Oikeasti toimiva kuivanihon kasvonaamio?
Etsin oikeasti toimivaa kuivanihon kasvonaamiota. Siis sellaista, joka tehokkaasti kosteuttaa ja kuivaa minun herkkää ihoani. Viimeksi kokeilussa oli Lorealin energetic expert mask, mutta se ei toiminut minulla ollenkaan. Ihoon jäi vain ärsyttävä kiristävä kalvo. Onko jollain teistä kokemuksia hyvistä kuivanihon kasvonaamioista? Toivon, että joku voisi suositella minulle jotain, mikä todella toimisi minun iholleni.
Kommentit (790)
Voi taivas tätä myötähäpeän määrää
Mulla on sekaiho. Nenänpielet saattavat rasvoittua, mutta kasvoissa on monia todella kuivia kohtia.
Olen atoopikko, jos sillä on mitään merkitystä. Iho on herkkä. Kasvojen iho aina herkempi. Toki sääolot kiusaa meitä ihan kaikkia.
En ole meikannut vuosikausiin, enkä käyttänyt mitään puhdistusaineita vaan pessyt vain vedellä suihkussa.
Yksi päivä kasvot oli kuiitenkin tosi kuivat, joten epätoivoisesti rasvakätköistä etsin jotain herkälle iholle. Päädyin intiimivoiteeseen (Aco soothing cream intimate care) ja se oli kasvoille tosi hyvä. Olen siitä lähtien myös pessyt kasvot intiimipuhdistusgeelillä (nyt Libressen oma sensitive intiimipesuaine) ja ihoni ei ole pitkään aikaan ollut näin hyvässä kunnossa.
Minäkin haaveilen että olisin joskus mukana paikallispolitiikassa. Mutta sen verran realisti olen ettei sinne ole mitään asiaa oikeasti.
Miksi uusi vuosi on kuin puu? - Koska se on vaihtuva ja joka vuosi se näyttää hieman erilaiselta.
Kukaan ei ole niin vanha ettei voisi oppia uutta
Hei te kuivaihoiset!
Tässä on mun, kuivaihoisen tapa pitää iho ei kuivana.
Eli:
1. Pesu kuivalle iholle tarkoitetulla pesuaineella. VÄLTÄ geelipohjaisia, koska ne kuivattaa. Lumenen kuivalle tai herkälle iholle (pinkki tai vaalean sininen purkki) ovat tähän ihan ok, eivät parhaimpia mutta ovat ok.
2. Kuivaa kasvot puhtaalla pyyhkeellä ja suihkuta/levitä kasvovettä. Anna kuivata noin 1 minuutti kunnes on imeytynyt.
3. Tämän jälkeen seerumi, jossa on super kosteuttavaa aineita. Esim normaali kaupasta saa sellaista kuin IVY tai vastaavaa seerumi tuotetta, noin 9e, jälleen ihan ok, ei paras tuote mutta heillä on se syväkosteuttava mikä on ihan loistava. Anna jälleen seerumin imeytyä noin 1-2min
4. Viimeiseksi päälle illalla yörasva ja kunnon kerros ja aamulla taas kaiken ylläolevan jälkeen päivärasva.
Näillä pysyy varmasti iho kosteana kun tekee aamun illoin. Pelkkä rasva ei siis riitä, vaan pitää olla varsinkin se seerumi siellä alla.
Tai ehkä ap:lta vaan puuttuu huumorintaju.
jooojooojooojoooojojojojojojjj...
Meidän lapinkoira Nemo haukkuu näin syksyllä myös lentävät lehdet.
Kaikki eivät päästä lukemaan itseään kuin avointa kirjaa ja tällöin elämän vaikeudet jäävät muilta piiloon.
Sinulla ei ole sielua T. Simpsonien jakso. Next!
Miksi nykyään ajatellaan että elämä on karkkikauppa?