Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkosektio äidit terapiaan koko raskauden ajaksi (itse joutuisi kustantamaan sen)!

Vierailija
15.11.2006 |

AIvan sairasta että itse saa päättää haluuko pelostaan keskustella!!

Minusta silloin voisi kyllä lääkärit sanoa ettei tule sitten mitään leikkaustakaan!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäripelkoiset pakkoterapiaan. Alkoholistit terapiaan.

Oletko ihan viisas, ap?

Vierailija
2/47 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

AIvan sairasta että itse saa päättää haluuko pelostaan keskustella!!

Minusta silloin voisi kyllä lääkärit sanoa ettei tule sitten mitään leikkaustakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekyyttä useimmiten niin ei minusta yhteiskunnan tarvitse tuollaisten lisääntymistä kustantaa. Eikö lajin pitäisi jalostua eikä mennä takapakkia?

Tuollaisten ihmisten geenit ei ole lisääntymiseen tarkoitettuja!

ap

Vierailija
4/47 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloinhan on jo myöhäistä tehdä aborttia ja lapsikin oli toivottu, joten eipä se tullut mieleenkään...

Olisin itse halunnut käydä jossain puhumassa pelostani (vaikka omalla kustannuksella), mutta neuvolantädin mielestä se oli turhaa... Hänen mielestään synnytykseen oli vielä pitkä aika ja sitä oli turha miettiä ym... Joten se pelko jäi sitten hoitamatta.

Kovasti se toi ongelmia tulleessaan ja synnytyksen jälkeinen aika on harmaata aluetta varmaan lähes vuoden ajalta, mutta en kyllä todellaakaan koe, että minulta olisi tämän vuoksi lisääntyminen kielletty...

Ehkä AP tajuaa asian sitten kun se koskettaa itseä...

Vierailija
5/47 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ymmärtää kyllä pelkoa, muttei sitä ettei sitä haluta hoitaa tai edes keskustella! Ap:lla on muutama tuttu jotka härskisti on sanonut, että mun vartalo mä päätän joka on ihan ok, mutta musta sen sektion saisi kyllä kustantaa sitten itse..

Mutta jos lääkärille feikataan pelkoa niin mistä sen sitten tietää, toisaalta uskoisin että ne jotka oikeasti pelkää hakeutuu puhumaan siitä..

Tämän takia ne jotka ei mene puhumaan pelostaan joutuisivat kyllä kustantamaan sen sektion tai sitten VELVOITETTAISIIN menemään sinne terapiaan!

ap

Vierailija
6/47 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät kantturat pitäisi steriloida muutenkin, yhteiskunta hyysää tuollaisia avuttomia tapauksia aivan liikaa.

Vierailija
7/47 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku äiti synnyttää. pelko on riittävä syy sektioon. ei ole pinnallinen syy. en ymmärrä ihmisiä joille on toisen synnytys niin merkittävä tekijä. sarjaan kuuluu myös lapsen päivähoito.

Vierailija
8/47 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itsekyyttä useimmiten niin ei minusta yhteiskunnan tarvitse tuollaisten lisääntymistä kustantaa. Eikö lajin pitäisi jalostua eikä mennä takapakkia?

Tuollaisten ihmisten geenit ei ole lisääntymiseen tarkoitettuja!

ap

Vierailija
9/47 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi kun nyt pelottaa se synnytys, mutta annoin kuitenkin munaa työntää sisään yhyy.... turha itkeä kun on jo paskat housussa!!!!!!!!!

Vierailija
10/47 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä antaisin ne rahat mielummin köyhällä lapsiperheelle ja nostamaan esim. hoitajien palkkoja!

ap

Vierailija
11/47 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uutinen: paskaakos siitä, kun sitä ei voi itse valita. Ne on onneksi tässä yhteiskunnassa ihan toiset, jotka näistä asioista päättää. Sinä ja kaltaisesi ette voi muuta kuin ruikuttaa jossakin kämäsellä nettipalstalla. Ruikuti ruiks!

Vierailija
12/47 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sektio ensi kerralla itsekin niin ei tarvitse riehua katkerana.

Vierailija
13/47 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(joo 2 synnytystä toki kunnan puolella mutta ulos olin jo seuraavana päivänä : )

Kateudesta ei todella ole kyse vaan siitä, että mielestäni on uskomatonta että sallitaan kaiken maailman kotkotuksia nykyään!

ap

Vierailija
14/47 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka huonosti ihmisellä VOI mennä?

Vierailija
15/47 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden normaalin ja yhden synnytyksessä vammautuneen lapsen äiti. Toivottavasti AP kärsit elämässäsi...

Vierailija
16/47 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia kotirouvana :D

Niin ahdasmieliset mielipiteet kun olla voi, mites meinaat selvitä lapsiesi kanssa kun heille tulee pelkoja? Jos pelkää pimeää ja mörköjä niin ei muuta kun pimeään vaatekaappiin hetkeksi ja äiti hommaa mörön jostain jotta lapsi saa kohdata pelkonsa... voi luoja anna mun kaikki kestää!

Vierailija
17/47 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittelemään pelkoaan!!!

Hieman sisälukutaitoa naiset kiitos!

T. ap, kotirouva, taiteilija, sijoittaja ja kaupunkilainen : )

Vierailija
18/47 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te erikoista porukkaa! Totta kai elämässä pelkoja tulee ja niitä tulee hoitaa sopivalla tavalla. Toiset taas laittavat päänsä puskaan ja keksivät aina sen " helpomman" tien..

Sitä minun on vaikea hyväksyä, varsinkin kun se maksatetaan yhteiskunnalla!

ps. mitenhän viisaaksi te itsenne tunnette kun täällä nimittelette?

Eikö mielipiteitä voi esittää loukkaamatta ja menmättä henkilökohtaisuuksiin ja esim. toiselle kärsimystä toivomiseen?

ap

Vierailija
19/47 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne muut luoteta lääkäreiden päätösten asianmukaisuuteen.

Vierailija
20/47 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi tosiaan pohtia mikä häntä noissa sektioissa OIKEASTI riepoo, taustalla on varmasti joku syvällisempi syy kuin niiden kustannus.