Oletko sinä nainen harrastanut tänään liikuntaa?
Toivottavasti. Itse kävin 20 km lenkillä ja pian salille. M40
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko sinua.
20 km lenkillä WV Passatilla. Katselin naisten pyllyjä.
Ap
Aamupanot oli, ei muuta liikuntaa.
Tein 30 min lumitöitä. Pitäs vielä vetää leukoja 3x10 ja tehdä etunojapunnerrukset 3x20.
Vähäisesti, olen ollut koiran kanssa myös ulkona juoksemassa ja sit olen tehnyt venyttelyjä ja pilatestyyppistä treeniä. N40
Olisi kiva kun naisetkin liikkuisivat enemmän 🤗
Aamulla ryhmäliikuntatunnilla, koirien kanssa 2xlenkki yhteensä ehkä noin 6 km, lumityöt omakotitalon pihasta.
Mietin juuri lähtisinkö vielä toiselle ryhmäliikuntatunnille.
En harrasta koskaan liikuntaa.
N41.
No olipa kummallisella tavalla holhoava viesti. Mikset miesten liikunnasta ole huolissasi ap?
Kävin pihalla köpöttämässä leikkaushaavan kanssa ja meen vielä toisen kerran. Kovin hääviä oo liikunta nytten.
Kyllä. Olen tähän mennessä kävellyt kahdesti sängystä jääkaapille ja takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ap mieskään ei liikkunut kovin paljoa. 20 km lenkki ja kuntosali nyt ei ole mikään hurja määrä nelikymppislle.
Vierailija kirjoitti:
Naiset - tuo yhtenevä massa, jossa kaikki toimivat identtisesti. Voi miten typeriä te peräkammarinpojat olette....
En mä enää töiden päälle jaksa. Mulla tulee töissä askelia 35000-40000 vuorossa.
Jep! Kävin luistelemassa. Talviurheilu on ihanaa!
Kyllä, puolen tunnin aamulenkki reippaan labradorinnoutajan kanssa, kaksi vastaavaa vielä edessä tälle päivälle.
Reittiä vaihdellen mittaa tule 2-3 km/lenkki, keskimäärin 7 km reipasta kävelyä päivässä, toisinaan myös juoksupätkiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen.Aamulla 10 kilsan lenkki (koirat),salilla 1,5h ja illalla toinen kympin koiralenkki.Lisäksi kävelin Prismassa noin 4000 askelta.N41
Onko tässä työ- vai vapaapäivän liikunnat?
Liian kipeä eilisestä. Juttu on muuten niin että pelkästään liikuntaa harrastamalla ei synny niitä bmi 18 kehoja isoilla tisseillä ja tiimalasivartalolla jotka monella miehellä on kuvitelmissa liikuntaa harrastavista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen.Aamulla 10 kilsan lenkki (koirat),salilla 1,5h ja illalla toinen kympin koiralenkki.Lisäksi kävelin Prismassa noin 4000 askelta.N41
Mitä väliä sillä on? Eihän tuossa ole kovinkaan paljoa liikuntaa.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on? Eihän tuossa ole kovinkaan paljoa liikuntaa.
t. eri
Tuossa on liikaa liikuntaa nelikymppiselle naiselle.
10km kävely, 20 minuutin core jumppa vielä tossa puolentoista tunnin päästä.