Kertokaa mielipide clomitauosta, voinko tehdä näin??
Eli nyt alkaisi siis 5 clomikierto. Aluksi ajattelin etten nyt syö ollenkaan clomeja vaan pidän nyt sen kahden kierron tauon ja sitten tammikuussa taas jatkan kun yritetään uudestaan inssiä. Nyt kuitenkin olen menossa ens viikolla homeopaatille ja vyöhyketerapeutille joten ehkö kuitenkin tarvisin nyt niitä clomeja jotta olisi parempi mahdollisuus.
Eli jos nyt kuitenkin söisin viidennen kierron ja sitten pitäisi kuudenne taukoa ja söisin taas sen seitsemännen ja sitten vasta sen kaksi kiertoa taukoa. Eli en kuitenkaan söisi kuuttaa peräkkäin vaan pitäisi yhden tauon välissä niin ei varmaan haittaisi vaikka söisin sen seittemännen kun siinä kuitenkin olisi tauko välissä.
Mitä mieltä ootte voinko tehdä näin? Ovis tulis tammikuussa todennäköisesti juuri sille viikolle kun olen lomalla eikä silloin päästä inssiä yrittämään joten menis ehkä pakostakin sinne helmikuulle.
Tai sitten jos nyt pidän tauon eli viides kierto olisi tauko niin sitten söisin kaksi kierto peräkkäin ja sitten kahden kierron tauko.
En oikein nyt tiedä mitä tekis, en missää tapauksessa haluaisi taukoa sinne tammikuulle kun ennen sitä ei toista inssiä päästä yrittämään mutta taas olis varmaan hyvä jos ovuloisi kunnolla kun menen homeopaatille ja vyöhyketerapeutille.
Kiitti jos viitsitten lukea tämän sepustuksen.
Kommentit (2)
juu, olen samaa mielta senniinan kanssa. lisaksi mun vyohyketerapeutti sanoi ettei ole hyvaksi hanen hoidot samaan aikaan kun olen hormoonihoidoissa. eli olen nyt hoitojen aikana kaymatta vyohyketerapiassa.
voithan viela kysya silta vyohyketerapeutilta...
Onnea ja menestysta!
mun henkilökohtainen mielipide on, että pidä kunnon tauko clomeissa nyt. Ei se clomien vaikutus vahvistu kierto kierrolta, vaikka jotkut niin väittää. Mulle annettiin ohjeet, että max 6 kk saa syödä ja pidettävä 3kk tauko. Nyt ehtisit " puhdistaa elimistöä" sen kaksi kuukautta ja aloittaa täysillä tammikuussa uudestaan. Ajattelisin myös, että myös homeopatialle ja vyöhyketerapialle puhdas elimistö olis otollisinta alustaa. Toivottavasti et jo leipäänny tähän mun toppuutteluun..Samassa junassa kuitenkin oltu aika pitkään ja kuun hakisin taivaalta sua auttaakseni.