Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
18661/46129 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charlesilla on syöpä. Mitenköhän Harry sen hyödyntää?

BBC:n mukaan Harry on lähipäivinä tulossa Lontooseen isäänsä tapaamaan. Kyllä siitä kivoja kuvia saa, ainakin lentokentältä.

Olivatko nekin sinusta kivoja kuvia, kun Camilla kävi sairaalassa kuningasta katsomassa?

Camilla on Charlesin vaimo, ystävä ja kumppani. Harry on isänsä ja sukunsa sanoillaan ja teoillaan häpäissyt luopio. On siinä eronsa.

Harri kertoi vain totuuden ja siihen hänellä oli oikeus.

His truth.

totuuden kanssa sillä ei ole mitään tekoa

Aina kuitenkin enemmän kuin sinun valehtelulla. ja tietämättömyydellä.

Vierailija
18662/46129 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kylläkin oli Buckinghamin palatsi, joka hössötti Harryn tulemisista, eikä Harry itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18663/46129 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kylläkin oli Buckinghamin palatsi, joka hössötti Harryn tulemisista, eikä Harry itse.

Paskapää palatsi, aina vaan haluaa julkisuutta!

Vierailija
18664/46129 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BBC:n mukaan Harry on lähipäivinä tulossa Lontooseen isäänsä tapaamaan. Kyllä siitä kivoja kuvia saa, ainakin lentokentältä.

Olivatko nekin sinusta kivoja kuvia, kun Camilla kävi sairaalassa kuningasta katsomassa?

Camilla on Charlesin vaimo, ystävä ja kumppani. Harry on isänsä ja sukunsa sanoillaan ja teoillaan häpäissyt luopio. On siinä eronsa.

His truth.

His truth. Potaskaa.

Vierailija
18665/46129 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Harry on niin paatunut, että ei itse viitsi edes kommentoida tilannetta. Sehän nähtiin jo, kun jonkun aikaa sitten ei Amerikassa pitämässä puheessaan sanallakaan maininnut Charlesia Ja Katea.

Vierailija
18666/46129 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuka sen tiedon sinne tuputti.

Vierailija
18667/46129 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäpiirin lähde tietenkin.

Vierailija
18668/46129 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaako, että Buckinghamin palatsi välittää eteenpäin kaiken tuputetun tiedon? 

Vierailija
18669/46129 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

His truth.

Luuletko jonkun uskovan noita aivopierujasi? Tollo.

Vierailija
18670/46129 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaako, että Buckinghamin palatsi välittää eteenpäin kaiken tuputetun tiedon? 

Miksi sen piti rynnätä riehumaan? Jos palatsi ei olisi julkaissut, ammattiuhrit olisivat riehuneet siitäkin.

Vierailija
18671/46129 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Harry on niin paatunut, että ei itse viitsi edes kommentoida tilannetta. Sehän nähtiin jo, kun jonkun aikaa sitten ei Amerikassa pitämässä puheessaan sanallakaan maininnut Charlesia Ja Katea.

Kate taas on niin paatunut, ettei edes kerro missä mennään. Kruununprinssin puoliso pitää brittejä pilkkanaan ja luulee olevansa kaiken yläpuolella. Voipi kyllä olla, että avioero on edessä, näin ainakin vihjaillaan jo.

Prinsessa Catherine osaa käyttyä arvolleen sopivasti, eikä tuo intiimiasioita julkisuuteen, toisin kuin huomiota kerjäävä Harry. 

Vierailija
18672/46129 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä puheessa ne olisi pitanyt mainita?

Vierailija
18673/46129 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kate taas on niin paatunut, ettei edes kerro missä mennään. Kruununprinssin puoliso pitää brittejä pilkkanaan ja luulee olevansa kaiken yläpuolella. Voipi kyllä olla, että avioero on edessä, näin ainakin vihjaillaan jo.

Prinsessa Catherine osaa käyttyä arvolleen sopivasti, eikä tuo intiimiasioita julkisuuteen, toisin kuin huomiota kerjäävä Harry. 

