Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Levillä saa pettää, vaiko?

Vierailija
08.01.2023 |

Hyväksytkö hiljaisesti, jos puolisosi saa lomamatkalla sitä, mitä kotona ei saa vai onko se niin, että puolison on vaan kestettävä parisuhteet heikkoudetkin?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009294346.html

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä on tullut aivan ylimainostettua. Pelkään että ukkokin lähtee vielä muiden sopuleiden matkaan, kun asiaa joka tuutista toitotetaan.  N57

Vierailija
2/56 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kysyä, miksi siellä Levillä oikein ollaan ilman puolisoa? Levi ja vastaavat kohteet on särkyneiden liittojen hautausmaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Vaikea kuvitella puolisoani lähtemässä Leville, kun hän ei edes laskettele, mutta jos hän jossain vieraaseen sänkyyn päätyisi enkä muuta kautta sitä koskaan saisi tietää, niin en myöskään häneltä sitä haluaisi kuulla.

Siksi en myöskään vaivaa päätäni tuollaisilla asioilla.

Vierailija
4/56 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielllä ukkomiehet sikailee!

Vierailija
5/56 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kysyä, miksi siellä Levillä oikein ollaan ilman puolisoa? Levi ja vastaavat kohteet on särkyneiden liittojen hautausmaita.

Puolisoni on nuorempana lasketellut. Hän kysyi tässä yhtenä päivänä, kun liikunnasta puhuimme, että jos hän innostuisi uudelleen laskettelusta, niin lähtisinkö seuraksi. Vastasin kieltävästi. Olen kokeillut laskettelua enkä ole kiinnostunut harrastamaan sitä.

Eli hän voisi hyvinkin haluta laskettelemaan muuallekin kuin tänne Etelä-Suomen onnettomille nyppylöille ja lähtisi kavereiden kanssa Leville tai Alpeille. Siksi hän voisi olla siellä ilman puolisoa.

Mutta en näe sitä tapahtuvan hänen nykykunnollaan.

Vierailija
6/56 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton saman tekstin jos olis laittanu Hesassa Tinderiin olisi tullut 10 000 tykkäystä vuorokaudessa. Naisen on tosi helppo saada seksiseuraa ja todella laadukasta.

Vierailija
7/56 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjuttu on kuitenkin se, että on valtavasti miehiä (toki pieni osa naisiakin), jotka on liitoissaan laiminlyöty seksuaalisesti. Naiset kieltää koko ongelman olemassaolon. He eivät edes suostu asiasta keskustelemaan. Parisuhteeseen kuitenkin liitetään odotuksia myös seksistä. Ehkä tarvittaisiin toimia, joilla ainakin virallisesti rekisteröityihin parisuhteisiin pitäisi liittää sopimus siitä, että seksuaaliset tarpeet pitää ottaa huomioon.  Parisuhde ei ole vain kulissi tuttujen ja sukulaisten suuntaan ja lapsenteko projekti. Nyt mennään liian usein parisuhteeseen vain odotuksin seksistä ja sitten petytään. 

Vierailija
8/56 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän olen siellä naisilta saanut. M52

Lapissa ei lasketa pettämiseksi, kunhan ei tuttujen kanssa paina.

Vierailija
9/56 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, meillä matkustellaan yhdessä ja niin tekee kaikki muutkin tuttavapariskunnat. Tyttöjen ja poikien reissut jäi nuoruuteen.

Vierailija
10/56 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanini ovat taatusti saaneet suhteessa seksiä ja olen itse aina halukas, miksi sen pitäisi lähteä muualta hakemaan kun kotonakin saa?

Vierailija
11/56 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Vaikea kuvitella puolisoani lähtemässä Leville, kun hän ei edes laskettele, mutta jos hän jossain vieraaseen sänkyyn päätyisi enkä muuta kautta sitä koskaan saisi tietää, niin en myöskään häneltä sitä haluaisi kuulla.

Siksi en myöskään vaivaa päätäni tuollaisilla asioilla.

Tämä suhtautuminen taitaa olla paljon yleisempää kuin luullaan. Mies hoitakoot tarpeensa, jotka ei minua kiinnosta, mutta privaatisti. Toki toisinkinpäin. Joka miehellä ei ole 22cm välinettä ja täydellisiä rakastajan naisen tyydyttämistaitoja. Niitä nykynainen kuitenkin odottaa.

Vierailija
12/56 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksistä on tullut aivan ylimainostettua. Pelkään että ukkokin lähtee vielä muiden sopuleiden matkaan, kun asiaa joka tuutista toitotetaan.  N57

Seksihän on koko parisuhteen perusta

Vierailija
13/56 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli viimeistään eläkkeellä ero vireille, kun kulli ei enää keuli. Sellainen rakkaussuhde.

Vierailija
14/56 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapintaikaa ja Aslakit on kovassa kurssissa etelän varttuneiden neitojen kyyditsijänä.

Vierailija
15/56 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä miestäni valinnut seksin takia, se oli pieni lisä N54

Vierailija
16/56 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, jos ei jää kiinni.

Vierailija
17/56 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä miestäni valinnut seksin takia, se oli pieni lisä N54

Ihan kuin vaimoni, jonka kanssa on nyt ero vireillä. Kun lapset lähteneet pesästä, vaimolta hiipui kaikki kiinnostus seksiin. Minulla ei ole mitään viitteitä, että sitä olisi edes muihin suuntiin.

Vierailija
18/56 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urbaani legenda.

Vierailija
19/56 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapintaikaa ja Aslakit on kovassa kurssissa etelän varttuneiden neitojen kyyditsijänä.

Pithää paikhansa.

- Pellon panomies-

Vierailija
20/56 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanini ovat taatusti saaneet suhteessa seksiä ja olen itse aina halukas, miksi sen pitäisi lähteä muualta hakemaan kun kotonakin saa?

Tuollahan sanottiin. Kun haluaa erilaista seksiä tai ruoho on silti vihreämpää Aidan toisella puolen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi