Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin kerran kylässä erään tyypin luona, joka otti hanasta kuumaa vettä ja teki teen siihen

Vierailija
08.01.2023 |

En mennyt toista kertaa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olin kylässä jossa keittiön tiskirätillä pyyhittiin vauvan kakkos vahinkoa lattialta ja rätti takas tiskipöydälle ja käyttöön.

Vierailija
42/45 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi tarjoaa pakastevihannekset kuumentamatta. Sulattaa vaan huoneenlämmössä.

Tollei voi hyvin laittaa herneitä salaattiin, mutta jos muut ruoat on lämpimiä niin aika outoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otan teeveden hanasta, koska siitä tulee kiehuvaa vettä. Simppeliä ja nopeaa. Samasta hanasta saan myös jäävettä, kuplavettä ja sitten ihan normaalia hanavettä kuunana, kylmänä tai haaleana.

Okei. Ei taida sun vesi tulla ihan normaalista järjestelmästä. Kuulostaa hirmuiselta energianhukalta että vetesi on koko ajan 100-asteista.

En kylläkään asu Suomessa, mutta meillä myydään sellasia hanoja joista tulee kiehuvaa vettä. Ettei tarvi vedenkeitintä käyttää ja ettei tarvi liettä odotella. Meillä ei sellaista ole, niin en tiedä minkämoinen kulutus. Ne maksaa n. 300e ja siitä ylöspäin. Haluaisin, koska kuumaa vettä ei meillä tule muuten, tai sitten pitää olla lämmitys päällä. Jospa heillä on tollanen, ei se enää mikää uusi juttu ole.

Vierailija
44/45 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ihan hyvin käyttää sitä kuumaa vettä, mutta teetä keittäessä sitä pitää vielä lämmittää että on lähellä 100 astetta. Mutta siis kuumaa hana vettä itsessään ei ole mitään syytä välttää, oikeastaan tietysti helmpompaa ja energiatehokkaampaa on kiehauttaa se valmiiksi lämmitetty vesi.

Yks tuttu mies laittoi ruokaa laittaessaan kuumaa vettä hanasta ja sanoi ettei pieni määrä haittaa.

Vierailija
45/45 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otan teeveden hanasta, koska siitä tulee kiehuvaa vettä. Simppeliä ja nopeaa. Samasta hanasta saan myös jäävettä, kuplavettä ja sitten ihan normaalia hanavettä kuunana, kylmänä tai haaleana.

Okei. Ei taida sun vesi tulla ihan normaalista järjestelmästä. Kuulostaa hirmuiselta energianhukalta että vetesi on koko ajan 100-asteista.

Ihan yleisiä nykyään sellaset hanat, ei ole enää uusia ja tulee ihan samasta järjestelmästä. En tiedä paljonko kuluttaa.