Hain tiskarin hommia koska en jaksa enää minkäänlaista vastuullisempaa työtä.
On ainakin jotain suorittavaa työtä olemassa kunhan ei tarvitse suurempaa vastuuta ottaa. Riittää, että tekee hommat ripeästi ja hyvin, sitten kotiin.
Palkka ei paljoa ole mutta ei ainakaan tarvitse koko ajan tuntea paniikkia ja ahdistusta työelämässä.
Olen ollut ennenkin keittiöllä hommissa, joten tiedän miten homma menee ja on fyysisesti raskasta.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne suorittavan työn tekijät ovat pohjimmaisia, käytännössä saastaa. Siellä olette kielitaidottomilla ma a han mu ut tajien joukossa. Teille v*ttuillaan surutta, kukaan ei halua jutella, pomot viis välittävät, palkat eivät nouse ikinä mutta työn tahti kovenee kuukausittain.
Kurjaa, että olet noin kateellinen. Vähän positiivisuutta kehiin niin joku päivä sinäkin voit saada töitä :)
Jep, tuolla asenteella sinullakin on varmaan työ ja siellä kivat oltavat 😆
Onhan minulla. Miksi se sinun persettäsi kutittaa? Huomenna taas 5.30 laittamaan kaljoja hyllyyn, jotta ovat valmiina, kun sinä tulet klo 9.00 niitä ostamaan.
Laitahan suoriin riveihin, ettei tarvitse tehdä valitusta!
Ketään ei sinun ruikutuksesi kiinnosta. Laitan niin kuin laitan. Et kuitenkaan jaksa kävellä muuhun kauppaan, joten ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne suorittavan työn tekijät ovat pohjimmaisia, käytännössä saastaa. Siellä olette kielitaidottomilla ma a han mu ut tajien joukossa. Teille v*ttuillaan surutta, kukaan ei halua jutella, pomot viis välittävät, palkat eivät nouse ikinä mutta työn tahti kovenee kuukausittain.
Kurjaa, että olet noin kateellinen. Vähän positiivisuutta kehiin niin joku päivä sinäkin voit saada töitä :)
Jep, tuolla asenteella sinullakin on varmaan työ ja siellä kivat oltavat 😆
Onhan minulla. Miksi se sinun persettäsi kutittaa? Huomenna taas 5.30 laittamaan kaljoja hyllyyn, jotta ovat valmiina, kun sinä tulet klo 9.00 niitä ostamaan.
Juon alkoholia vain ystävien kanssa. Ja huomenna herään n 10.30 kuten muinakin päivinä.
Ok, mutta itkuhan sinulla tulisi, jos kaljat ei olisikaan hyllyssä kun tulet ostoksille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Helppoa rahaa, kun vain suorittaa työnsä. Tahti on tasan se, minkä itse haluaa pitää. Jos esihenkilö ei tahti miellytä, voi tulla itse tekemään työt (ei tule, joten voi ihan rauhassa tehdä omaan tahtiin).
Helppoa rahaa 8 h päivässä oloissa joista haluiaisit vain pois. Ja vuokran jälkeen tilillä on 300 e.
Kovin ikävää, että sinulla on noin huonot työolot. Itse viihdyn oikein hyvin työssäni, jota ei edes tarvitse tehdä 8h päivässä ja silti jää tilille vuokran jälkeen paljon enemmän kuin 300€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Helppoa rahaa, kun vain suorittaa työnsä. Tahti on tasan se, minkä itse haluaa pitää. Jos esihenkilö ei tahti miellytä, voi tulla itse tekemään työt (ei tule, joten voi ihan rauhassa tehdä omaan tahtiin).
Vai niin sulla. Ei ole niillä tiskareilla, jotka minä tunnen.
