Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tule uni silmaan. On huono omatunto. Taapero tiputti ja rikkoi kaupassa 6 Aaltovaasia. Ei tarvinnut maksaa. Nyt tuntuu, et haluan maksaa ne.

Vierailija
14.11.2006 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa huonoa omaatuntoa podet jso kaupantäti sanoi ettei tarvitse maksaa.

Vierailija
2/19 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne siellä firmassa osaavat puolensa pitää! Ole iloinen, että sinulla on hyväkuntoinen ja toimiva omatunto. -olinkohan 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksamaan!

AP älä turhaa,niillä on onneksi vakuutukset tuollaisia varten juuri :)

Vierailija
4/19 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö kaupoilla yleensä ole vakuutukset tollasten varalle? Eli älä enää murehdi, pidä vain ensi kerralla lasta vielä tarkemmin silmällä! (Tiedän kyllä mitä pieni taapero ehtii tehdä sadasosasekunnissa...)

Vierailija
5/19 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kaupoilla on kamalan suuret katteet. Ei sen vaasin ostohinta kaupalle ole kuin about 20 % myyntihinnasta. Ja kaupoilla on kyllä vakuutuksetkin tällaisten asioiden varalle.

Nuku rauhassa yösi.

Vierailija
6/19 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvata sitä muiden asiakkaiden katseiden määrää ja röyhkeyttä, kun lähdimme pois paikalta (emme tietenkään karkuun) vaan etsimään myyjää, joka löytyikin toiselta osastolta. Selitin tapahtuneen myyjälle. Tämä ystävällinen nainen oli ymmärtäväinen ja sanoi ettei tarvitse maksaa mitään, vaikka tarjosin rahaa. Olivat halpoja laseja.

Vierailija
7/19 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
8/19 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on ollut maailman sivu, ollos huoleton.

Vierailija
9/19 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ettei niitä lapsia kannata kuitenkaan liikaa kieltää ja pelotella menemästä lasiosastolle.

Nimim. 22v. eikä vieläkään voi mennä lasiosastolle ilman tuskanhikeä ja hakkaavaa sydäntä...

Kiitos äiti.

Vierailija
10/19 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä tuolle tapaukselle tulet varmaan toivottavasti nauramaankin.

Vähän suhteellisuudentajua, laita ne 6n aaltovaasin hinnat hyväntekeväisyyteen jos oikeasti omatunto vaatii jotain hyvitystä, silloin ne rahat sais jotain hyvää aikaan.

Vierailija
11/19 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniin kortin ja kirjoittaisin kuinka pahalta tuntuu kun nain kavi, kun hetkeksi silmani kaansin. Sitten kiittaisin nimelta sita henkiloa joka hoiti homman hienovaraisesti ja rauhallisesti.

Kortin osoittaisin liikkeen johdolle. Siita saisi myyja hyvan mielen ja ehka jotain muuta plussaa ja itsellekin jaisi parempi mieli.

t:USA:lainen

Vierailija
12/19 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kiitoskirje

-aaltovaasin rahat hyväntekeväisyyteen

Vierailija
13/19 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alas hyllystä ja meidän piti se maksaa, onneksi ei ollut Aalto!

Vierailija
14/19 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika pudotti jonkun sellaisen lasikrääsän Tiimarin kassalta. Myyjä kysyi: " Haluatko maksaa tämän?"

Vastasin: " En minä nyt halua, mutta jos täytyy, niin eihän siinä muukaan auta!"

Se nyt maksoi kanssa pari euroa, joten ei haitannut. Mielessäni kyllä vähän ihmettelin heidän politiikkaansa. Varmaan johtuu siitä, että tavarat ovat niin halpoja, etteivät katteetkaan kummoisia. Pyytelin kyllä vielä anteeksi sotkua.

Vierailija
15/19 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan useilla se usko, että kaupan vakuutus korvaa asiakkaan hajoittamat tuotteet. Tämä ei pidä aina paikkaansa. Kaupoilla ei ole velvollisuutta ottaa ja maksaa sellaista vakuutusta. Usein tosin tällainen vakuutus on. Kyllä asiakas on velvollinen itse korvaamaan aiheuttaneensa vahingon. Onneksi useilla suuremmilla yrityksillä ainakin on se käytäntö, että asiakkaan ei tarvitse korvata. Jouduin työni puolesta perimään asiakkaalta maksun rikotuista tuotteista (itse olisin mielelläni antanut asian olla), mutta työnantaja halusi minun perivän asiakkaalta rahat tuotteista. Oli todella inhottava tilanne. No, sen verran saimme asiaan soviteltua, että taulun hajonnut lasi piti maksaa (muttei koko taulua) ja ne tuotteet, jotka hajosi korjauskelvottomaksi.

Tarkoitus ei ole tällä tekstillä haastaa riitaa, vaan kertoa se, että jos kauppa vaatii korvaamaan tuotteet, niin kaupalla on siihen oikeus.

Onneksi ap:n tapauksessa oli kyse liikkeestä, jossa asiat osataan hoitaa hyvin. Kiitoskortti tosiaan voisi olla paikallaan, mainio idea.

Vierailija
16/19 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ostohinta 20 % tuotteen myyntihinnasta, ei kyl tiedä asiasta mitään.

Vierailija
17/19 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi aikoinaan vastaava tilanne Prismassa, jossa oli lasten tavaroita vastapäätä olevassa hyllyssä lasitavaraa. Esikoinen istui ostoskärryjen istuimessa, työnsi lastentavarahyllystä vauhtia ja vetäisi alas puoli metriä lasitavaraa. Hetken ehdin tyrmistyneenä ihmetellä ja kestää tuomitsevia katseita, kunnes paikalle syöksyi myyjä. Tämä totesi, että ilman muuta tällaisessa tilanteessa asiakkaan ei tarvitse maksaa.

Vierailija
18/19 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos se myyjä antoi empaattisuuttaan asian mennä läpi sormien, vaikka oikeesti ois pitänyt periä korvausta. Ja site se vaikka joutuu korvaamaan sun hajottamat vaasit itse, kun menet ' kielimään' liikkeen johdolle.

Nyt vaan unohdat asian ja sillä selvä. Olit reilu, kun kerroit kaupassa asiasta. Mä en ois jääny kertomaan, luultavasti.

Vierailija
19/19 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisin ostanut yhden markan maksavan lasijutun, kun Tiimarin myyjä vouhotti vauhdilla minua päin ja lasi putosi lattialle ja tietenkin särkyi. Minun piti myös maksaa tuo yksi markka. Olin silloin sen verran ujo, etten uskaltanut aikuisen myyjän kanssa alkaa haastaa riitaa siitä, että tämä myyjä oli kyllä se, joka minua päin juoksi ja tämän vuoksi pudotin sen lasin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi