Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko käynyt lähellä kuolemaa?

Vierailija
09.01.2023 |

Mitä sinulle tapahtui?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Pitkälle edennyt verisyöpä ja toista silmähermoa jo vahingoittanut aivoaneurysma.

Vierailija
2/51 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona oli viedä hengen. Olen 40- vuotias ja terve, hyväkuntoinen nainen. Sain silti koronan viime syksynä todella pahana ja lisätautien kera. 

Vierailija
4/51 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää meinas osua kaivuriin kun kaivurikuski ei huomannut mua kun olin koulumatkalla enkä huomannut että se kääntyy se iso juttu siinä ja oli ihan sekunnista kiinni kun sain pään alas ja heittäydy on maahan.

Toisen kerran yritin itse t a p p aa itseni.

Kolmannen kerran exä yritti.

Vierailija
5/51 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vuotaa kuiviin.

Vierailija
6/51 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää meinas osua kaivuriin kun kaivurikuski ei huomannut mua kun olin koulumatkalla enkä huomannut että se kääntyy se iso juttu siinä ja oli ihan sekunnista kiinni kun sain pään alas ja heittäydy on maahan.

Jos olisit oikeasti yrittänyt tappaa itses niin olisit onnistunut siinä eli huomionhakua se oli.

Vierailija
7/51 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen kertaa nyt äkkiseltään laskien.

Vierailija
8/51 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun 4, olin unohtanut tuon että olen myös ollut vähällä vuotaa kuiviin.

Vierailija
9/51 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun 4, olin unohtanut tuon että olen myös ollut vähällä vuotaa kuiviin.

Sorry 5, olin unohtanut yhden tukehtumisjutun

Vierailija
10/51 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit oikeasti yrittänyt tappaa itses niin olisit onnistunut siinä eli huomionhakua se oli.

Hyvä puhua kun et tiedä. Äiti mut löysi ja olin 13 vuotias, teholla 2 viikkoa jonka jälkeen suljetulle osastolle. Jos äiti ei olis tullut yläkertaan juomaan vettä aamuyöllä, en olis tässä kirjoittelemassa.

Vierailija
11/51 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys tapahtui. Lapsi jäi jumiin, repesin pahasti, sitten istukka ei irronnut ja samalla vuosin verta pitkin lattioita kuin pistetty sika. Kaikki muuttui mustaksi, kun minua kärrättiin juosten nukutettavaksi. Heräsin kuitenkin, vaikka hetken toivoin että en olisi herännyt, kun pelkäsin niiden helvetin tuskien jatkuvan.

Vierailija
12/51 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti merellä, liikenteessä ja kerran olin yhdessä ampuma tapahtumassa sivullisena, jossa tuli kaksi raatoa ja olisi voinut käydä inhasti.

En pelkää enää kuolemaa.

Vierailija
13/51 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastettiin exän kanssa suihkussa s.e.k.s.i.ä. ja olin syönyt vähän huonosti ennen sitä. Melkein pyörryin suihkuun.

Vierailija
14/51 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä puhua kun et tiedä. Äiti mut löysi ja olin 13 vuotias, teholla 2 viikkoa jonka jälkeen suljetulle osastolle. Jos äiti ei olis tullut yläkertaan juomaan vettä aamuyöllä, en olis tässä kirjoittelemassa.

Äidinvaisto.

Vierailija
15/51 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v meinasin hukkua ja sairastuin hengenvaarallisesti.

Oma lapsi sairastui ja henki löyhässä mutta selvisi.

Vierailija
16/51 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin, 2 kertaa meinannut vuotaa kuiviin. Toka kerta oli pahempi, siloin oli lähtö todella lähellä.

Vierailija
17/51 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtapaturmassa tajuttomana teholle, muutamasta sentistä kiinni hengen lähtö.

Vierailija
18/51 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten lähellä oikeasti olin, mutta olin leikkauksessa ja miehelleni soitettu ja pyydetty tulemaan paikalla. Hän lapset naapurille ja tuli paikalle. Tosin en häntä nähnyt, hänelle oli kerrottu että verenpaineet ja arvot kohosivat ja olin heräämössä. Verenhukka oli ollut niin suuri.

Vierailija
19/51 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lapsena hukkunut, jos ei joku olisi kiskaissut minua äkkisyvästä vedestä rannalle.

Myös keskimmäisen lapsen syntymään liittyi vaiheita, joista melko todennäköisesti emme kumpikaan olisi selvinneet ilman nykyaikaista hoitoa.

Vierailija
20/51 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Levinnyt infektio. Oloni oli kummallisen rauhallinen vakavasta tilastani huolimatta.