Nainen, joka et halua lasta: Haluaisitko lapsen, jos olisit mies?
Kommentit (22)
En halua lapsia. En pidä lapsista. En koskaan halua lapsia elämääni missään muodossa.
Kyllä.
En halua olla raskaana ja synnyttää, mutta lapsia haluaisin.
Ei voi muuta kuin ihmetellä näitä typeriä aloituksia.
Voihan sitä muuttaa itsensä mieheksi ?
Vaihtoehdoista puuttuu mitä vittua kohta
En halua enempää lapsia. Mies olisi halunnut kolmannen. Kerroin, että sopii jos hän kantaa päävastuun lapsesta raskaus- ja imetysajan jälkeen, eli vie/hakee päiväkodista, hoitaa neuvolat ja sairaslomat. Kotona tietty menisi siinä missä kaksi aiempaa.
Mietti hetken ja totesi kahden lapsen riittävän. Eli halusi lapsen, jos minä näen kaiken vaivan.
Kyllä. En halua lasta koska en halua olla raskaana, synnyttää enkä imettää. Jos olisin mies niin ei tarvitsisi tehdä noita joten haluaisin lapsen.
Mielellään. Ei kehoni tuhoutumista, terveydentilani romahtamista tai päävastuuta lapsesta.
Onhan se helpompi haluta lapsi, kun sen aikaiseksi muutaman minuutin runkkaamisella. Jää raskaus, synnytys ja lapsen hoito ja kasvatus vadtuu kokonaan pois ja mikälii ei naposta niin senun lähtee menemään ja heittää karan elätykseen satkun kuussa.
Vierailija kirjoitti:
En halua lapsia. En pidä lapsista. En koskaan halua lapsia elämääni missään muodossa.
Sama. En halua olla missään tekemisissä lasten kanssa, enkä hyväksy uusien ihmisten tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. En halua olla missään tekemisissä lasten kanssa, enkä hyväksy uusien ihmisten tekemistä.
Ei kai kukaan voi olla noin lapsivihamielinen?
Voisin harkita lasten hankkimista, jos olisin mies. Naisena ehdoton ei biologisille lapsille.
Ehkä. Miehellä on pidempi aika harkita asiaa. Voi vaikka vielä viisikymppisenä päättää haluavansa tulla isäksi. Naisella äidiksi tulemisen mahdollisuudet pienenevät heti kun on tarpeeksi elämää nähnyt että uskoisi pärjäävänsä lapsen kanssa. Lisäksi lasten tekeminen ei pilaa miehen kroppaa eikä raskaus ja synnytys aiheuta miehelle mahdollista hengenvaaraa. Mies voi ottaa vanhemmuudesta vaan ne parhaat palat ja jättää kaikki vanhemmuuden ikävät puolet naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en voisi? Lapset on äärimmäisen ärsyttäviä enkä näe niissä mitään positiivista.
Jos olisin mies minulla olisi lapsia. Mies pääsee perhe-elämän arjesta ja velvollisuuksista helpolla niin halutessaan. Olen laiska ihminen ja elän itselleni mutta olisi ollut mielenkiintoista nähdä millaisia lapsia minun geeneilläni tulee.
Eli haluaisinko muuttua lässyttäväksi ja aivottomaksi pehmoisäksi, joka konttaa ja kuolaa lattialla taaperonsa kanssa silloin, kun ei ole vaihtamassa p*skavaippoja vessassa?
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en voisi? Lapset on äärimmäisen ärsyttäviä enkä näe niissä mitään positiivista.
Olen täysin samaa mieltä.
Eri
N.21
En haluaisi lasta vaikka olisin kapusiiniapina.