*+*+* HEINÄHIPPUSET keskiviikko *+*+*
Kommentit (23)
Onnea Janan & Pilke plussasta, onnea odotukseen =)
Sanna-P: Lupaavalta näyttää, kaipa sinäkin rantaudut tuonne odotus puolelle, toivotaan niin.
CalZal ja epiapi: Peukutan teille molemmille, maltatko epiapi olla testaamatta vaikka testit oottaa kaapissa???
Duracel: Onnea paljolti kolmosen tehtailussa, kyllä se sieltä vielä tulee...
Pulu: Voisko mitenkään olla että tuo sun käämien palaminen voiskin olla raskausoire??? Peukkuja...
Unikonkukka: Lohtuhaleja, me kaikki ollaan pahoillaan...uutta yritystä vaan, kyllä se viä onnaa
ON: Tänään on ollu menkkaoireita eli vatsa ollu kipee. Päivällä tuli pikkasen vessareissulla epämääräisen väristä(VAROITUS)ruskehtavaa eritettä paperiin pyyhkiessä, sen enempää ei kuitenkaan ei oo tullut ja vatsakipukin on oikeestaan poissa. Mitäköhän tää nyt on? Sanokaahan te viisaammat. Menkkoja ootan alkavaksi perjantaina. Yleensä mun menkat alkaa kunnolla ei tuhruilla.
Illanjatkoa ja plussatuulia kaikille!!
Tiibe kp26/28
pakko laittaa tää " esittely"
Millaste Torkkeli, Kouvola, 58 vuotta ja automaatioasentaja. Harrastan autojen ja koneiden fiksaamista. Lapsia ei ole :(. Hiustenväri viininpunainen ja silmät ruskeat. Kuuntelen oopperamusiikkia ja artisti Katri Ylander.
Unikonkukalle iso hali, jospa elokuinen sitten tulisi...
ON: Tänään tuli vilja-testit. Kuitenkin päätin että en testaa tänään, kun menkkojen pitäisi alkaa vasta huomenna. Voi kuitenkin olla, että kun testit kaapissa kummittelee, niin testaan huomenaamuna. On vapaapäivä ja aikaa aamulla tuollaiseenkin ;)
Vielä ei näy mitään menkkaoireita, mutta silti voi ne vielä tulla.
Ja esittelyyn ;)
Olen Emilia Mård. Olen Hämeenlinnasta 55 vuotias. Ammatiltani olen eläkkeellä oleva kapiainen. Harrastan balettia. Lapsia on kolme. Hiukseni ovat oranssit ja silmät siniset.
Lempiartistini on Nylon beat.