Miten viiskymppinen mies pukeutuu?
Menossa treffeille 50-v miehen kanssa ja nyt alkoi jännittää, jos se ei osaakaan pukeutua ja sillä on esim pappafarkut jalassa... Mies on just eronnut eli jos käy hyvä tuuri, sillä voi olla eksän valkkaamat kivat vaatteet.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa deittaila vaan saman ikäisiä kuin itse on.
Älä nyt puumamummoa kiusaa.
Ainakin itse pukeudun nuorekkaasti. Menen helposti vielä parikymppisestä.
Vierailija kirjoitti:
You whish 😁🤭
Mä en osaa yhtään kuvitella, mitä ton ikäsellä vois olla päällä mikä näyttäis kuumalta.
Tennarit, farkut ja huppari itsellä normiasustus. Se mitä treffeille pukisin riippuu siitä mitä on ohjelmassa. Pubi tai lätkämatsi mennään noilla, tasokkaampaan ravintolaan ja oopperaan laitettaan sitten ihan muuta tietenkin päälle,
M49 kirjoitti:
Tennarit, farkut ja huppari itsellä normiasustus. Se mitä treffeille pukisin riippuu siitä mitä on ohjelmassa. Pubi tai lätkämatsi mennään noilla, tasokkaampaan ravintolaan ja oopperaan laitettaan sitten ihan muuta tietenkin päälle,
No tää setti kuulostaa kyllä hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You whish 😁🤭
Whizz you were beer.
Laittaa ensin housut ja sitten paidan.
Voisko muutkin viiskymppiset kertoa miten pukeudutte? Pelkään, ettei ketunkolo kostu, jos mies näyttää vanhukselta.
Mitä ihmeen miesvihaa mun kysymyksessä oli? Ap
Menossa treffeille 50-v naisen kanssa ja nyt alkoi jännittää, jos se ei osaakaan pukeutua ja sillä on esim mammafarkut jalassa... Nainen on just eronnut eli jos käy hyvä tuuri, sillä voi olla eksän valkkaamat kivat vaatteet.
Minulla on 50v mies ja ei todellakaan pukeudu kuin papat. On vapaa-ajan housuja, farkkuja, huppareita, collegepaitoja.... puvun pistää päälle, kun tilaisuus sen vaatii.
Kannattaa deittaila vaan saman ikäisiä kuin itse on.