta. Jollain muulla kappaleella ois paremmin sijoittunut. Eemil oli heikoin mutta kansa tykkäs.
Timmyssä on ripaus Baddingiä, Kirkaa ja Ville Valoa. Ainoa näistä, josta enää koskaan kuulemme.
Vierailija kirjoitti:
Timmyssä on ripaus Baddingiä, Kirkaa ja Ville Valoa. Ainoa näistä, josta enää koskaan kuulemme.
Emmissä on minusta vähän sitä samaa, näiltä kahdelta puuttuu vain se, minkä voi oppia, muilta se, mitä ei voi oppia.
Vierailija kirjoitti:
Melko totta. Itse yritän tälläisissä kisoissa löytää juuri poikkeavuuksia, joilla on jotain.Timmy lauloi tyylillään juurii niin hienosti kuin pitikin.
Aiemmin kommentoinneille äänen hajoamisesta Timmy tekee sen tarkoituksella, ja juuri se voi olla hänen tavaramerkkinsä.
Kisojen yksi parhaita pudotettiin pois jo ajat sitten, Mona.
Nämä voittajat, laulavat tietenkin täydellisesti, mutta heillä on valtava riski hukkua musiikkimarkkinoille takoen vain rahaa levy-yhtiöiden määrätessä tahdin ja saatetaan unohtaa tulevaisuudessa. Toisin kuin poikkeavat laulajat jotka kykenevät tekemään kansainvälisiä hittejä omalla tyylillään ..eivätkä unohdu koskaan.
Voittaja on hyvä laulaja, onnittelut!
Itse en finaalia muistanut katsoa, mutta ei se niin kiinnostanutkaan. Alkanut tuntumaan, että olen luisunut VoFin kohdeyleisöstä pois. Toivoisin rohkeutta, energisyyttä, persoonallisuutta, modernisuutta ja nykypäivän kappaleita, mutta jo semikin oli sellainen, että puolipakolla katsoin läpi. 'Vain ääniratkaisee' vaihe on itselle nykyään ohjelman kohokohta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Timmy hehkutus täällä menee täysin yli. Pojan ääni särkyy eikä riitä mihinkään, kuka tuollaisen keikalle ostaa lipun, kun ääni ei kestä laulua, ja kuulostaa silloin itse asiassa aikas karmealta. Tuo Vartiaisen Missä muruseni oli todellakin varmasti yksi kaikkien aikojen heikoin finaaliesitys, koskaan. Ja kyllähän Elakin sen tietää, viimeistään siinä vaiheesa kun tuon vedon videolta jälkikäteen katsoo..
Minusta koko kauden paras voitti, Onni jäi mieleen jo huikeasta Hysteria - vedosta, ja Eemeli yllätti finaalissa todella hyvällä Tequila versiollaan. Eemelin keikalle joku muuten voisi lipun ostaakin.. ( kun saa vaan itsensä lavalla täysin auki , niin tulee vähän jopa Antti Tuisku mieleen.).
Haha, mä kyllä aion ostaa Timmyn keikalle liput!! Sun ei tarvii tykätä Timmystä, mee kuuntelee iskelmä-Eemelii vaan nii me nautitaan Timmystä ja sen äänestä
Jep, kyllä musta Timmy olisi edes 2. sijan ansainnut. Mut ei voi mitään, hänestä nyt tulee varmasti tähti vaikkei voittanutkaan!!