Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies rakastua (myöhemmin)

Vierailija
07.01.2023 |

Mies sanoi, ettei rakasta minua, mutta haluaa viettää aikaa kanssani (ja haluaa tietysti seksiä). Mietin, että jatkanko suhdetta, koska itse kuitenkin haluan enemmän, enkä mitään fw- suhdetta. Tämän olen miehelle kertonutkin. Muuten meillä menee hyvin, mies on kertonut kuinka helppo mun kanssa on olla jne. Sama itsellä, että voin olla oma itseni ja puhua mistä tahansa asiasta. Toki mielipide-eroja on, mutta niiden kanssa pystyy elämään. Molempien arvomaailma kohtaa erittäin hyvin ja toistaiseksi muutenkin tuntuu hyvältä olla yhdessä. Silti jää mietityttämään, laittaako suhde poikki, koska luvassa ei tämän hetkisen tilanteen mukaan ole odotettavissa kuin ero siin'ä vaiheessa, kun mies löytää uuden. Tosin suhteet ja tilanteet voivat aina muuttuua, joten voimme elää vain nykyhetkeä ja tulevaisuuden näkee kun sen pääsee elämään. Minkälaisia ajatuksia herättää? Voiko mies rakastua minuun vielä myöhemmin? Olemme tunteneet joitakin kuukausia ja itse olen ollut aina hidas sitoutumaan.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Hakee sinulta vain seksiä. Et ole ikinä hänelle se yksi ja ainoa. Jos menette yksiin hän löytää joku päivä toisen.

Vierailija
2/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta epätadennäköidtä. Kertoiko siis suoraan, ettei rakasta sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette tunteneet vasta muutamia kuukausia, niin ei kai tuossa vaiheessa vielä kuulukaan "rakastaa"?

Tuossa vaiheessa nimenomaan esim. haluaa olla toisen kanssa, mutta ei kai mistään rakkaudesta voi noin nopeasti puhua. 

Vierailija
4/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua ei haittaa, että miehellä on samaan aikaan myös muita kaltaisiasi seksikavereita ja että hän hakee koko ajan myös parisuhdetta eri kanavia apuna käyttäen, niin sitten se on Ok.

Vierailija
5/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuinka vanhoja?

Vierailija
6/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu silla salaa raskaaksi. Silloin sen on vaikeampi luistaa siitä tilanteesta.

Samalla kerää joukko luotettavia ystäviä, jotka sopivissa tilanteissa syyllistävät miestä aiheuttamastansa tilanteesta. 

Vielä kun muistutat tasaisin väliajoin, että jos mies lähtee, niin lasta se ei näe enää ikinä, mutta elatusmaksut ja ulosottomies tulee hänelle hyvinkin tutuiksi.

Kaikille toki kerrot, että Sinä jätit sen sian.

Vierailija
7/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä, siis ikinä en suostuisi tuollaiseen suhteeseen!

Missä hyvä nainen on viimeinenkin itsearvostuksen rippeesi?

Vierailija
8/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että enää rakastuu, valitettavasti.

Vierailija
9/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on noita tinder-koukussa olevia seksisuhteilijoita. Pelimiehiä. Mullekin selitteli sellainen jotain ihmeellistä, kuinka mielellään mua näkee jne., samalla kun selitti, ettei suhteella ole tulevaisuuta. Totesin, että nyt tarvii valita toinen. Ei nähty enää sen keskustelun jälkeen.

Haluaa, mutta ei halua. Siis haluaa vaan seksiä. Olin itse jo ihastunut (niin kuin sinäkin vissiin olet), joten eihän siitä sitten mitään pelkkää seksisuhdetta enää saa, jos toisella on jo tunteita. Rikot vain itsesi. Kannattaa lopettaa suhde ja etsiä uusi.

Vierailija
10/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän ongelma on niinpäin että mies rakastuu turhankin nopeasti. Teillä on nyt seurusteluvaihe, jonka aikana sitten joko rakastutte tai ette.

Jos harrastatte seksiä, niin eksklusiivisesti pitäisi mennä molemmilta, tai sitten pidetään housut jalassa.

M

Vierailija
11/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaankin tuossa tilanteessa ehdottaisin, että tutustutaan lisää ystävinä, kun kerran viihdytte hyvin yhdessä. Toisen rakastumisen odottelu on raastavaa, eikä sen toteutuminen ole todennäköistä tuollaisessa tilanteessa. Jos mies itse uskoisi lähiaikoina rakastuvansa, olisi hän muotoillut asian toisin.

Se, että sinä pidät kiinni omista standardeistasi, voi tehdä sinusta kiinnostavamman hänelle. Tai sitten hän siirtyy seuraavaan helppoon saaliiseen.

