Oletko käynyt lähellä kuolemaa?
Kommentit (51)
Hirvikolarissa olin. Oli sekunneista kiinni, ettemme törmänneet vastaan tulevaan autoon. Ojan pohjaa pitkin etenimme metsän puolelle, emmekä törmänneet mihinkään. Ei tullut naarmuakaan, mutta lähellä oli.
En tiedä, enkä kysynyt lääkäriltä. Olin viime vuonna leikkauksessa, jossa tuli ongelmia. Useamman tunnin olin siellä pöydällä kun yhdeksän jälkeen lähdin osastolta leikkaussaliin ja heräsin puoil viideltä. Tärkeintä, että olen toipumaan päin.
Olen. Istukka oli rappeutunut ja irtosi. Verenhukka sen myötä oli suuri. Minut elvytettiin. Onneksi olin jo valmiiksi sairaalassa tämän tapahtuessa. Synnytyslääkäri sanoi, että jos tuo olisi tapahtunut kotona, minä ja lapsi oltaisiin todennäköisesti menehtyneet.
Olen vuonna 1976.Suolistotukos ja umpisuoli puhki.Ennen leikkausta lääkäri Meilahden sairaalassa sanoi siskolleni mahdolisuteeni selvitä 50% tai kuolla on 50%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pää meinas osua kaivuriin kun kaivurikuski ei huomannut mua kun olin koulumatkalla enkä huomannut että se kääntyy se iso juttu siinä ja oli ihan sekunnista kiinni kun sain pään alas ja heittäydy on maahan.
Toisen kerran yritin itse t a p p aa itseni.
Kolmannen kerran exä yritti.Jos olisit oikeasti yrittänyt tappaa itses niin olisit onnistunut siinä eli huomionhakua se oli.
Hyvä puhua kun et tiedä. Äiti mut löysi ja olin 13 vuotias, teholla 2 viikkoa jonka jälkeen suljetulle osastolle. Jos äiti ei olis tullut yläkertaan juomaan vettä aamuyöllä, en olis tässä kirjoittelemassa.
Miksi vesi juodaan teillä yläkerrassa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Sairastuin vuosi sitten rokotettuna, terveenä 43-vuotiaana naisena koronaan. Se tapahtui niin äkkiä, ensin yskitti ja sitten huimasi, sitten en vaan saanut henkeä kulkemaan. Kolme viikkoa teholla, keuhkot elinikäisen vamman saaneena. Siihen jäi juoksuharrastus sun muut, mutta asiat voisivat olla pahemminkin- tässä sitä vielä keikutaan.
Oletko hakenut korvausta rokotehaitasta?
Epilepsiakohtauksesta seurannut sydämen pysähdys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Sairastuin vuosi sitten rokotettuna, terveenä 43-vuotiaana naisena koronaan. Se tapahtui niin äkkiä, ensin yskitti ja sitten huimasi, sitten en vaan saanut henkeä kulkemaan. Kolme viikkoa teholla, keuhkot elinikäisen vamman saaneena. Siihen jäi juoksuharrastus sun muut, mutta asiat voisivat olla pahemminkin- tässä sitä vielä keikutaan.
Oletko hakenut korvausta rokotehaitasta?
Hän sairastui ihan koronaan.
Nuorena lensin kovassa vauhdissa pyörällä ohjaustangon yli ja jännästi elämästä asioita vilisi silmissä siinä muutaman sekunnin aikana joten olin varma että kuolisin, minulla ei ollut edes pyöräilykypärää, no en kuollut ja käsi meni ainoastaan poikki mutta tuo erikoinen kokemus jäi mieleen.
Kiusaaja hypäsi uimarannalla selkään ja painoi veden alle kun olin 9vuotias,tuntematon aikuinen pelasti.
Lintsasin 15vuotiaana koulusta ja vedin ranteet auki sekä kourallisen äidin unilääkkeitä päälle, isä tuli töistä kotiin kesken päivän hakemaan jotain ja löysi minut.
Karkasin 17vuotiaana abortin jälkeen sairaalasta ja melkein vuodin kuiviin yhden tutun kämpillä,soitti sitten poliisit jotka kutsuivat ambulanssin.
Jäin kännissä bussin alle 22vuotiaana .
Joo minulla oli kuumetta 42 astetta. Olin silloin 15 vuotias.