Mitä haluaisit itse saada joululahjaksi? (realistisia toiveita kiitos.. )
Kommentit (58)
suklaata, pörrösukat, hyvän kirjan, leffaliput
JA paras lahja olis plussa raskaustestiin (2 vuotta yritystä takana, nyyh).
Iloista joulun odotusta kaikille!
Guessin käsilaukun, uuden rannekellon, lahjakortin romanttiselle illalliselle mieheni kanssa.
aino tossut. siis juu ne ihan kamalat huopaset ruusulliset punatupsuiset ainot.
Ne on niin kamalt että on ihan pakko saada, kun se on jo siinä kamaluudessaan niin ihanat ;)
(ja taas kukaan ei tajunnut mun logiikkaa)
Olen karkkilakossa ympärivuoden, lukuunottamatta vappua, hääpäivää, syntymäpäivää ja joulu-uusivuosi-aikaa. Arvaatteko kuinka paljon tekee mieli suklaata?????
eli että mies menis lasten kanssa vaikka mummolaan ja saisin olla ihan yksin kotona!
Ilahtuisin kovasti jos joku maksaisi niistä edes osan :)
Joululahjoja en tarvitse, olemme jo lahjat ostaneet (kallis kaukomaan matka koko perheelle).
Aattoillan ilman appivanhempia.
Ja tuo kommentti oli hyvä =) Onneksi asumme ulkomailla niin ei ole tuotakaan pelkoa, että ne puskisivat seuraksemme ;)
Ilkka Remeksen ja Kjell Westön uusimmat kirjat ja askelmittarin, joka laskisi myös kalorinkulutuksen.
Muutamme ihan näinä päivinä uuteen taloon ja se on tarpeeksi! Itse en sitten toivokkaan muuta kuin rauhallista joulua koko perheen kesken kun mieskin saa uurastuksen talon kanssa valmiiksi! =)
Äts, piti olla realistisia toiveita... Sanotaan sitten suklaata, Fazerin vadelma-karpalo-suklaa on aika hyvää.
Ehkä uuden MP3 soittimen, miel. iPodin, leffalippusarjan, Rimakauhua & Rakkautta 4 - ja aikaa katsoa tuo dvd-boxi sekä käydä leffassa. Niin ja uuden lämpimän yöpuvun.
hyvinmuotoillun tyynyn. Sellaisen merkkityynyn, joka on sellaista vaahtokumia ja muotoiltu niin, että tukee niskaa. Mulla on aina niska jumissa ja se olis ihana. Maksaa jotain 90e luokkaa niin olis kiva saada lahjaksi.
Kans kasvohoito olis ihana.
iittalan juomalaseja tai hackmann aterimia, meillä on savoniaa ja kareliaa, että jompaa kumpaa niitä, tai jotain astioita oliivin väristä teemaa, sain sitä sarjaa ruokalautasia viime jouluna ja keittolautaset hääpäivänä =)
uusi matto olkkariin, meillä on hyväksi havaittu kumipohjainen buklee, se kestää paikallaan, eikätartu koiran ja kissan karvat, ja on helppo pitää puhtaana..
viivi ja wagner kalenteri keittiön seinälle..
Suklaata voisin myös ottaa. Siinäpä ne. Parasta on lasten riemu.:)
uuden kellon, yöpuvun, lämpimät sukat ja lapaset :)
jospa jotain näistä saisi :)