Mitäs mieltä olet kuninkaasta, joka haluaa levittää tietoisuutta eturauhasvaivoista? Onko arvolleen sopivaa vai ei?

Vierailija
18674/46129 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan missä tahansa olisi kelvannut, kunhan ulisijat olisivat saaneet ulista, kuinka Harry ratsastaa Katella ja tämän sairaudella.

Vierailija
18675/46129 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitäs mieltä olet kuninkaasta, joka haluaa levittää tietoisuutta eturauhasvaivoista? Onko arvolleen sopivaa vai ei?"

Ei ole. Charles ei nyt käyttäydy arvolleen sopivasti.

Vierailija
18676/46129 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katjuska ja Wills ovat kauhuissaan; Jos huonosti käy, niin workshy -pariskunta joutuu töihin, buaahh..

Veli venäläinen pohdiskelee nyt aivan turhia. William tekee työtä sen minkä ehtii ja Catherine tervehdyttyään. Ja Charles tekee työtä hoitojensa välissä ja jälkeen. Vai luuletko sinä, että syöpä vie kaikilta heti työkyvyn? Eipä olisi Suomessakaan tällä hetkellä töissä montakaan ihmistä, jos kaikki syöpäsairaat jäisivät diagnoosin saatuaan pois töistä. Miehen tuttu teki puhelinmyyntiä suusyöpähoitojensa välissä, vaikka väliin nukahteli puhelujen aikana. Jatkoi vielä jonkin aikaa remissiossakin samassa työssä, vaikka suussa ei hampaita ollut, koska leikkauksen jälkeen ei suuhun saatu tekohampaitakaan tehtyä. 

Eli pienen veli venäläisen lällällälläättelyt ovat pelkästään huvittavia. Meghanisti ei nyt oikein osaa. 

Vierailija
18677/46129 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin People-lehti kertoo saaneensa tiedon Harryn tulosta Williamin kaverilta. Tämä kertoi Charlesin kertoneen syövästä pojilleen ja muille läheisille, ja Harryn odotetaan matkustavan isänsä luo lähipäivinä.

Harry ehtii tuskin viipyä pitkään sairasvuoteella, sillä muistetaanhan, että jo Valentinen päiväksi hänen on ehdittävä Kanadan alkuperäisväestön maille laskettelemaan ja horjuttamaan Kansainyhteisön yhtenäisyyttä.

Veikkaan, että Charlesille on tehty rutiiniluontoisesti luustokartta ja löydetty luusyöpä, kuten äidillään.

Vierailija
18678/46129 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tietenkin se on Harrylle pelkästään keino kahmia julkisuutta. Olisihan hän voinut vain mennä sinne ilman että hössöttää monta päivää mediaan tekemisistäön."

Kuules nyt, suomalainen AV-palsta on ensimmainen ja anoa paikka missa olen tasta lukenut. Eilen USAssa hossotettiin Grammyja. Siellakaan ei mainittu Sussexeja. Harry ei ole pitanyt mitaan infotilaisuutta. Lopeta valehtelu, jaat kuitenkin kiinni.

t.usalainen

Vierailija
18679/46129 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles aikoo tehdä töitään normaalisti ilman sijaisjärjestelyjä. Hänelle on oletettavasti aloitettu jo sytostaattihoidot.

Vierailija
18680/46129 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/2ca0d807-2d91-43f6-9fba-363b1…

Kuninkaallisasiantuntija tyrmää prinssin käytöksen epäkunnioittavana. Asiantuntijan mukaan prinssin olisi kannattanut huomioida kohteliaasti puheessaan myös sairaalaoperaatioissa käyneet isänsä ja kälynsä. Prinsessa Catherine kävi vatsaleikkauksessa, ja kuningas hoidatti leikkauksella suurentunutta eturauhastaan.

Hänen olisi tarvinnut sanoa vain yksi lause. On oikeastaan kauheaa ja epäkunnioittavaa, ettei hän tehnyt niin, sanoo kuninkaallisasiantuntija Angela Levin The Sunille.

Ketju on lukittu.