Toinen joutui vaihtamaan alaa noin nelikymppisenä, kun jalat eivät kestäneet, toinen jonottaa lonkkaleikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen joutui vaihtamaan alaa noin nelikymppisenä, kun jalat eivät kestäneet, toinen jonottaa lonkkaleikkaukseen.
Missä kohtaa sanoin olevani tiskari?
Minä tein myös nuorena, ei tehdä enää mitään fyysisempää koska olkapää hajosi.
N35
Aika usein unelmoin tuommoisesta simppelistä hommasta, jossa ei tarvitse jatkuvasti ajatella vaan saa vain tehdä. Mun eka työ ikinä oli joulukorttien lajittelua Postilla. Se oli hauskaa ja näki käden jäljen kun rullakot tyhjeni. Harmi vaan, että nykyinen elämäntyyli on mitoitettu johtajan palkalle, joten en yksinkertaisesti tulisi toimeen niin pienellä palkalla, mitä esim tiskarin työstä saisi.
Vierailija kirjoitti:
Aika usein unelmoin tuommoisesta simppelistä hommasta, jossa ei tarvitse jatkuvasti ajatella vaan saa vain tehdä. Mun eka työ ikinä oli joulukorttien lajittelua Postilla. Se oli hauskaa ja näki käden jäljen kun rullakot tyhjeni. Harmi vaan, että nykyinen elämäntyyli on mitoitettu johtajan palkalle, joten en yksinkertaisesti tulisi toimeen niin pienellä palkalla, mitä esim tiskarin työstä saisi.
Elämä on valintoja. Varsin pöljä pitää olla, jos ei osaa suhteuttaa menoja tuloihin. Ei se sinun johtajan pestisikään välttämättä ikuinen ole. Mites sitten meinasit selvitä, jos menee työt alta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen joutui vaihtamaan alaa noin nelikymppisenä, kun jalat eivät kestäneet, toinen jonottaa lonkkaleikkaukseen.Missä kohtaa sanoin olevani tiskari?
Lue otsikko. On ketjun aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen joutui vaihtamaan alaa noin nelikymppisenä, kun jalat eivät kestäneet, toinen jonottaa lonkkaleikkaukseen.Missä kohtaa sanoin olevani tiskari?
Missä kohtaa ketjun säännöissä sanotaan, että ketjussa ei saa puhua muusta kuin ketjun aiheesta?
Työtä tekee satunnaisesti jonkin aikaa , mutta ei missään nimessä pidempään. Siivoojan työ tuntui myös alussa luksukselta, koska uutuudenviehätys. Aika pian se hälveni ja alkoi totuus valkenee. Työtä vahdittiin tosi tarkkaan, aikataulut paukkui joka päivä ylitöiden puolelle koska ei yksinkertaisesti työmoraali antanut periksi jättää huonoa jälkeä ( vaikka muuhun ei ollut mahdollisuus).
Mutta nauti toki nyt kuherruskuukaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue lainaamasi viestiketju. Ketjun aihe on vain suunta keskustelulle. Ei siinä tarvitse orjallisesti pitäytyä. Keskustelu laajeni jo ajat sitten muihinkin suorittavan työn tehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue tarkemmin. Aihe on vaihtaminen vastuullisesta työstä suorittavaan työhön. Muitakin suorittavia töitä on kuin tiskarin homma.
Miksei järjestetä niin, että suorittaviin töihin pääsee lepäämään muutamaksi kuukaudeksi, jos meinaa pää levitä omissa hommissa? Sitten takaisin kun on saanut vähän etäisyyttä asioihin. Mä myös rakastan suorittavaa työtä, ja onneksi työni sisältää molempia, ja voin itse usein vaikuttaa siihen, kumpaa kulloinkin teen. Osan päivästä nollaan päätä, ja osan päivästä keskityn. Aivan ihanaa, ja vaikka on kaikenlaisia vaivoja, pysyn näin työkykyisenä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei järjestetä niin, että suorittaviin töihin pääsee lepäämään muutamaksi kuukaudeksi, jos meinaa pää levitä omissa hommissa? Sitten takaisin kun on saanut vähän etäisyyttä asioihin. Mä myös rakastan suorittavaa työtä, ja onneksi työni sisältää molempia, ja voin itse usein vaikuttaa siihen, kumpaa kulloinkin teen. Osan päivästä nollaan päätä, ja osan päivästä keskityn. Aivan ihanaa, ja vaikka on kaikenlaisia vaivoja, pysyn näin työkykyisenä.
