Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-kumppaneille/säädöille kirje tai muu yhteydenotto?

Vierailija
09.01.2023 |

Jostain syystä olen viime aikoina alkanut kokea halua ottaa yhteyttä ex-kumppaneihini ja kertoa heille mitä kuuluu nykyisin tai jos suhteesta on jäänyt jotain vaivaamaan. Ei siis olisi tarkoitus kirjoittaa mitään kauhean pitkää tai yksityiskohtaista, lähinnä vaan kertoa, että mull menee hyvin ja että muistelen sinua hyvällä, enkä enää ole harmissani tai kanna kaunaa asiasta x. Ja tietenkin esittäisin asiani mahdollisimman kauniisti.

Miltä kuulostaa? Etenkin miesten ajatuksia aiheesta kiinnostaisi kuulla, eli olisiko tällaisen kirjeen saaminen joltain ex-kumppanilta outoa, epämiellyttävää, on vai kenties jopa ihan kiva juttu?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:lta vielä lisäys: tämä ei siis ole mikään vanha suola janottaa-juttu, vaan lapseni syntymän myötä olen miettinyt elämää taaksepäin ja on tullut tarve ottaa yhteyttä ihmisiin, joiden kanssa on jäänyt asioita kesken jollain tapaa ja halu saada ne käsiteölyksi loppuun.

Vierailija
2/41 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirje on vähän liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain miehenä kerran yhteydenoton eksältäni, joka pyysi anteeksi sitä ettei ollut mielestään kunnioittanut minua tarpeeksi suhteessamme, joka oli päättynyt jo vuosia aiemmin. Hän vaikutti viestissään tosi katuvalta, ja vastasin hänelle pitkästi muistuttaen häntä myös minun virheistäni ja kertoen, etten itse koe asiaa niin ettei hän olisi kunnioittanut minua. Eksä kertoi samassa yhteydessä kohdanneensa ison elämänmuutoksen, ja luulen että se oli jostain syystä saanut hänet miettimään menneisyyttään, ja hän ilmeisesti halusi myös käsitellä asioita joiden käsittelyn hän koki jääneen kesken.

Minulla on myös eräs toinen sellainen eksä jolta kyllä ottaisin hyvällä anteeksipyynnön ja jonkin vastuunoton omasta käytöksestään, koska hän aiheutti paljon tuhoa elämässäni ja olen ollut sen suhteen jälkeen kiitollinen siitä että olen vielä ylipäätään järjissäni. Mutta en mitenkään usko että tämä ihminen oppii koskaan ottamaan vastuuta omista teoistaan.

Vierailija
4/41 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan itseäni ei kiinnostaisi saada tuollaista lesoilukirjettä minut törkellä tavalla lempanneelta ihmiseltä.

Vierailija
5/41 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon!

Vierailija
6/41 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan itseäni ei kiinnostaisi saada tuollaista lesoilukirjettä minut törkellä tavalla lempanneelta ihmiseltä.

Sama. Oon mennyt elämässä eteenpäin, suuttuisin tommosen kirjeen saannista.

Ex on syystä ex.

Vierailija
7/41 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Ei ole tarkoitus lesoilla ja osa eksistä on ollut enemmänkin se törkeästi lempannut osapuoli. Mutta heillekin haluaisin sanoa, etten enää kanna kaunaa. Lähinnä on tarkoitus kertoa, että kaikki on hyvin nyt minun puolestani, toivottavasti myös sinun.

Vierailija
8/41 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että tyyppi on seonnut.

Vierailija
9/41 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Ei ole tarkoitus lesoilla ja osa eksistä on ollut enemmänkin se törkeästi lempannut osapuoli. Mutta heillekin haluaisin sanoa, etten enää kanna kaunaa. Lähinnä on tarkoitus kertoa, että kaikki on hyvin nyt minun puolestani, toivottavasti myös sinun.

Ei ole tarkoitus lesoilla, muuten vaan tässä kysymättä kerron kuinka mahtavasti mulla menee elämässä.

Vierailija
10/41 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä ainaki haluaisin lähettää omalle ensirakkaudelle viestin ja kertoa kuinka tyhmä ja itsekäs olin ja että oikeesti kunnioitan häntä paljon. 

En vain tiedä miten teen sen enää koska olen jo 30 mies ja nämä tapahtui kun olin 19

Vierailija
11/41 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarkoitus lesoilla, muuten vaan tässä kysymättä kerron kuinka mahtavasti mulla menee elämässä.

Taitaa olla osalla porukasta tosi huono itsetunto ja välit eksiinsä jos tällainen ajatus tulee ekana mieleen aloituksesta?

Vierailija
12/41 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan vaihtele kuulumisia eksien kanssa. Oudoksi koen jos yhtäkkiä ilmoittelevat itsestään tai utelevat. En kerro mitään asioitani kylille juoruttavaksi jos suhde on LOPPU ollut jo pidempään.

Vierailija
13/41 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla osalla porukasta tosi huono itsetunto ja välit eksiinsä jos tällainen ajatus tulee ekana mieleen aloituksesta?

Jos eksään olisi hyvät välit niin silloin kai oltaisiin yhteydessä?

Vierailija
14/41 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon menisi postikuluihin, jos jokaiselle vanhalle panolle lähettäisin kirjeen.

Vierailija
15/41 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole välejä ollenkaan, ja syystä. Jos mun k-pää-ex ottaisi nyt vuosien jälkeen yhteyttä, ei siinä mitään muuta olisi takana kuin se, että haluaa päästä vielä kääntämään veistä haavassa. Niin kuin se mitä silloin teki ei olisi riittänyt.

Vierailija
16/41 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl mä ainaki haluaisin lähettää omalle ensirakkaudelle viestin ja kertoa kuinka tyhmä ja itsekäs olin ja että oikeesti kunnioitan häntä paljon. 

En vain tiedä miten teen sen enää koska olen jo 30 mies ja nämä tapahtui kun olin 19

Et mitenkään. Kukaan ei halua kuulla mistään vuosien takaisesta kusipäästä.

Vierailija
17/41 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että mielesi pyrkii vielä kerran hakemaan sinua kaltoinkohdellulta vahvistusta siihen, että hän teki väärin. Teet sen alistumalla ensin. Todennäköisesti et tule mitään vahvistusta saamaan vaan satutat itseäsi uudestaan.

En suosittele.

Vierailija
18/41 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi on hieno idea laittaa niille kenestä on oikesti välittänyt, ei siis säädöille vaan jos on oikeasti rakastanut menneisyydessä jotain henkilöä. Monesti ihmiset jää miettimään asioita mitä olis voinu tehdä toisin ja se on hyvä tapa puhdistaa ilma. 

Vierailija
19/41 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos vaan kirjottaist ne kirjeet j sitten polttaisit. tee se rauha itsesi kanssa. voi tosiaan vaan sattua enemmän riippuen ietty eksästä ja millainen ero ollut.

Vierailija
20/41 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi. Olen aikaisemmat suhteeni ja eroni käsitellyt enkä kaipaa heiltä yhtään mitään. Ennen muuta siksi, että tämä olisi varmaan myös vaimolleni jossain määrin epämiellyttävä yllätys postilaatikossa, vaikka sinänsä harmiton olisikin.

Kaiken kaikkiaan olisi vain ns. turha muistutus menneestä, ei siitä ainakaan mitään hyötyä tai iloa minulle olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan