Hiustenlähtö naisella. APUA!
Mulla on viime kuukausien aikana alkanut hiukset ohentua ohimolta ja päälaelta. Kun vedän hiukset nutturalle, ohimolla ja päälaella näkyy jo paljaita kohtia. Menin lääkärille ja hän ei löytänyt hiustenlähtöön mitään hyvää syytä vaan laittoi vaan hormonihäiriön piikkiin. Nyt yritän omatoimisesti keksiä apua tähän ongelmaan ja kaikki neuvot otetaan vastaan.
Olen ihan kauhean stressaantunut tästä ja pelkään että hiukseni lähtee pysyvästi =(
Kommentit (1250)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaljuuntuva kaverini mainitsi että hänellä auttoi prioninin valmiste hiuksille.
Mikä?
"Hiusjuurien täsmäravinne, joka vahvistaa hiuksia ja ravitsee hiusjuuria": https://tinyurl.com/2s3cp6d3 periaatteessa niin kuin lisäravinne hiuksille. Bodarit ottaa lihaskasvua varten niiden lisäravinteita niin kaljuuntuvat ottaa tukan kasvuun.
Mulla on ollut ja edelleenkin on ohentuneet hiukset päälaelta ja edestä. Käytän priorini tabletteja, ja käytin yhden shampoon ja uusia hiuksia alkoi kasvaa. Myös mieheni huomasi sen, joten sitten sen täytyy toimia ;)
Liivate ajaa saman asian. Kannattaa syödä usein alatoopia.
100% ketjusta on tunteikasta olkiukkoilua ja projisointia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla auttoi hiustenlähtöön Priorin Extra 2 tabl. päivässä sekä Priorin shampoon käyttö, lisäksi käytän Rogaine liuosta( apteekista) paikallisesti aamuin sekä illoin. Olen saanut muutamassa kuukaudessa ko. tuotteista avun. Molempia tuotteita tulee käyttää säännöllisesti.
noi tuotteet ei vaikuta noin nopeasti.. sait avun jostain muusta tai liiottelet..
Rogainella voi huomata uusien hiuksien kasvua jo parin kuukauden päästä.
No antaa sitte olla.. ei kukaan mua ymmärrä. Moi
Ompas palsta täynnä kuivia pieruja.
Tyyppi on ElävänElämänAnkeuttaja
Liikun spurgujen kanssa aina päivisin kaupungilla ja olen huomannut että itsekin alan olemaan samanlainen.
EIKÖ VAUVELIN PÄÄ KESTÄ KOVAA MAAILMAA?
Liikun spurgujen kanssa aina päivisin kaupungilla ja olen huomannut että itsekin alan olemaan samanlainen.
Huijausta. Nuo näyttää aina että päänahka on huonossa kunnossa, vaikka olis hyvässä. Tarkoitus siis saada ostamaan kalliita erikoistuotteita.