Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voice of Finland 2023 official.

Vierailija
10.01.2023 |

Voice of Finland 2023 alkaa perjantaina 27.1. klo 20.

Tänä vuonna The Voice of Finland uudistuu hieman. Ääni ratkaisee -vaiheesta jatkoon päässeet kilpailijat eivät mene suoraan kaksintaisteluihin vaan joutuvat sitä ennen The Cut -osioon. Siinä joka tiimistä karsitaan vielä kolme kilpailijaa.

Myös knock out -vaihe uudistuu niin, ettei kukaan laulajista ole turvassa pudotukselta. Tähtivalmentajat voivat lähettää kilpailijan kotiin miltä tuolilta tahansa.

Tähtivalmentajina uudella kaudella ovat paluun ohjelmaan tekevä Elastinen, Anna Puu, Maija Vilkkumaa ja Toni Wirtanen sekä Sipe Santapukki.

Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Elina Kottonen.

Uudella The Voice of Finland -kaudella nähdään muun muassa nämä kilpailijat:

Nadi Hammouda, 46, Helsinki
Onni Kivipelto, 19, Alajärvi
Nelli Hotakainen, 32, Kokkola
Emmi Tirkkonen, 16, Kouvola
Vesa Rekola, 59, Rauma
Erika Nyström, 16, Vantaa
Cassandra Holmlund, 23, Helsinki
Massimo Piccinini, 27, Lahti
Elsa Rusi, 32, Lahti
Eemeli Nissi, 27, Joensuu
Aini Vehviläinen, 21, Helsinki

Kommentit (4280)

Vierailija
2541/4280 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla - Vellu ja Jami putos.

No eipä niistä yleisö tykännyt kun ei saanut ääniä.

Luultavasti saivat. Eivät tosin enemmän kuin Arto.

Vierailija
2542/4280 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtiko Sanni tuossa yhdessä kohtaa sanat vai alkoiko itkeä?

Mulle tuli fiilis, että se on tehnyt tän kappaleen osana surutyötään. Aika moni on menettänyt läheisen syövälle ja voi samaistua biisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2543/4280 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arton laulu on todella työlään kuuloista.

Vaikea kuvitella, että pystyisi vetämään kokonaisen keikan.

Vierailija
2544/4280 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maija teki kyllä nyt ihan väärän valinnan. Emmin pisti jatkoon.

Pitäähän se naiskiintiö säilyttää. Harmi. Emmi oli siis varma jatkoonmenijä, joko yleisön äänillä tai Maijan valintana.

Vierailija
2545/4280 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija valitsi jatkoon taas tutulla oudolla tyylillään.

Vierailija
2546/4280 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt kuin osan jaksosta, mutta se Spice Girls -veto oli aika hirveä. Ääni särkyi, ei pysynyt nuotissa ja sitä yritettiin peitellä erilaisilla kiekaisuilla.

Vierailija
2547/4280 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä jaksossa Maijan tiimi tykitti kuus-nolla Apisten tiimin. Artoa (partamies) en ole itse tajunnut koko aikana, mut Emmi, Vellu ja Jami oli kaikki hyviä ja harmittaa Vellun ja Jamin tippuminen.

Apiksilla Heikki oli ihan hyvä, muttei hänkään omalla tasollaan. Onnillakaan ei ollut paras päivä. Sieltä tiimistä kuitenkin onneksi mun mielestä oikeat tyypit jatkossa.

Vierailija
2548/4280 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Kokemuksesta tiedän, että murtunut varvas tai pelkkä revähtänyt nilkka on alkuvaiheessa sen verran kipeä ja vaivaa tuottava asia, että oleminen on vaisua sellaisen kanssa. Jopa kotona tehtävä toimistohomma tuntui vievän voimat totaalisesti. Unentarve oli myös huomattavasti tavallista suurempi. Tältä pohjalta on ilmiselvää, että ei Jami pystynyt tuolla lavalla antamaan kuin ehkä max 75 prosenttia normaalisuorituksesta.

Ehkä se pilkka joskus osuu omaan nilkkaan näillä naureskelijoilla.

Kipulääkkeet on keksitty. Ei Jami ole niin nössö kuin sinä annat ymmärtää. Turhaan yrität leipoa hänestä jotain marttyyria. Hienosti veti jalasta huolimatta. 

Lisäksi noi voidaan puuduttaa sen parin tunnin ajaksi joka lähetyksessä tarvitaan. 

Vierailija
2549/4280 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jami ollut alusta asti hyvä. Nyt tuli huono biisi valinta. Jami olisi varmasti pärjännyt pitkälle. 

Vierailija
2550/4280 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava ohjelma. Sitä vaan, että toivottavasti kilpailijat eivät luule, että voitonkaan jälkeen suurmenestys on mitenkään taattu. Todella harvasta kilpailun voittajasta tai osallistujasta on kuultu jälkeenpäin mitään. Krista Siegfrids ja Antti Railio taitavat olla ainoita. Missä on muuten viime vuoden voittaja Sussu Erkinheimo ja monet muut? Sääli. Taitaa olla niin, että kyseessä on hetken hupi tuotantoyhtiölle, tv-kanavalle ja levy-yhtiölle, eikä ole tarkoituskaan tukea artisteja ohjelman jälkeen. Suurista sanoista huolimatta. Ohjelmasta osallistujat saavat toki esiintymiskokemusta ja itsevarmuutta, mutta that's it ja that's all.

