Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni ei luota että löydän töitä, mitä teen? Tällä hetkellä olen työtön

Vierailija
08.01.2023 |

Eli olen 24v ja ollut työttömänä 3 viikkoa. Edellinen työ loppui kun määräaikainen työsopimus päättyi.
Olen sosiaalisesti tavallisen lahjakas ja aina onnistunut saamaan töitä.
CV:ni on siisti ja positiivisella tavalla erottuva, tämä on jossain työkkärin töiden etsintä kurssilla ollut palautteena.
Pisin aikani työttömänä oli 5kk kaksi vuotta sitten.

Isäni ei kuitenkaan luota minuun yhtään, että löytäisin töitä. Ei myöskään jostain syystä usko, että edes etsin töitä.
Tästä syystä laittaa jatkuvasti linkkejä erinäisiin työpaikkoihin, myös sellaisiin mihin minulla ei ole edes koulutusta tai työpaikka ei muuten ole kannattava (liian kaukana, pari tuntia viikossa, inhokkialaani yms.)
Lisäksi aina soittaessaan kysyy koska viimeksi etsin töitä. Seuraava kysymys on että miten kauan selasin sivuja, että tarkistinko varmasti kaikki ilmoitukset.

Miten sanoisin isälleni että lopettaa? Tiedän että tarkoittaa vain hyvää mutta kyllä minä pärjään.
Olen asunut jo muutaman vuoden yksin, kaikki laskut maksanut aina ajallaan, ikinä en ole mennyt heiltä lainaamaan rahaa tai muutenkaan tehnyt taloudellisesti tyhmiä päätöksiä.

Onko muilla tällaista?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut 3 viikkoa työttömänä, ajankohtana, jolloin iso osa ihmisistä on lomalla.

Ei jouluna kukaan rekrytoi. Nyt se työnhaku vasta meillä joulun alla työttömäksi jääneillä oikeasti alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi