Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain tiskarin hommia koska en jaksa enää minkäänlaista vastuullisempaa työtä.

Vierailija
08.01.2023 |

On ainakin jotain suorittavaa työtä olemassa kunhan ei tarvitse suurempaa vastuuta ottaa. Riittää, että tekee hommat ripeästi ja hyvin, sitten kotiin.
Palkka ei paljoa ole mutta ei ainakaan tarvitse koko ajan tuntea paniikkia ja ahdistusta työelämässä.

Olen ollut ennenkin keittiöllä hommissa, joten tiedän miten homma menee ja on fyysisesti raskasta.

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä vastuu, että astiat tulevat puhtaiksi.

Vierailija
122/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalassa kun on hyllyttäjänä tai laitoshuoltajana, niin palkka alan korkein. Itse siivoan sairaalassa ja palkkani on noin 2100e/kk ja siihen vuorotyölisät päälle. Helpommalla pääsemme entä sairaanhoitajat, jotka potilaista ottavat vastuun. Me vain varmistamme että lääkäreillä ja hoitajilla puhtaat tilat työskennellä. Työpäivän jälkeen työasiat todellakin jäävät pois mielestä!

Jollain kun on vaikka veriripuli ja sotkee sillä kaikki paikat, niin hoitajana saa onneksi vedellä vaan ne enimmät pois. Laikkari joutuu sen isomman homman tekemään.

Eikä sekään varmaan ole kivaa, kun joku dementikko tulee viereen huseeraamaan, kun laitoshuoltaja vaikka pesee ikkunoita.

Ikävä asenne sulla hoitajana dementikkoihin. Ihmisiä siinä kuin muutkin. Sun kaltaisia hoitajia olen kyllä tavannut.

t. entinen dementikon omaishoitaja

Mikä asenne? Sitähän se on. Hoitoalan työt jätin, kun jäin hoitamaan muistisairasta isääni. Enkä sen jälkeen palannut alalle vaan kouluttauduin lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle omansa. Hyllytys oli minulle niin puuduttavan tylsää hommaa, että en kestänyt. Tiskaaminen oli vihoviimeistä, keittiössä oli niin hemmetin kuuma!

Vierailija
124/129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen hyllyttäjän työtä juuri tuosta syystä. Helppoa hommaa, jossa ei tarvitse ajatella juurikaan. Lisäksi työt ei ikinä seuraa kotiin. 

Minä myös hyllyttäjänä ja tykkään tosi paljon. Ei tartte työasioita miettiä kotona.

Millaisessa paikassa olette hyllyttäjinä ja mikä teidän palkkanne on jos saaneen kysyä? :)

-ap

Kaupoissa juomahyllyttäjänä, osa-aikainen. Palkka kaupan tessin mukaan.

Vierailija
125/129 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onhan siinä vastuu, että astiat tulevat puhtaiksi.

Iskit naulan kantaan. Kiireessä täytyy miettiä, tekeekö työn hyvin vai nopeasti.

Vierailija
126/129 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini, jolla oli tosi vastuullinen työ, rakasti perunoiden kuorimista. Siinä ei kuulemma tarvinnut ajatellä mitään…

Vierailija
127/129 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kone putsaa kun se ei kuulemma ees vaiheda vettä vaan pesee koko ajan samoilla likavesillä?

Vierailija
128/129 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä suorittaviin töihin kantiksena ole juuri pääsyä. Sori, ap. Ne on kaikki on varattu rikastuttajillemme. He tarvitsevat työtä elääkseen. Suomi on pirun kallis maa.

Vierailija
129/129 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin varattu? Suorittavissa töissä on myös kasuja.