Hiustenlähtö naisella. APUA!
Mulla on viime kuukausien aikana alkanut hiukset ohentua ohimolta ja päälaelta. Kun vedän hiukset nutturalle, ohimolla ja päälaella näkyy jo paljaita kohtia. Menin lääkärille ja hän ei löytänyt hiustenlähtöön mitään hyvää syytä vaan laittoi vaan hormonihäiriön piikkiin. Nyt yritän omatoimisesti keksiä apua tähän ongelmaan ja kaikki neuvot otetaan vastaan.
Olen ihan kauhean stressaantunut tästä ja pelkään että hiukseni lähtee pysyvästi =(
Kommentit (1250)
Keitä salviaa ja siivilöi vesi. Nopea hiusten kasvatus kikka.
Hei!
Tällä lisäät hiusten kasvua ja myös tuuheuttaa hiuksia.
Sanon tätä minttu elvyttäjäksi.
1rkl vihreää teetä, irtotee.
10 kpl mintunlehtiä, tuoreesta sitruunasta 5 rkl puristettua mehua ja 1 ja puoli dl keitettyä vettä.
Sekoita ja hiero päänahkaan. Elvyttää päänahkaa ja stimuloi hiusnystyjä.
Olen käyttänyt aina pesun jälkeen tätä päänahkaan, latvoihin laitan muotovaahtoa ja hiustenkuivaajalla kuivaan hiukset.
Säilytän jääkaapissa.
Olen saanut Nonnaltani ohjeen Sardiniasta.
Minulla on tämä hoito auttanut.
Ap on provoilija. Ne vastaukset jotka ovat todella avuksi, ap ei ole huomioinut lainkaan. Yleensä kiitetään. Ymmärrän että joukkoon mahtuu trollipäitä tyhmine juttuineen, mutta oli siellä hyviäkin vinkkejä. Ainakin minä otan muutamat käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntuminen: miehille arkipäivää, naisille maailmanloppu. Toivottavasti miehet sitten tuijottelevat päälakeasi ja sanovat vihaavansa harvahiuksisia tai kaljuja naisia.
Parisuhteen muodostamisen vaikeus: miehille arkipäivää, naisille ei tapahdu. Ottaako päähän? Noh, turha kysymys...
Vierailija kirjoitti:
Ilman sivuvaikutuksia ei oteta lisääntyvää ikää vastaan 😁 Eri tavalla se on meillä miehillä. Me kun vanhennutaan kuin viini 😂 Tom Cruisenkin vaan näyttää paremmalta mitä enemmän ikää tulee: https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2022-06/3/9/asset/9cc7e… tossa uudessa leffassa ei vaan ollut enää sama naisystävä tomppa kruisella vaan oli vaihtanut nuorempaan: https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article12691685.ece/ALTERNATES/n6…
Ei se Tomppa ulkonäöllään nuorta naista saa, vaan lompakolla ja kuuluisuudella.
Kukaan ei ole niin vanha ettei voisi oppia uutta
Nää jutut ei liity kyllä aiheeseen mitenkään.
Taitaa olla taas huumorintajuttomien kirjoituskilpailut käynnissä
Millaisessa talossa asut? Taidan nimittäin tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaljuuntuva kaverini mainitsi että hänellä auttoi prioninin valmiste hiuksille.
Mikä?
"Hiusjuurien täsmäravinne, joka vahvistaa hiuksia ja ravitsee hiusjuuria": https://tinyurl.com/2s3cp6d3 periaatteessa niin kuin lisäravinne hiuksille. Bodarit ottaa lihaskasvua varten niiden lisäravinteita niin kaljuuntuvat ottaa tukan kasvuun.
Mulla ainakin auttoi ihan huomattavasti, alko tippuu hiuksia ihan reilusti ja kampaajakin mainitsi asiasta. Aloitin priorinit söin niitä sen 3-4kk ja hiukset vahvistu sekä paksuuntuivat. Tsemppiä ap:lle kyllä se siitä.
Jos oletetaan että lisäravinne välittömästi korjaa puutostilan ja hiukset alkavat kasvaa takaisin siltä istumalta olisi ne 4 kuukaudessa kasvaneet korkeintaan n. 6 cm, eli ei riittävästi jotta hiukset tuntuisivat paksummilta. Kiva että koet tuotteesta olleen apua, psykologinen apu on usein hyödyllisempää ihmiselle kuin fyysinen apu, lumevaikutus kuitenkaan tuskin riittää ap:n tapauksessa.
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Teillä ei taida olla paljon muuta elämää kuin kommentoida Vauva-palstalla?
Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.
No anyway toisen Fatboyn päälle me laitettiin AMBRONITE-colat.
Mennää bärtsii skruudaa lätyt!
Miksi olet niin turhamainen että valitat muutaman hiuksen tipahtelusta?
Keskity elämään. Peruukkeja saa kaupasta jos lisäkarvaa päähäsi kaipaat.