Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan Meghan Marklen brittihovi-teossarjaa, jossa on mm. Sussexin herttuattaren etikettikirja, Sussexin herttuattaren pukeutumisopas ja Sussexin herttuattaren keittokirja.
Osa 1: Mutku mä haluun!
Osa 2: Tiukkaa ja niukkaa painitrikoomuodin edelläkävijänä
Osa 3: Ozempicin monet maut
Voiku mä oon vitsikäs, NOT.
Mitäs siinä nariset, onhan se. Minua nauratti listan terävä tarkkanäköisyys.
Kyllä on saatu mainokset toimimaan, lainausten ja tykkäysten kanssa vähän niin ja näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan Meghan Marklen brittihovi-teossarjaa, jossa on mm. Sussexin herttuattaren etikettikirja, Sussexin herttuattaren pukeutumisopas ja Sussexin herttuattaren keittokirja.
Osa 1: Mutku mä haluun!
Osa 2: Tiukkaa ja niukkaa painitrikoomuodin edelläkävijänä
Osa 3: Ozempicin monet maut
FYI: Ozempic on piikki. Jos makua haluat niin pillerin nimi on Rybelsus.
Sama tuote, mutta eri nimellä kaupataan. Ja kukapa sitä tietää, imaiseeko rouva Markle semaglutidinsa pilleriksi pyöriteltynä vai pipetin suusta.
Tai sitten ei käytä koko lääkettä muualla kuin sinun kuvitelmissa.
Possessiivisuffiksi, kiitos!
Noin äkkinäinen laihtuminen ihan muutamassa kuukaudessa tuolla tavalla, että naamakin menee pieneksi rusinaksi, ei ole mahdollista ihan vain syömällä hyvin ja liikkumalla. Omakohtaista kokemusta asiasta on useaan otteeseen 40 vuoden aikana. Apuvälineitä on taatusti Meghan tarvinnut, ja nythän sitä yhtä on koko maailma täynnä, Hollywood varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan aluksi voisit opetella keskustelemaan asiallisesti, ja lopettaa lapselliset asiattomuudet."
Sinusta ilmeisten asiavirheiden korjaus on asiatonta ja lapsellista? Juoruilu ja ilkeily asiallista?
Voi vttu, että sinä olet tyhmä. Onko autch amerikanenglantia? No ei ole, lapsellinen pilkunnuzzija.
Asiallista on pysyä aiheessa, ei nyppiä täällä muita kirjoittajia, mikä on sinulle aivan liian vaikea sisäistettäväksi. Kun luonne on paska, niin se on.
ketjun aihe ei ole Meghan, eikö keksiä hänestä mitä ihmeellisimpiä juoruja.
ketjun aihe on Harry.
Nyt te joka edellisessä ketjussa jatkuvasti vinguitte että pysykää aiheessa niin nyt on sitten syytä itse pysyä.
Tämä ketju tuli vaan otettua käyttöön, kun edellinen poistettiin, nimestä viis. Harrya ja Meghania ei voi erottaa toisistaan tässä yhteydessä, eivät ole vielä eronneet. (Ainakaan virallisesti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan aluksi voisit opetella keskustelemaan asiallisesti, ja lopettaa lapselliset asiattomuudet."
Sinusta ilmeisten asiavirheiden korjaus on asiatonta ja lapsellista? Juoruilu ja ilkeily asiallista?
Voi vttu, että sinä olet tyhmä. Onko autch amerikanenglantia? No ei ole, lapsellinen pilkunnuzzija.
Asiallista on pysyä aiheessa, ei nyppiä täällä muita kirjoittajia, mikä on sinulle aivan liian vaikea sisäistettäväksi. Kun luonne on paska, niin se on.
ketjun aihe ei ole Meghan, eikö keksiä hänestä mitä ihmeellisimpiä juoruja.
ketjun aihe on Harry.
Nyt te joka edellisessä ketjussa jatkuvasti vinguitte että pysykää aiheessa niin nyt on sitten syytä itse pysyä.
Minä jo tuossa aiemmin sanoin, että kunhan muut ovat hiljaa koko naisesta, minäkin olen. Sinäkin kommentissasi mainitsit This Onen vaimon nimen, niin mikseivät sitten muut saisi sitä tehdä? Mitä vastaat?
Suomesta en tieda mutta ainakin USAssa on kovasti varoiteltu Ozempicin vaaroista. Pitaisi varmasti olla jarkyttavan ylipainoinen ennenkuin sen avulla laihduttaisi.
Joka tuutista tulee infoa.
Vierailija kirjoitti:
Harry ei ole penaalin terävin kynä. Joko hän on huomannut, että Meghan on muuttanut pois kotoa, vai vieläkö Harry luulee, että Meghanin hotelliasumiset liittyvät vain agentin kanssa asiointiin?
Missä vatsatyynyt on?
