Jasmin Ngolla varaa matkustaa
Jasmin Ngo/Jassesi on ollut jo usean kuukauden reissussa Väli-Amerikassa. Jotenkin ihmettelen millä rahalla nuoret näitä pitkiä reissuja tekee? Taitaa olla somemaailmassa hyvä tulot. Miten tuollaiset ihmiset ikinä sopeutuu normaaliin työntekoon? Ei tuollaista elämää voi jokainen viettää, tai edes monikaan. Töissä on käytävä ja arkea elettävä.
Kommentit (384)
Turha vinkua luurinsa kamerasta kun stooreissa on tiputtanu sen veteen kahdesti ja nyt lumihankeen ties kuinka pitkäksi aikaa. Ei mee enää huollossa läpi.
Ihmettelee kovin, kun paino ei laske. Näin ulkopuolisen silmin kun katsoo, en ihmettele. Syö valtavan isoja annoksia, syö paljon ulkona, tekee töitä yöllä, en tiedä koska nukkuu. Jatkuva meneminen joka suuntaan, ei osaa lainkaan pysähtyä. Elämänrytmi kuntoon, lepoa ja painonhallinta on mahdollista.
En saa mitenkään syötyä annoksia mitä hän vetää esim aamupala buffissa. En mitenkään. Puurot, smoothiet, kahvit, mehua, munia ja pekonia tai leikkeleitä ja juustoa, sämpylää, hedelmiä... Ei hitto tolla määrällä elän koko päivän!
Pienet on murheet, jos aikuinen ihminen itkee puhelimen perään!
Ihmisiä kuolee ja yks itkee silmät päästään puhelimen takia. OMG
Ja se räkättäminen joka on tarkoitettu ilmeisesti nauruksi... En vaan kestä ihmisiä jotka on kovaäänisiä ja räkättää. En ketään. Poistun takavasemmalle.
Sen Räkätystä en minäkään kestä. Superärsyttävää.
Sitä ollaan taas reissussa. Oon pitäny Finskaa järkevänä ja asiallisena, muttei se kyllä kaiketi sitten olekaan, kun jaksaa ton Jassun kanssa reissailla.
Valtavan ärsyttävä, vääntelee naamaansa ja suu on koko ajan auki
Hienoja matkavideoita, mutta välillä tuntuu että kaikkea ei olisi pakko kuvata kunnioituksesta kulttuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sitä aina miettiiä, että miten nämä nk.somevaikuttajat jaksaa noita touhujaan. Eilen esitteli monen storin verran hiuksiaan ja analysoi miten ne nyt rasvottuu ja onko alahiukset vai ylähiukset. Onko vinkkejä miten ei rasvottuisi jne. jne. Välillä irvistelee suu auki ja esittää suutaan ja hampaitaan. Epämiellyttävää.
Mietin ihan samaa. Yksi päivä radiosta tuli jonkun podcastin mainos, missä podcastin juontajat kertoivat, miten "ilta oli taas venynyt pitkäksi ja mitä tapahtui pieleen menneillä treffeillä. Ja me halutaan, että säkin kuulet näistä". Ei, en mä halua kuulla. Kun ei mua kiinnosta, enkä kyllä ymmärrä ketä muutakaan kiinnostaa? Eikö ihmisillä ole omaa elämää.
Nyt on stooreissa käymässä Tansaniassa Hadza heimon luona. Esittely heimojen tavoista on kuin alakoululaisen tekemä. Nuo heimot saavat ilmeisesti korvauksen siitä, että turisteja raijataan ihmettelemään heidän tapojaan. Pidän silti itse tuota touhua jotenkin vanhanaikaisena, että rikkaat länsimaalaiset menevät ihmettelemään toisten elämää ja tapoja. Ihan kuin jostain siirtomaavallan ajoilta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on stooreissa käymässä Tansaniassa Hadza heimon luona. Esittely heimojen tavoista on kuin alakoululaisen tekemä. Nuo heimot saavat ilmeisesti korvauksen siitä, että turisteja raijataan ihmettelemään heidän tapojaan. Pidän silti itse tuota touhua jotenkin vanhanaikaisena, että rikkaat länsimaalaiset menevät ihmettelemään toisten elämää ja tapoja. Ihan kuin jostain siirtomaavallan ajoilta.
Just näin. Jotenkin tuntuu irvokkaalta mennä länsimaalaisena kuvamaan heimon elämää ja tapoja. Ja sitten vielä osallistuu heidän elämäänsä ja toinen kuvaa koko ajan. Joku raja näissäkin tulisi olla.
Jasmin Ngolla varaa tavata Putin
Vierailija kirjoitti:
Tienaan ite palkkatöissä ka. 10000e kuukaudessa, verottaja pitää huolen etten reissaa ihan miten lystään.
Meinaatko, ettei Jassesi maksa veroja vai mitä ihmettä.
Jos hän ei osallistu elefanttien selässä istumis safareille idän maissa, tai Euroopan kaupungeissa hevosajeluille kieseillä (oikein erikseen näistä asioista sanonut), niin tämmöinen järjestetty muka-safari jossa maksetaan kuskista, ruoista ja jostain erillisestä oppaasta(joka juoksuttaa sut kiireesti läpi ihmisten), ei kyllä mun silmissä näytä aidolle safarille vaan turistimatkalle joka nyt vaan järjestetään afrikan mantereella. Kieltäytyminen kylässä tarjottuun ruokaan ja juomaan on erittäin epäkohteliasta kuten kaikki varmasti muistamme nähneemme kahden miehen seikkailuista (Tunna&Riku), olkoonkin että varma vatsavirus ja reissu sairaalan kautta melko varma.
Mä en arvosta tämmöisiä järkättyjä reissuja "matkailualan awordsin" arvoiseksi.
Jotenkin mieluummin katson tavallisten ihmisten lomastooreja kun näitä tekemällä tehtyjä matkavideoita. Päätehtävänä sisällön tuottaminen, että varmaan kaikki näkyy videossa oikein. Liian päälleliimattua minulle.
Jollain on lievä pakkomielle tästä jasmin ngosta.
Vitunmyynnillä nuo rahansa saavat.
Palstahullu se vaan jauhaa yksinään, ne lääkkeet..!