Oikeasti toimiva kuivanihon kasvonaamio?
Etsin oikeasti toimivaa kuivanihon kasvonaamiota. Siis sellaista, joka tehokkaasti kosteuttaa ja kuivaa minun herkkää ihoani. Viimeksi kokeilussa oli Lorealin energetic expert mask, mutta se ei toiminut minulla ollenkaan. Ihoon jäi vain ärsyttävä kiristävä kalvo. Onko jollain teistä kokemuksia hyvistä kuivanihon kasvonaamioista? Toivon, että joku voisi suositella minulle jotain, mikä todella toimisi minun iholleni.
Kommentit (790)
Taitaa olla voimavarat vähissä :-(.
Tuli syrran kaa jotai biiffii ku frendi oli nyysiny sen rintsikat.
Minusta tuossa pitäisi olla vähän tilannetajua:
Älkää kaatako piimähinkkiä porstuassa mennessänne Piupali
Vierailija kirjoitti:
Purifying Mousse yö -naamio auttaa mulla, joka on ainesosiltaan ja tehokkuudeltaan täyttä kultaa. >3 Ei mitään epäilyttäviä ainesosia vaan 100% luonnonmukainen ja täyteläinen olematta kuitenkaan rasvainen. Iho tuntuu aina ravitulta yön jälkeen https://tinyurl.com/5c5j98hp plussaa vielä tuoksusta ja koostumuksesta. Mulla on jo toinen purkki menossa vaikka on myös yllättävän riittävä!
Suurkiitos avusta!
Vierailija kirjoitti:
Juuri eilen googlasin parasta naamiota kuivalle iholle, en ole löytänyt täydellistä. Mulla oli pullollinen Medik8 Hydra-seerumia ja sillä + sen päälle ihovoiteella olen saanut hyvään kuntoon ihon. Mutta nyt näytepullo on loppu enkä raaski ostaa uutta niin pitää keksiä jotain muuta.
hyi yök älä ällötä mua!
Ai että hävettää välillä olla suomalainen kun täällä uskotaan mieluummin jonkun mielikuvitusrikkaan luomiin mielikuviin kuin tutkittuun faktaan.
Vierailija kirjoitti:
Purifying Mousse yö -naamio auttaa mulla, joka on ainesosiltaan ja tehokkuudeltaan täyttä kultaa. >3 Ei mitään epäilyttäviä ainesosia vaan 100% luonnonmukainen ja täyteläinen olematta kuitenkaan rasvainen. Iho tuntuu aina ravitulta yön jälkeen https://tinyurl.com/5c5j98hp plussaa vielä tuoksusta ja koostumuksesta. Mulla on jo toinen purkki menossa vaikka on myös yllättävän riittävä!
Kiitos tämä lähti kokeiluun nyt kun tuli aleen
Vierailija kirjoitti:
Tee oma diy-naamio kreikkalaisesta jugurtista ja tonnikalasta. Myös kaurajauhoja voi halutessaan laittaa sekaan. Paljon halvempaa kuin mikään marketti kosmetiikka ja toimii ihan takuusti!
Tonnikalasta?!?
Vierailija kirjoitti:
Miten se tähän liittyy?
Tonnikalassa on kosteuttavia öljyjä jotka rasvoittaa naaman ihon.
Viha minua kohtaan on pöyristyttävää!
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
Olen lukenut koko ketjun meni aika... kauan.