Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka keksi ajan?

Vierailija
09.01.2023 |

Miten ja milloin ja miksi ja kuka keksi aika-määreen? Päätti, että jaha nyt alkaa ajanlasku ja siitä sitten 365vrk eteenpäin niin oli vuosi 1.

Hähtähmitäh?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veijo Rolex ja Erkki Calender. Kaksi suomalaista insinööriä.

Kuka muka on Veijo Rolex?!

🥱

Patek Philippe se oli

Vierailija
22/26 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auringonkiertoa alettiin laskea. Aurinko on koko maailman tärkein asia, jonka kierron huomattiin olevan säännöllistä.

Elä kehtoo. Mittään säännöllistä ole. Joulun pyhinä pilkisti alhaalta ja juhannuksena möllötti lähes koko ajan.

Vai onko sulla säännöllinen työaika ja välillä vaan käyt tunnin ja välillä 20.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veijo Rolex ja Erkki Calender. Kaksi suomalaista insinööriä.

Luulen että kustaa wilkunallakin oli ajantietonsa kanssa jotain tekemistä asian kanssa. kirjoitti jopa kirjan vuotuinen ajantieto. Joskus aikojen alussa.

Vierailija
24/26 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isä keksi. Se tiesi aina kaikesta kaiken ja oli kuulemma ajankin keksinyt. Ennen keksimistä ihmiset eivät vanhenneet ollenkaan ja ruuat eivät homehtuneet. Kakkakin vain kiersi suolessa tulematta ulos.

Vierailija
25/26 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isä keksi. Se tiesi aina kaikesta kaiken ja oli kuulemma ajankin keksinyt. Ennen keksimistä ihmiset eivät vanhenneet ollenkaan ja ruuat eivät homehtuneet. Kakkakin vain kiersi suolessa tulematta ulos.

Vertaat metusalamiin?

Vierailija
26/26 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi aikamiespoika sen todellisuudessa keksi, mutta ei vaatimattomana tyyppinä pitänyt asiasta koskaan meteliä.