Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrankin esimerkki pitkästä hyvästä parisuhteesta.

Vierailija
08.01.2023 |

Hyvä että tällaistakin välillä uutisoidaan eikä pelkkää polyaromiaa, eroja jne.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3e3f4827-f9f7-45be-ba08-dca477…

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylhän toikin panemisesta puhuu.

Vierailija
2/41 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut yli 20 v kestäneessä parisuhteessa, joka päättyi miehen kuolemaan. Meillä oli hyvä ja lämmin suhde.

En silti ajattele, että pitkä parisuhde olisi joku päämäärä tai itseisarvo sinänsä. Lyhyempikin parisuhde voi olla hyvä eikä kaikkien ihmissuhteiden kuulu jatkua läpi elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin, no minusta se just onkin olennainen osa hyvää parisuhdetta.

Mut monesti pitkistä parisuhteista just uutisoidaan kuinka niissä ei saa tai seksi on huonoa, ei siis kovin houkuttelevasti :)

ap

Vierailija
4/41 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksijän se liitto on kestänyt ja rakkaus pysynyt. Kun paneminen loppuu, loppuu liittokin.

Vierailija
5/41 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhdessä saman miehen kanssa yli 50 v ja meille ainakin seksi on tärkeää

Vierailija
6/41 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 40 vuotta parisuhdetta takana, ei juuri riitelyä, sopiva tasa-arvo, hellyyttä, seksiä, kaveruutta, päivääkään en vaihtaisi pois.

Olen onnellinen ja onnekas, kun löytynyt hyvä parisuhde...

Vierailija
7/41 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikkea voi esittää. Ei tiedetä mitä taustalla on. Taisi olla Kari Aihinen, joka haastattelussa hehkutti suhdettaan vaimonsa kanssa ja vuoden kuluttua tuli ero.

Vierailija
8/41 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksijän se liitto on kestänyt ja rakkaus pysynyt. Kun paneminen loppuu, loppuu liittokin.

Meillä panemista oli paljonkin, useita kertoja päivässä. Mutta oli myös alkoholismia, riitoja ja muiden panemista. Siksi loppui.

Vierailija
9/41 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ilahduttaa lukea yhdessä vanhenneista ihmisistä.

Mutta joku tuossa suhteessa kiusaa minua. Olin yhdellä luennolla, missä Esa puhui Pipsasta (luento käsitteli jotain ihan muuta aihetta, mutta joka väliin tuli Pipsa, Pipsan huulipuna ja Pipsan korkokengät)  ja mulla värähti narsistitutka aika pahasti. Tuli mieleen, että hän hehkutti Pipsaa niin paljon, että liekö totuus ihan kuitenkaan tuo. Onko julkinen hehkutus tapa sitoa itseensä ja kätkeä jotain?

Vierailija
10/41 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsahan lähti edellisestä avioliitosta tuon matkaan.

Vierailija
11/41 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Pallasvesa on sen entisen miehen nimi.

Vierailija
12/41 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän monet hajut voi liiton kaataakin, mutta moniavioisuus onkin ihan toinen juttu

Vierailija
13/41 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin käy tuuri ja löytyy kumppani jonka kanssa suhde toimii ja molemmilla on halua siinä olla ja pitää suhde kunnossa. Onhan näitä.

Vierailija
14/41 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi seksi on niin tärkeää. Minusta nuorena häiritsi, kun se tuli niin usein mieleen. Maailmassa on niin paljon muutakin kiinnostavaa ja kaunista ja tärkeämpää kuin seksi. Nuorena seksi oli uutta ja jännittävää. Nyt tuntuu, että onneksi se vaihe on ohi. Mieli on rauhallisempi.

Vierailija
15/41 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa paremmin 14.

Kiitos.

Vierailija
16/41 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin käy tuuri ja löytyy kumppani jonka kanssa suhde toimii ja molemmilla on halua siinä olla ja pitää suhde kunnossa. Onhan näitä.

Onko se vain tuuria?

Minä ajattelen, että se on valintaa. Kumpikin joka aamu valitsee toisensa uudelleen ja uudelleen. Valitsee paitsi olla tämän kanssa, niin valitsee ennemmin olla onnellinen kuin oikeassa, ja valitsee kantavansa oman kortensa kekoon sihteen hoitamisessa.

Niin, ehkä se on tuuria, jos löytää toisen näin ajattelevan ihmisen.

Vierailija
17/41 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne seksinvihaaja naiset jotka eivät saa toimivaa parisuhdetta ikinä.

Vierailija
18/41 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://finna.fi/Record/museovirasto.76692567AF5E5FE5098EFF0C0B72330D

Onko tämä sama Pipsa? Ei oo sitten tää ennen Esaa solmittu avioliitto kauaa kestänyt. 🤔

Vierailija
19/41 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tuossa suhteessa on selvästi tehty myös työtä suhteen eteen. Nykyisin tämä on monelle aihetta koskevissa artikkeleissa kauhistus.

Vierailija
20/41 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Meillä oli seksiä viikottain. Silti mies rakastui toiseen ja erosimme 20 vuoden jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan