Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten viiskymppinen mies pukeutuu?

Vierailija
07.01.2023 |

Menossa treffeille 50-v miehen kanssa ja nyt alkoi jännittää, jos se ei osaakaan pukeutua ja sillä on esim pappafarkut jalassa... Mies on just eronnut eli jos käy hyvä tuuri, sillä voi olla eksän valkkaamat kivat vaatteet.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itse pukeudun nuorekkaasti. Menen helposti vielä parikymppisestä.

Kivat nuorekkaat punaiset farkut?

Vierailija
22/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisten naisten tunikat ja legginsit onkin jo niin monta kertaa käyty läpi, että on ihan virkistävää välillä puhua sen ikäisten miestenkin pukeutumisesta. Eli miten on? Miten viiskymppinen mies pukeutuu treffeille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se on kenkäläinen?

Jos sillä on sellaset vanhojen miesten nahkakengät... siinä menee mun raja.

Vierailija
24/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ikää paljon, aprikoin nyt pukeudunko itse liian nuorekkaasti, kun vertaa muihin saman ikäisiin, tein testin minkä ikäinen olen musiikkimakuni perusteella, tulos reilu parikymppinen,

Vierailija
25/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena pitää kommentoida, etten tietäisi itsekään, minkälaisia vaatteita tuon ikäinen mies voi laittaa. Yritin miettiä kaikkia tuntemiani miehiä enkä suoraan sanoen yhtään muista, mitä heillä on yleensä päällä. Muistaisin varmaan, jos jotain poikkeuksellista ja kamalaa, mutta muuten ei minkäänlaista muistikuvaa.

Vierailija
26/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, millaset nää on?

Vierailija
27/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 50v mies ja ei todellakaan pukeudu kuin papat. On vapaa-ajan housuja, farkkuja, huppareita, collegepaitoja.... puvun pistää päälle, kun tilaisuus sen vaatii.

Hyi helvetti jos viiskymppinnen pukeutuu kuin nuoret nuoriso vatteisiin niin häpeisin. On sitten nainen tai mies. Mutta kyllä ihmisen täytyy pukeutua ikänsä mukaan. 

Vierailija
28/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapuolesta roikkuvat ja likaisentönköt housut mitä pidempi aika erosta.

Vierailija
29/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ainakin rennompaan menoon talvella kääntövarsipieksut, farkut, harmaa villakankainen yksirivinen  irtotakki, valkoinen paita ( mutta ei koskaan solmiota farkkujen kanssa! ), tummanharmaa polvipituinen villakangastakki siihen sopivan kaulaliinan kera, mustat nahkasormikkaat ja snowtop-lammasnahkainen suikka.

Mitä mieltä palstan naisväki on tästä? Muutosehdotuksia?

Vierailija
30/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perholiivi, suorat housut, harmaat pomarfinnit?

Vierailija
31/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta Daniel Craig smart casual 🍆

Vierailija
32/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 59 ja kotona on pappapieruverkkarit ja pappahuppari, kaupungilla pappafarkut ja pappahuppari...Mutta en laita pappaurheiluasusteita jos vien jonkun naisen treffeille....ellei mennä urheilemaan.

Se normi on valitettavasti pappafarkut, pappairtotakki ja pappapaita.

Hyvään ravintolaan paan pappapaidan, pappapsolmion ja pappapuvu. Oopperaa panenn tumma pappapuvun. Yöllä pukeudun pappayöpukuun ja sukeltaessa märkäpappapukuun.

Vierailija
33/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hänellä on esim. laadukas neule ja kivasti istuvat (ei liian kireät mutta ei macgordon) farkut. Tai kauluspaita ja tyylikäs pikkutakki. Tai juhlavammassa paikassa peräti tumma puku. Minuun ei ole koskaan nuorekkaat collegepapat iskeneet muualla kuin koiraa ulkoiluttamassa tai mökillä.

Vierailija
34/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan papparainen...

Vierailija
35/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti hänellä on esim. laadukas neule ja kivasti istuvat (ei liian kireät mutta ei macgordon) farkut. Tai kauluspaita ja tyylikäs pikkutakki. Tai juhlavammassa paikassa peräti tumma puku. Minuun ei ole koskaan nuorekkaat collegepapat iskeneet muualla kuin koiraa ulkoiluttamassa tai mökillä.

Oi, tää oiskin ihana! Toivottavasti näin!

Vierailija
36/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voisi pukeutua miten vaan. Farkut T-paita ja huppari on se aika tavallinen varustus. Näin talvella toppatakki ja pipo. En minä osaa vaihtaa muihin tyyleihin vain siksi, että on tullut ikää. No, myönnettävä on, että bändipaidat ja yritysten mainostakit ja paidat jäivät siinä vaiheessa, kun yrityselämä koki minun olevan hyödytön. Voin mä juu mainostaa jotain, jos mulle maksetaan siitä. 👍

On minua nähty puku päälläkin, muttei tämmöinen rock orientoitunut järjestelmäasiantuntija oikein koe itseään poliitikoksi tai myyntitykiksi. Kitaraa soittava duunari mä oon.

Vierailija
37/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 50v mies ja ei todellakaan pukeudu kuin papat. On vapaa-ajan housuja, farkkuja, huppareita, collegepaitoja.... puvun pistää päälle, kun tilaisuus sen vaatii.

Tuostahan puuttuu pitkälti ne keskitien vaihtoehdot eli muut kuin koti/urheiluvaatteet tai juhlapuku. Itselleni olisi ainakin turn off, jos aikuinen mies ilmestyisi treffeille hupparissa, ellei treffeillä olisi ohjelmanumerona urheilua.

Vierailija
38/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vielä ole 50 mutta pääsääntöisesti päällä on huppari ja mustat farkut.

Vierailija
39/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon hopeakettu puree aina... Nam

Vierailija
40/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitseeko naiset muka aina miehen vaatteet? Ei meillä ainakaan, ihan itse osaa ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi