Voiko mies rakastua (myöhemmin)
Mies sanoi, ettei rakasta minua, mutta haluaa viettää aikaa kanssani (ja haluaa tietysti seksiä). Mietin, että jatkanko suhdetta, koska itse kuitenkin haluan enemmän, enkä mitään fw- suhdetta. Tämän olen miehelle kertonutkin. Muuten meillä menee hyvin, mies on kertonut kuinka helppo mun kanssa on olla jne. Sama itsellä, että voin olla oma itseni ja puhua mistä tahansa asiasta. Toki mielipide-eroja on, mutta niiden kanssa pystyy elämään. Molempien arvomaailma kohtaa erittäin hyvin ja toistaiseksi muutenkin tuntuu hyvältä olla yhdessä. Silti jää mietityttämään, laittaako suhde poikki, koska luvassa ei tämän hetkisen tilanteen mukaan ole odotettavissa kuin ero siin'ä vaiheessa, kun mies löytää uuden. Tosin suhteet ja tilanteet voivat aina muuttuua, joten voimme elää vain nykyhetkeä ja tulevaisuuden näkee kun sen pääsee elämään. Minkälaisia ajatuksia herättää? Voiko mies rakastua minuun vielä myöhemmin? Olemme tunteneet joitakin kuukausia ja itse olen ollut aina hidas sitoutumaan.
Kommentit (42)
Suhteita voi olla kaikenmoisia. Semmoinen aika (valitettavasti) on osin historiaa että rakastutaan kuolettavasti, ja perustetaan perhe, ja eletään elämä onnellisina (ja aina valtavan rakastuneina) loppuun yhdessä ilman yhtään ristiritaa.
Jos on viihtyisää ilman sitoutumista monikin mies ajttelee: parasta.
Jos nainen haluaa puolison ja lapsia se kannattaa kyllä kertoa melkein heti.
Sen jälkeen kunkin arvojen ja tunteiden mukaan päättää mikä on se oikea ratkaisu eteenpäin. Järkeä tarvitaan erityisesti kun tunteet jyllää.
Ihanne olisi ilman sekavia ja usein kipeitä koukeroita (seksi usein) päättää mennäänkö yhdessä samaan suuntaan. Kyllä se rakkaus on sellaista joka päivä tehdään uusi päätös; rakastanko. Jos mies sanoo ettei, se on aika vahvasti sanottu. Kysyisin suoraan, tarkoitatko noin? Jos niin en jatkaisi.
Up