Aika harva työnantaja arvostaa parin kuukauden välein hyppimistä työpaikasta toiseen.
Tahti ei todellakaan ole se mikä itselle sopii. Varsinkin isommissa paikoissa, missä on tunnelikoneet ja saatat yksin pestä 800 pikkujouluvieraan astiat. Siinä menee aika monta tuhatta kiloa käsien kautta vuoron aikana ja tahti on kova! Käytännössä kokoajan saa kiiruhtaa että pysyy koneen tahdissa ja ehtii vuoron aikana suoriutua tehtävästä.
Vierailija kirjoitti:
Tahti ei todellakaan ole se mikä itselle sopii. Varsinkin isommissa paikoissa, missä on tunnelikoneet ja saatat yksin pestä 800 pikkujouluvieraan astiat. Siinä menee aika monta tuhatta kiloa käsien kautta vuoron aikana ja tahti on kova! Käytännössä kokoajan saa kiiruhtaa että pysyy koneen tahdissa ja ehtii vuoron aikana suoriutua tehtävästä.
Miksi kuvittelet, että kaikkialla toimitaan samoin kuin teillä? Entä mikä saa sinut ajattelemaan, että esim. hyllyttäjä tiskaa 800 pikkujouluvieraan astiat? Vai etkö sinäkään hahmota, että täällä puhutaan muustakin kuin juuri tiskarin hommasta?
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin siivoustyön hankkimista.
Toki siinäkin on aika- ja suorituspaine mutta työt voi unohtaa kun sieltä lähtee.
Palkasta ei mitään käryä mutta luulisin pärjääväni.
Varaudu ainakin siihen, että sun pitää näkyä mutta ääntä susta ei saa lähteä. Lisäksi veetuilu asiakkailta, koska pitävät pas..duunia tekeviä tyhminä aivottomina.
Jo siivoustyön arvostus näkyy palkassa eli huono palkka.
Näin koronan ja eri pandemioiden aikaan siivoustyötä tekevät ovat kullan arvoisia. Tarkoitan siis niin sairaala kuin muutakin puhtauteen liittyvää työtä.ihan rappusiivoustakin. Siivoojille siis parempi palkka, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin siivoustyön hankkimista.
Toki siinäkin on aika- ja suorituspaine mutta työt voi unohtaa kun sieltä lähtee.
Palkasta ei mitään käryä mutta luulisin pärjääväni.
Varaudu ainakin siihen, että sun pitää näkyä mutta ääntä susta ei saa lähteä. Lisäksi veetuilu asiakkailta, koska pitävät pas..duunia tekeviä tyhminä aivottomina.
Jo siivoustyön arvostus näkyy palkassa eli huono palkka.
Näin koronan ja eri pandemioiden aikaan siivoustyötä tekevät ovat kullan arvoisia. Tarkoitan siis niin sairaala kuin muutakin puhtauteen liittyvää työtä.ihan rappusiivoustakin. Siivoojille siis parempi palkka, kiitos.
Itse teen myymäläsiivouksia. Ei ole asiakkaat enää paikalla, kun minä tulen töihin. Saa olla ihan omassa rauhassa. Jos asiakas (eli kauppias tms.) rupeaa v'ttuilemaan, vaihdan paikkaa. Helppoa.
t. 12v alalla
Juon alkoholia vain ystävien kanssa. Ja huomenna herään n 10.30 kuten muinakin päivinä.