Jasmin Ngolla varaa matkustaa
Jasmin Ngo/Jassesi on ollut jo usean kuukauden reissussa Väli-Amerikassa. Jotenkin ihmettelen millä rahalla nuoret näitä pitkiä reissuja tekee? Taitaa olla somemaailmassa hyvä tulot. Miten tuollaiset ihmiset ikinä sopeutuu normaaliin työntekoon? Ei tuollaista elämää voi jokainen viettää, tai edes monikaan. Töissä on käytävä ja arkea elettävä.
Kommentit (384)
Mulla meni vähän maku siinä kohtaa, kun julkaisi reelsin aiheesta näin nappaat halvat lennot tmv. ja kehoitti seuraajaa vain ottamaan loman sellaiseen ajankohtaan kun saa halvat lennot. Siis kuinka irtautunut normaalista työelämästä voi ihminen olla, kun kuvittelee että loma vain otetaan siihen kohtaan kun itselleen sopii.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni vähän maku siinä kohtaa, kun julkaisi reelsin aiheesta näin nappaat halvat lennot tmv. ja kehoitti seuraajaa vain ottamaan loman sellaiseen ajankohtaan kun saa halvat lennot. Siis kuinka irtautunut normaalista työelämästä voi ihminen olla, kun kuvittelee että loma vain otetaan siihen kohtaan kun itselleen sopii.
Kuinka irtautunut voi olla työelämästä, jos ei ymmärrä että on monia töitä, joissa lomansa voi pitää, kun siltä tuntuu. Itse olen asiantuntijatyössä, minua ei kukaan tuuraa, työt odottavat sen kun lomailen. Käytännössä voin ilmoittaa, milloin olen lomalla ja se on kaikille ok.
Tosi kiva juttu että sinun työssäsi se on mahdollista! Valitettavasti kuitenkin suurimmalla osasta työpaikoista oman loma-ajankohdan päättäminen yksimielisesti ei ole mahdollista.
243 on näköjään itse irtautunut kun luulee että kaikilla on sama tilanne. Jeesus.
En tiedä muista, mutta minusta on tosi tylsä katsoa juhlia, joissa kaikki on toteutettu yhteistöillä. Jotenkin niistä puuttuu luonnollisuus. Helppo järkätä isot juhlat, kun kalliit grillituotteet tms. saadaan ilmaiseksi. Itse seuraan ennemmin henkilöitä, jotka elävät normaalia arkea ja hoitavat itse juhliensa, remonttiensa ym. kustannukset.
Eikö sillä ole enää muita kavereita kuin nuo toiset vaikuttajat? Ei enää näy entisiä työkavereita tai muita ystäviä, jääneet vissiin kelkasta. Ja aika maanista on meno jo muutenkin. Valvotaan yöt ja päivät.
Lievä myötähäpeä noista sen juhlista joissa kaikki oli kaupallista yhteistyötä ja se muotinäytös.... Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin alkaa jo kyllästyttää tuo hänen jatkuva matkustaminen. Menee jo minulle hieman yli. Luulisi elämässä olevan muutakin tekemistä kun jatkuva matkusteleminen. Itsekin teen useampia reissuja vuodessa, mutta hänen tilinsä,alkaa käymään aika yksitoikkoiseksi. Virkkaamista ja matkustelua. No, toki monet varmaan siitäkin tykkäävät. Ilmastovaikutuksista en edes viitsi puhua.
Ystävänsä Kia finska jonka kanssa matkustellut ja taas tänään lähdössä reissuun, on vielä pahempi. Seuratkaapa, on kyllä uskomattoman itsekästä nämä nykyajan vaikuttajat lentoineen.
Mua ällöttää joiden vaikuttajien tapa kuvata omaa naamaansa ihan läheltä kun syövät. Tulee oksennusrefleksi vaikka söisivät siististi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sillä ole enää muita kavereita kuin nuo toiset vaikuttajat? Ei enää näy entisiä työkavereita tai muita ystäviä, jääneet vissiin kelkasta. Ja aika maanista on meno jo muutenkin. Valvotaan yöt ja päivät.
Lievä myötähäpeä noista sen juhlista joissa kaikki oli kaupallista yhteistyötä ja se muotinäytös.... Huhhuh.
Pisti muut esittelemään tekemiään riepuja, 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin alkaa jo kyllästyttää tuo hänen jatkuva matkustaminen. Menee jo minulle hieman yli. Luulisi elämässä olevan muutakin tekemistä kun jatkuva matkusteleminen. Itsekin teen useampia reissuja vuodessa, mutta hänen tilinsä,alkaa käymään aika yksitoikkoiseksi. Virkkaamista ja matkustelua. No, toki monet varmaan siitäkin tykkäävät. Ilmastovaikutuksista en edes viitsi puhua.
Ystävänsä Kia finska jonka kanssa matkustellut ja taas tänään lähdössä reissuun, on vielä pahempi. Seuratkaapa, on kyllä uskomattoman itsekästä nämä nykyajan vaikuttajat lentoineen.
Mua ällöttää joiden vaikuttajien tapa kuvata omaa naamaansa ihan läheltä kun syövät. Tulee oksennusrefleksi vaikka söisivät siististi.
TÄMÄ! Todella ällöttävää.
Taas ängennyt mukaan jollekin yhteistyö matkalle jossa oikeita julkkiksia kuten Shirley. Kukaan näistä muista ei hirveemmin tägäile tätä yhtä tarinoihinsa, vaikka kovasti yrittää nyt puskea itseään julkkisten mukaan joka paikkaan. Naurattais ellei kävis vähän sääliksi. Pyrkyri.
Kovastihan hän yrittää päästä julkkispiireihin!
Miksi ihmeessä pitää näyttää ja kuvata suuta koko ajan, en mielelläni katso toisten hampaita koko ajan. Muutenkin superrasittava tyyppi.
Äitinsä kanssa jaksaa valittaa toimittajista. Kantsisko katsoa peiliin?
Miten jaksaa juosta kaikenmaailman pr-matkoilla? Ei monet muutkaan joka paikassa käy ja joka matkalle lähde. Pakonomaista menemistä, eikä koskaan voi olla paikoillaan.
Nyt taisi olla liian suuret ympyrät Brysselissä. Eikö täältä löytynyt ketään muuta, joka olisi perillä politiikasta ja ylipäätään yhteyskunnallisista asioista? Jasmin pyörii kaikenmaailman kissanristiäisissä, mutta yleistietoa hönellä ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihan töitä tekemällä ja säästämällä. Muutama kaveri on reissannut kuukausia esim. Aasiassa ja kävivät sitä ennen töissä ja säästivät rahat reissuun.
Reppureissulla. Nukutaan rannalla ja teltoissa. Kaikki taudit sairastetaan ja syöpäläiset saadaan.
Jatkuva meneminen vie näköjää jo kropan äärirajoille. Kannattaisko opetella kuuntelee sitä ja levätä joskus. Jos ei ikinä kuuntele hiljaisuudessa omaa kroppaansa se sanoo ittensä irti.
Raudat ihan varmasti syylliset noihin sen kipuihin, vetää niskat jumiin. Hierojalle ja neuloja.
Yksinkertaisesti rasittava ihminen. Piste.