Hiustenlähtö naisella. APUA!
Mulla on viime kuukausien aikana alkanut hiukset ohentua ohimolta ja päälaelta. Kun vedän hiukset nutturalle, ohimolla ja päälaella näkyy jo paljaita kohtia. Menin lääkärille ja hän ei löytänyt hiustenlähtöön mitään hyvää syytä vaan laittoi vaan hormonihäiriön piikkiin. Nyt yritän omatoimisesti keksiä apua tähän ongelmaan ja kaikki neuvot otetaan vastaan.
Olen ihan kauhean stressaantunut tästä ja pelkään että hiukseni lähtee pysyvästi =(
Kommentit (1250)
Brändäysaikakauden ongelmia. Laita laitteet kiinni ja käy kävelyllä.
Ei se hiusten lähtö haittaa os on hyvät rinnat ja takapuoli.
Miten hiivatin huono itsetunto teillä on
Itellä loppui yksinkertaisesti siihen kun lakkasin pitämästä korkeaa ponnaria ja nutturaa. Pitkä tukka ja ahisti pitää auki useimpina päivinä aluksi, mutta totuin äkkiä ja jopa poikkis huomasi tuuhentumisen, sano vaan että "sulle on kasvanut tollasia söpöjä pikkuhiuksia ohimoille", kun aiemmin olin hänelle kaljuuntumista valittanut ja panikoinut. Nyt tuuhenee vaan. :) ponnarit ja nutturat kehiin vain valikoidusti päivän epistolan ja/tai asun mukaan.
enkä jaksanu puhelimel tihrustaa
Nimettömänä ja ilman nimimerkkiä kun on " hyvä huudella" .
Aloin syödä Ladyvitaa ja ajattelin, josko se vaikuttaisi hiusten kasvuun. En ole siitä varma, mutta kynnet ovat nyt hyvät ja vahvat. Mm. peukaloiden kynnet olivat lohkeilleet vuosikausia, mutta nyt ovat hyvät.
Asia on mustavakoinen mutta suhtautumistavat erilaisia.
Katso peiliin niin näet totuuden
Mitä ihmeellistä kaljuuntumisessa on? Lukemattomat miehet menettää hiuksensa ja elävät asian kanssa yrittämättä peitellä sitä.