Vierailija
2551/4280 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon on kehopositiivisia ohjelman osallistujissa, varsinkin nuorissa. Jopa siinä määrin, että kyseessä on terveysriski. Hyviä laulajia ovat, mutta murheellista heidän itsensä kannalta. 😢

Vierailija
2552/4280 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artolla oli mielenkiintoisin sovitus eilisen esityksistä. Tuo vaan veteli ainakin omiin korviin vähän väärällä tavalla harkitusti (?) vireen sivussa. Muutenkin tuon kannattaisi laulaa ylempää vaikka ääntä alemmaskin näyttää riittävän. Se vaan kuulostaa paremmalta kun se ei ole siellä aivan alimmissa äänissä. 

Fredia laulanut oli hyvä mutta kappale ja esitys tylsä.

Monella muulla oli hyviä kohtia kappaleissaan mutta sitten huonompiakin. Esim. eka billy idolia laulanut lähti hyvin mutta sitten katosi ote jonnekin kappaleen lopussa ja meni vähän pusikon puolelle.

Maijalla tosiaan tuntui olevan paremmat laulajat tällä kertaa mukana. 

Vierailija
2553/4280 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin ton Wannaben.. Auts, ihan kun joku karaokeveto baarissa😳 On kyllä vaikea biisi laulaa muutenkin, koska siinä ei ole kauheasti tilaa hengittää. Huono biisivalinta. Eikö noi laulajat saa itse vaikuttaa noihin biiseihin?

Vierailija
2554/4280 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deep Purple tulkinta ei uponnut minuun.

Vierailija
2555/4280 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin ton Wannaben.. Auts, ihan kun joku karaokeveto baarissa😳 On kyllä vaikea biisi laulaa muutenkin, koska siinä ei ole kauheasti tilaa hengittää. Huono biisivalinta. Eikö noi laulajat saa itse vaikuttaa noihin biiseihin?

Lisäyksenä vielä, että laulan itse paljon ja kokeilin huvikseen YouTuben kautta vetää tätä biisiä. Alku meni ok, mut sitten loppui happi ja alkoi kuulostaa just sellaiselta epävireiseltä. Spaissareissa on muuten 5 jäsentä, jotka laulaa tän biisin et ei ihmekään et ei yhdeltä laulajalta onnistu. Tai vois ehkä onnistua jos sovitus on eri, hitaampi, jolloin pystyt vetämään happea välissä. Ei kyllä mikään biisi aloittelijalle.

Vierailija
2556/4280 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai toisaalta, eikö valmentajat voi puuttua, jos kisaajan biisivalinta ei ole paras mahdollinen

Vierailija
2557/4280 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

200 kilonen karvanen ukko karjuu "Hei beibi anna mulle piiskaa" Tää vetoo Suomen kansaan. Mielenkiintoista

:D

Ei säväytä minuakaan, mutta johtuu yksinkertaisesti siitä, että en ole koskaan tykännyt "räminärokista" tai örisijöistä, itse olen kauniiden melodioiden ja tekstien ystävä, esim. Lauri Tähkän Sinä olet minun tai Pave Maijasen Elämän nälkä saavat kylmät väreet iholleni. 

Vierailija
2558/4280 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä vielä, että laulan itse paljon ja kokeilin huvikseen YouTuben kautta vetää tätä biisiä. Alku meni ok, mut sitten loppui happi ja alkoi kuulostaa just sellaiselta epävireiseltä. Spaissareissa on muuten 5 jäsentä, jotka laulaa tän biisin et ei ihmekään et ei yhdeltä laulajalta onnistu. Tai vois ehkä onnistua jos sovitus on eri, hitaampi, jolloin pystyt vetämään happea välissä. Ei kyllä mikään biisi aloittelijalle.

No tämä. En tajua muutenkaan, miksi tämä sai ottaa kaksi ammattilaulajaa mukaan esitykseen. Valmentajilta iso moka.

Vierailija
2559/4280 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mukava ohjelma. Sitä vaan, että toivottavasti kilpailijat eivät luule, että voitonkaan jälkeen suurmenestys on mitenkään taattu. Todella harvasta kilpailun voittajasta tai osallistujasta on kuultu jälkeenpäin mitään. Krista Siegfrids ja Antti Railio taitavat olla ainoita. Missä on muuten viime vuoden voittaja Sussu Erkinheimo ja monet muut? Sääli. Taitaa olla niin, että kyseessä on hetken hupi tuotantoyhtiölle, tv-kanavalle ja levy-yhtiölle, eikä ole tarkoituskaan tukea artisteja ohjelman jälkeen. Suurista sanoista huolimatta. Ohjelmasta osallistujat saavat toki esiintymiskokemusta ja itsevarmuutta, mutta that's it ja that's all.

Joitain artisteja jotka on olleet kisaamassa voicessa(kin): 

Jesse kaikuranta

Krista Siegfrids

Saara Aalto

Antti Railio

Eniten naamaansa telkkarissa lienee kuitenkin esitellyt toinen elisan mainoskampanjan "hintasaarnaajista" joka oli myös yhdellä voice kaudella mukana.

Railiota lukuunottamatta voittajia ei ole hirveästi näkynyt julkisissa konserteissa. Railiokin lähinnä raskasta joulua joukkiossa. Nuo muuthan ei voittaneet mutta siitä huolimatta saavutti mainetta musiikilla. 

Vierailija
2560/4280 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmentajien vaihtoa sopisi harkita. Onhan Suomessa muitakin laulajia ja räppäreitä. Saatan jonkun luikautuksen katsoa, muuten luen tuloksen lehdestä.

Ketju on lukittu.