Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrankin esimerkki pitkästä hyvästä parisuhteesta.

Vierailija
08.01.2023 |

Hyvä että tällaistakin välillä uutisoidaan eikä pelkkää polyaromiaa, eroja jne.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3e3f4827-f9f7-45be-ba08-dca477…

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei semmoista ole kuin hyvä parisuhde. En ole elämäni aikana vielä yhtäkään nähnyt. Enkä puhu vain omista suhteistani vain myös lähipiirin ja tuttavien. Kaikissa niissä on teeskentelyä, valehtelua, pettämistä, väkivaltaa, kulissia jne. 

Kamalaa, millainen elämänasenne sinulla on. Ja tuossa on nimenomaan kyse asenteesta, koska totta kai jokaisen elämässä on välillä vastoinkäymisiä. Pitkässä suhteessa puolisot koko ajan etääntyvät ja lähenevät toisiaan, se sellaista vuoroliikettä. Mutta se on elämää, ei huonoa parisuhdetta. 

Tietty on mahdollista, että ihminen lähtee pakomatkalle. Juoksee koko ajan elämän huonoja puolia pakoon. Aina, kun tulee yksi vastoinkäyminen, niin vaihtaa puolisoa, vaihtaa kavereita, vaihtaa työpaikkaa, vaihtaa kuntaa, vaihtaa maata. Onko se sitten parempaa elämää?

Mulla oli joskus naiivi elämänasenne, mutta eletty elämä on sen korjannut. Se joka muuta itselleen uskottelee, valehtelee itselleen. 

On minullakin elettyä elämää takana. Olen 54 v. Ja olen tullut petetyksi ja jätetyksi pitkästä parisuhteesta.  Ei tämä naiiviutta ole, vaan kokemusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi