Oletko sinä nainen harrastanut tänään liikuntaa?
Toivottavasti. Itse kävin 20 km lenkillä ja pian salille. M40
Kommentit (157)
En. Aattelin maata mähöttää sohovalla vielä huomennaki ja paisua ku pullataikina.
Päivällä 5km lenkki koiran kanssa ja illalla tunnin step-aerobic. Koiran lenkityksen lasken kyllä ennemmin rauhalliseksi ulkoiluksi kuin reippaaksi liikunnaksi.
24 km lenkki -9 asteen pakkasessa. Mies49vuotta
Aikaa meni 2:18
Yli 30 painoindeksi eli todella lihavia enemmän Suomessa naisissa kuin miehissä. lähde:THL
Käyn kuntosalilla kahdesti viikossa. Iso kaupunki, iso sali. Alle 30-v naiset kyllä timmejä mutta yli 40-v naisia todella vähän verrattuna miehiin.
Kyllä miehet ovat enemmän lihavia kuin naiset, sekä nuorena, että vanhana. THL
Opetin salsaa tänään viisi tuntia. Kului ainakin 2800 kaloria 5 h aikana.
Tanssin paljon mutta se ei näy kiloissa. En mässäile, söin tänään 1400 kcal. Sairaudet ja lääkkeet nosti painoa toissa vuonna 40 kg ja nyt ei lähde millään pois.
salsaope 100 kg
Juu perus aamupilatekset ja venyttelyt, sitten pitkin päivää fiiliksen mukaan tanssimista ja illalla ulkoilua (kävelyä).
En harrasta raskasta ja pitkäkestoista liikuntaa, ei ole minun juttuni eikä tarvetta sellaiselle. Liikun fiiliksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen.Aamulla 10 kilsan lenkki (koirat),salilla 1,5h ja illalla toinen kympin koiralenkki.Lisäksi kävelin Prismassa noin 4000 askelta.N41
Onko tässä työ- vai vapaapäivän liikunnat?
Mitä väliä sillä on? Eihän tuossa ole kovinkaan paljoa liikuntaa.
t. eri
Tuossa on liikaa liikuntaa nelikymppiselle naiselle.
Toiset ihmiset ovat tottuneet aktiiviseen ja fyysiseen elämään jo lapsesta. Itse olen 51 v ja salsaamista en aio vähentää.
Mitä mitä, ap lenkkeili vain vaivaiset 20 km?! Itse tein 200 km pituisen lenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen.Aamulla 10 kilsan lenkki (koirat),salilla 1,5h ja illalla toinen kympin koiralenkki.Lisäksi kävelin Prismassa noin 4000 askelta.N41
Onko tässä työ- vai vapaapäivän liikunnat?
Mitä väliä sillä on? Eihän tuossa ole kovinkaan paljoa liikuntaa.
t. eri
Tuossa on liikaa liikuntaa nelikymppiselle naiselle.
Mikä on sinun määrittelemäsi sallittu enimmäismäärä?
Kerran viikossa kevyt pilates. Tärkeempää on pyöräytellä hilloja ja piirakoita niin kuin kunnon nainen.
terv. savolaiseukko
Kävelen joka päivä yleensä ainakin 10 km. Tänään päivällä ihan ok sää vielä. Kova tuuli vaan. Illalla sitten kaikki tiet lumessa ja tuuli tehnyt valleja. Mietin, että lenkille on vaan päästävä. Rämmin siellä lumessa tuiskun ja tuulen keskellä väkisin mäkiä ylös ja mietin, että joku pitäisi varmaan minua hulluna, kun siellä sellaisessa säässä kuljen. Ei onneksi maalla tule ketään usein vastaan. Nauroin pitkästä aikaa, kun alkoi huvittaa se kaikki. Oli vähän sellainen sää, että jokailman ulkoilijakin alkaa nöyrtyä.
älä sie poika puhu paskaa sie millää lenkillä käyny
En ole, ahdistaa lähteä ovesta ulos
Vain naisten? Vai miksi rajasit tämän avauksen koskemaan vain naisia? Eikö miehillä ole väliä, joutavat sairastua ja kuolla?