Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudutte kaveriin, joka pommittaa joka päivä?

Vierailija
09.01.2023 |

Niin että mitenkä? Miten saada viestit vähenemään radikaalisti ilman että loukkaa? Kaunis tapa ottaa vähän etäisyyttä ihmisriippuvaiseen?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mykistänyt roikkujan viestit, jotta en saa ilmoitusta hänen viesteistään. Ahdistus vähenee. Vastaan jäljessä, jos ollenkaan. Joskus jätän vastaamatta. 

Vierailija
42/46 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi juuri että sitten "ollaan huolestuneita" kun ei vastaa voi juma*auta!

Soittavat sitten vielä mun lapsille ja komentavat että sano sille että vastaa eivätkä tajua olevansa häiriköitä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa vasta useamman tunnin viiveellä.

Vierailija
44/46 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta on outoa, jos ajatellaan, että joka ikiseen tekstarin pitäisi aina vastata ja vielä jonkun aikarajan sisällä.

Aloittaja voisi varmaan tiedottaa tuolle viestijälle, että kokee viestit stressaavina ja että hän kokee velvollisuudekseen vastailla niihin.

Vierailija
45/46 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä olis tärkeää tarkkailla vastavuoroisuutta. ja suhteuttaa viestittely siihen vastavuoroisuuden määrään. Eli jos toinen ei ehdota mitään, ei vastaa, ei tee aloitteita - niin pitäisi ymmärtää lopettaa tai vähentää yhteydenpitoa. Mun mielestä tää on itsestäänselvää ja loogista ja ihan selvä juttu  aivan jokaiselle normaaliälyisille ihmisille. 

Vierailija
46/46 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi tällainen miespuolinen ystävä. En oikein tiedä, mitä hän ajaa takaa. Olen parisuhteessa kuitenkin.