Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*ELOkuiset keskellä viikkoa ke-to*

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskas teijän Peppi on syntynyt? Lueskelin että ootte menossa kontrolliin k-hks:ään. Siellä varmaan Peppi on myöskin syntynyt. Meijän Teemu syntyi 29.8. myöskin K-hks:ssä. Teemu oli perätilassa aina viikolle 37+4 asti jolloin tehtiin ulkokäännös. syntyi ihan oikein päin. Aattelin vaan et ollaanko törmätty osastolla. Me osutaan ihan täällä hämppylinnassa.

puuhis ja Teemu 11vk + muut pojat 10/97, 8/00, tytöt 9/99, 4/02 ja 1/05

Vierailija
82/84 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kerrankin osalistua keskusteluun, vaikka oon yleensä tyytynyt vaan lukemaan. Minäkin suosittelen kaikkia koittamaan Lidlin vaippoja. Meillä tuli Pamperssit läpi vähintään kerran päivässä, ei siis mitään ohivuotoa vaan rehellisesti keskeltä vaippaa kakka läpi, ja yöllä mahallaan nukkuessa pissa. Liberoista ei taas tykännyt pikkuisen iho. Lidlin vaipat on tosi imukykyisiä ja pinta ei ärsytä ainaakaan meidän tyttöä. Käytetään Lidlin 3 kokoa tytöllä, joka on 2,5kk ja painaa reilun 6 kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIETERILLE: Joo ihan tavallisesti " vastaa" -kohdan kautta meet ja kirjottelet kasvut. Kirjoita ne valmiiksi sellaiseen muotoon miten ne tulee listaankin niin kopsaaminen on helpointa. Eli viesti-laatikkoon omille riveille kulloinenki neuvolakäynti (pvm, ikä, pituus, paino, py) ylimmäksi syntymäpäivä, syntymämitat ja rv:t

vaipoista: meillä käytetään vaihdellen liberoa, Pampersia ja joskus oon muumejakin ostanut (meillä toimii ihan hyvin). Liberot ehkä parhaita, pampersista tuleejoskus näppylää. Nyt tosin Pampers käytössä kun siinä menee se midi koko 8kg asti. Kohta täytyy meilläkin vaihtaa maxi kokoon :(. Kaikki nuo em. vaipat on ollu hyviä ja pitäny pisut yölläkin, sit jos on alkanu falskaamaan olen vaihtanu seuraavaan kokoon. Lidlissä ei tule koskaan käytyä niin ei ole tullu kokeiltua niitä vaippojakaan. Olen huono kiertämään useampaa kauppaa kun olen kauppareissulla joten ostan sit yhdestä samasta kaupasta kaikki kerralla. Nyt koitan saada ne 20 merkkiä täyteen K-citymarketista et sais sen 35¿ alennuksen joulukuussa ;) Pitää tehdä joululahjaostokset jo marraskuussa...

joululahjaksi en tiedä vielä mitä toivois, se Madonnan dvd olis kiva... kasvohoito, hieroja, tms. tai hajuvesi tai pitkä aamutakki, sellainen mikä menee nilkkoihin asti.

imetys kertoja tulee päivällä ehkä jotain 8-10 ja yöllä 3-5kertaa.

Peeveli ja Toivo

Vierailija
84/84 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on nukutettu, nyt vaan toivon että nukkuu pitkän pätkän. Jos saisinkin nyt tälläisen rytmin pysymään, että yöunille klo 21, olisi loistavaa. Meillä on tähän asti mennyt niin, että vauva syö 23-00.00 aikoihin ja sitten vasta yöunille.

Vastailenpa minäkin pariin galluppiin: tv-ohjelmista suosikkeja on maajussi ja amazing race. Tyttökullat on ihana sarja, mutta tosi vähän tulee katsottua mitään ohjelmia. Syömishimot: kaikki käy, niin herkut kuin kunnon ruoka. Imettävän äidin on aina nälkä ja koko ajan jano. Ihan hullua, että vaikka olisin juuri syönyt, niin kun imetän, tulee taas tunne että maha on tyhjä. Ihan kuin vauva muka imisi mahanikin tyhjäksi.

Meidän vauva on aika " helppo" tapaus, ja hänen hymynsä saa kyllä aina hyvälle mielelle. Välillä tietty väsyttää ja ajattelen että hoitaisi nyt mies vauvaa että saisin tehdä rauhassa kotitöitä tai levätä... vaativaksi ei häntä voi sanoa. Aiheesta toiseen, olipa kiva lukea täältä etten ole ainut, jota ei seksi kiinnosta. Kerran on kokeiltu vauvan jälkeen ja en nauttinut. Kaipa se tilanne aikanaan muuttuu. Taidan mennä seuraavaksi sänkyyn lukemaan, hiljaista on kun mies ja vauva jo nukkuvat. Öitä! T: Mantse