Joka tapauksessa sinä lakkaat rääkkäämästä itseäsi, ja voit löytää jonkun, joka haluaa parisuhteen.

Vierailija
12/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötä sille hom#lle myrkkyä.

Vierailija
13/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varmaankin tuossa tilanteessa ehdottaisin, että tutustutaan lisää ystävinä, kun kerran viihdytte hyvin yhdessä. Toisen rakastumisen odottelu on raastavaa, eikä sen toteutuminen ole todennäköistä tuollaisessa tilanteessa. Jos mies itse uskoisi lähiaikoina rakastuvansa, olisi hän muotoillut asian toisin.

Se, että sinä pidät kiinni omista standardeistasi, voi tehdä sinusta kiinnostavamman hänelle. Tai sitten hän siirtyy seuraavaan helppoon saaliiseen.

Joka tapauksessa sinä lakkaat rääkkäämästä itseäsi, ja voit löytää jonkun, joka haluaa parisuhteen.

Niin siis oliko tässä kyse siitä, että onko mies rakastunut vai rakastaako? Otsikossa ap kysyy voiko mies rakastua myöhemmin, mutta tekstissään heti alkuun, että mies on kertonut ettei rakasta?

Eihän noin nopeasti kuulukaan rakastaa! Oleellisimmathan tuossa on kasassa, eli kumpikin haluaa viettää aikaa toisen seurassa ja harrastaa seksiä. Rakastaminen tulee sitten myöhemmin, kiintymyksen kautta?

Vierailija
14/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette puhuneet rakkaudesta, mutta entä halukkuudesta parisuhteeseen? Se lienee tuossa vaiheessa oleellisempaa.

Vierailija
15/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia tuli ilmi kun puhuttiin suhteen tilasta viikolla ( eli ihan pari pv sittten yllätyksenä) ja siksi asiaa mietinkin.

Itse en näin lyhyessä ajassa kehenkään rakastunut, syvemmät tunteet vaativat pidemmän ajan. kertoi, ettei ole rakastunut minuun en tiedä tarkoittiko, ettei voisi koskaan minuun rakastua. Hän on myls eronnut exästään hyvin lyhyen ajan sisällä, mistä asiasta on tullut lisää tietoa suhteen edetessä.

En tule suostumaan seksisuhteeseen, eli muuten voin häntä nähdä (kiinnostus varamsti loppuu aika nopeasti koska miksi näkisin ihmistä, jonka kanssa ei tule olemaan tulevaisuutta?) ja seksi sitten loppui tähän.

Oelmme kyllä sopineet, ettei muiden kanssa ole seksiä. Eikä miunulla ole syytä asiaa epillä tällä hetkellä. Tosin ainahan niin voi olla, en tietenkään ole miehen kanssa 24/7 yhdessä. SE,että voi joku päivä löytää uuden on kai mahdollsita kaikissa ihmissuhteissa? Yhtä hyvin se voin olla minä tässä suhteessa, koska mies on sanonut, että on tälläinen suhde/ tunteet nyt (oletan, että tunteet ovat nyt ja kuten kaikilla ihmisillä, tunteet voivat muuttua).

Ikää n. 40v. 

Vierailija
16/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette tunteneet vasta muutamia kuukausia, niin ei kai tuossa vaiheessa vielä kuulukaan "rakastaa"?

Tuossa vaiheessa nimenomaan esim. haluaa olla toisen kanssa, mutta ei kai mistään rakkaudesta voi noin nopeasti puhua. 

Kyllä voi puhua jos on oikea ihminen.

Vierailija
17/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin siis oliko tässä kyse siitä, että onko mies rakastunut vai rakastaako? Otsikossa ap kysyy voiko mies rakastua myöhemmin, mutta tekstissään heti alkuun, että mies on kertonut ettei rakasta?

Eihän noin nopeasti kuulukaan rakastaa! Oleellisimmathan tuossa on kasassa, eli kumpikin haluaa viettää aikaa toisen seurassa ja harrastaa seksiä. Rakastaminen tulee sitten myöhemmin, kiintymyksen kautta?"

Mies kertoi, ettei ole rakastunut mutta tykkää minusta. Selvästi hän haluaa olla ja viettää aikaa kanssani, koska tekee niin. 

Seksiä vain toistemme kanssa.

Olen kertonut, että haluan parisuhteen ja selvästi siitä tämä keskustelu kumpusi. Halusta olla sitoutumatta, sitoutumiskammo?

Vierailija
18/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täysin varmaa, että miehen aiempi suhde on ohi?

Vierailija
20/42 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täysin varmaa, että miehen aiempi suhde on ohi?

Alkanut todellakin vaikuttaa siltä, ettei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi