Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pörssisähkön 7vrk keskihinta 10,9€ c/kWh

Vierailija
07.01.2023 |

Tällä hetkellä 8,7 c/kWh.

Sääliksi käy porukkaa joka iltapulujen pelottelemana otti useamman vuoden soppareita johonkin 30,50 c/kWh hintaan yhtään ajattelematta että ehkäpä nuo uutisjutut 4€ c/kWh sähkölaskuista olivat sähköyhtiöiden mainoksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni kehtaa tunnustaa ottaneensa kalliin sopparin koska pelästyvät iltapulujen uutisointia?

Vierailija
2/9 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni kehtaa tunnustaa ottaneensa kalliin sopparin koska pelästyvät iltapulujen uutisointia?

Är det inte lite fräckt att retas om folks misär? Bör verkligen var och en begripa att Ryssland anfaller Ukraina, att man före det borde ha förnyat sitt bundna kontrakt och då allt sket sig, låta bli att teckna på ett nytt kontrakt? Personligen tycker jag att det är för mycket krävt av Medelsvensson och dennes finska gelike.

Då man själv känner till dessa saker betalar man i snitt för el, överföring, elskatt och moms sammanlagt 10 c/kWh i snitt. Borde jag nu håna US för att stollen bara får elen för ett pris som är snäppet dyrare än min el hemlevererad med statens del inkluderad?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna myös tosi halpaa. Onneksi on älyrele mikä lämmittää halvoilla tunneilla.

Vierailija
4/9 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

US som skriver "sääliksi käy" håller nog bara på hånar andra och tycker att den själv har lyckats väldigt väl och är fiffig, präktig samt smart. Det helt utan egen förtjänst och ändå betalar den dubbelt det jag gör.

I grannskapet har några börs el och någon undertecknat ett nytt kontrakt med högt pris. Jag anser det inte vara dessa människors fel att de har handlat rationellt i en situation där elförsörjningen inte fungerar och börsenens enda syfte är att fylla producenternas konton.

Själv täcks jag inte berätta om hur jag har ordnat saken, utan talar hellre om totalkonsumtion och hur man får ner den med exempelvis luftvärmepumpar.

Vierailija
5/9 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Är det inte lite fräckt att retas om folks misär? Bör verkligen var och en begripa att Ryssland anfaller Ukraina, att man före det borde ha förnyat sitt bundna kontrakt och då allt sket sig, låta bli att teckna på ett nytt kontrakt? Personligen tycker jag att det är för mycket krävt av Medelsvensson och dennes finska gelike.

Då man själv känner till dessa saker betalar man i snitt för el, överföring, elskatt och moms sammanlagt 10 c/kWh i snitt. Borde jag nu håna US för att stollen bara får elen för ett pris som är snäppet dyrare än min el hemlevererad med statens del inkluderad?

En tajuu.

Vierailija
6/9 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4,5 ct kw, revi siitä viisastelija!

Vierailija
7/9 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkönhinta nyt 7,0 c/kWh

Vierailija
8/9 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma keskiarvoni 1.-7.1. on 7,56 snt/kWh (ilman marginaalia). Vaikka kulutukseni kaukolämmitteisessä kerrostaloasunnossa on pientä, en harkinnut kallista määräaikaista tai toistaiseksi voimassa olevan hinnan maksamista.

Vierailija
9/9 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin riskin ja tein syksyllä kalliin 24 kuukauden sähkösopimuksen. Maalämpötalossa asuvana minulla ei mielestäni ollut muuta mahdollisuutta koska en voinut jäädä pörssipelin tai yht'äkkiä pilviin pompsahtavan toistaiseksi voimassaolevan sopimuksen jalkoihin. Minä tarvitsen sähköä eniten kovilla pakkasilla kun sen hinta on korkeimmillaan. Pörssisähkö ei ole tilanteessani vaihtoehto.

Teksin edelleenkin samoin, vaikka tajuan että erityisesti ensi talvena maksan sähköstä ylihintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä