Ostaisitko 25 eurolla erillisen sadehaalarin lapselle?
Tuohan olisi loistava loskakelin vaate, mutta toisaalta käyttö jäisi vain johonkin pulkkamäkeen ja omaan pihaan, kun eipä tuo taida kelvata kouluun tai kauppavaatteeksi.
Kellään ollut näitä, onko kokemuksia?
https://www.boozt.com/fi/fi/zigzag/maltha-pu-coverall_31609784/225553832
Kommentit (31)
Jos haalari noin niinku mallina on lapselle ok, eihän siinä ole isoa eroa siihen, onko toppahaalari vai sadehaalari.
Anteex jos joku toimeentulotukiasiakas kilahtaa, mut 25 on niin halpa, että jos koet vaatteesta olevan hyötyä ja iloa lapselle, ehdottomasti ostoon vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se lapselle kelpaa, ostaisin. Kyllä kevään aikana käyttöä voi olla paljonkin. Kiva väri!
Kiva? Ihan kuin lapsi olisi ilman vaatteita.
Kannattaisiko käydä optikolla..
specsaver...
Hyvän ostaisin, mutta en sellaista, joka hajoaa ensimmäiseen soraan.
En tiedä syytä, mutta mun mielestä tuttavien ja sukulaisten lapsilla noita on nykyään paljon, yleistyneet aika lyhyessä ajassa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä syytä, mutta mun mielestä tuttavien ja sukulaisten lapsilla noita on nykyään paljon, yleistyneet aika lyhyessä ajassa.
Ymmärrän että on tosi käytännöllisiä mutta toisaalta en ymmärrä sitä että vaikka on paljon hyviä ei-kumimaisia vedenpitäviä materiaaleja, miksi on palattu näihin vanhanaikaisiin materiaaleihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että on tosi käytännöllisiä mutta toisaalta en ymmärrä sitä että vaikka on paljon hyviä ei-kumimaisia vedenpitäviä materiaaleja, miksi on palattu näihin vanhanaikaisiin materiaaleihin?
Koska myös "kumimaiset" materiaalit on kehittyneet, ei ole sellaista kankeaa kuin joskus ennen, ja pinta on helppo puhdistaa, siksi meillä suositaan tällaisia.
Osta vähän reilu nii menee seuraavana syksynäkin
Kannattaisiko käydä optikolla..