Kyllä olisi kynänteroittimella hommia tässäkin ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etymology 1[edit] Ouch
Uncertain. Some sources say the interjection is attested since 1838[1] (and specifically in American English) and derives ultimately from German autsch,[2][3] perhaps specifically via Pennsylvania German
Moi typerä ylimys, naisen elimiä en ole missään maininnut :D Jatkat vaan näsäviisasteluasi, mutta tällä kertaa ovat jo ääkköset löytyneet. Tyyli pysyy yhtä naurettavana, ja sen tunnistaa. Mene englanninkielisille palstoille, jos et osaa käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry ei ole penaalin terävin kynä. Joko hän on huomannut, että Meghan on muuttanut pois kotoa, vai vieläkö Harry luulee, että Meghanin hotelliasumiset liittyvät vain agentin kanssa asiointiin?
Missä vatsatyynyt on?
Homeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etymology 1[edit] Ouch
Uncertain. Some sources say the interjection is attested since 1838[1] (and specifically in American English) and derives ultimately from German autsch,[2][3] perhaps specifically via Pennsylvania German
Oletko jotenkin vajaa? Joku ilmoittaa kirjoittavansa suomeksi autsh, auts tai autch, kuten usein (puhekieltä täällä) näkee, mutta sinä tulet opettamaan jostain englanninkielisestä termistä.
Nyt alkaa Tattlessakin olla keskustelua, että miljardööri Megsun taustatukena on Ken Griffin. Mitäs minä sanoin...
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa Tattlessakin olla keskustelua, että miljardööri Megsun taustatukena on Ken Griffin. Mitäs minä sanoin...
Meghanin rahanenä siis toimii. 😆 Ihmetellä kyllä täytyy näitä miehiä, miten ne osaavatkin mennä halpaan. Ei tarvitse naisen olla edes nuori, että "tui tui, tullos luo" -ripsenräpsätys pistää miljardöörit polvilleen kuola valuen. Tarvitaan vain tarpeeksi julkeutta ja laskelmointia ja avot, rahapussin narut aukeavat. Niinhän Meghan on koko ikänsä toiminut, mutta ennen ei ole ihan miljardööriä saanut koukkuunsa. Melkein viisikymppisenä taitaa onnistua, pitäiskö ihan hattua nostaa moiselle omistautumiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin rahanenä siis toimii. 😆 Ihmetellä kyllä täytyy näitä miehiä, miten ne osaavatkin mennä halpaan. Ei tarvitse naisen olla edes nuori, että "tui tui, tullos luo" -ripsenräpsätys:ää pistää miljardöörit polvilleen kuola valuen. Tarvitaan vain tarpeeksi julkeutta ja laskelmointia ja avot, rahapussin narut aukeavat. Niinhän Meghan on koko ikänsä toiminut, mutta ennen ei ole ihan miljardööriä saanut koukkuunsa. Melkein viisikymppisenä taitaa onnistua, pitäiskö ihan hattua nostaa moiselle omistautumiselle?
Griffinin motiivit taitavat kyllä olla taloudelliset. Hänen rahakukkaroaan on pyydetty lainaksi The Telegraphin ostoa varten. Hieman epäselvää, miten Harry tähän kuvioon liittyy. Hänellähän on oikeusjuttuja useita muita brittilehtiä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin rahanenä siis toimii. 😆 Ihmetellä kyllä täytyy näitä miehiä, miten ne osaavatkin mennä halpaan. Ei tarvitse naisen olla edes nuori, että "tui tui, tullos luo" -ripsenräpsätys:ää pistää miljardöörit polvilleen kuola valuen. Tarvitaan vain tarpeeksi julkeutta ja laskelmointia ja avot, rahapussin narut aukeavat. Niinhän Meghan on koko ikänsä toiminut, mutta ennen ei ole ihan miljardööriä saanut koukkuunsa. Melkein viisikymppisenä taitaa onnistua, pitäiskö ihan hattua nostaa moiselle omistautumiselle?
Griffinin motiivit taitavat kyllä olla taloudelliset. Hänen rahakukkaroaan on pyydetty lainaksi The Telegraphin ostoa varten. Hieman epäselvää, mite
Oo, meinaako Harry, että vaimon bff:n omistamassa lehdessä puhuttaisiin pariskunnasta vain ja ainoastaan suuresti kehuen ja heitä pokkuroiden? Sitten en ihmettelekään, miksi Megsun ripset räpsähtelevät kiivaaseen tahtiin!
Ken, tuo Andryyn näköinen harmaa setämieskö on Meghanin uusin löytö johon isketään Markle clawlla kiinni eikä irti päästetä kuin vasta alttarin jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Ken, tuo Andryyn näköinen harmaa setämieskö on Meghanin uusin löytö johon isketään Markle clawlla kiinni eikä irti päästetä kuin vasta alttarin jälkeen?
Kunhan leikkii aikansa kuin kissa hiirellä, julkisuutta se on huonompikin julkisuus. Meggi parka juoksee miljoonien perässä, kun toinen kepin päässä niitä heiluttaa. Varmaan ihan skarppi kaveri, jos on itse oman imperiuminsa luonut, ellei sitten ole mikään perintömiljooniaan haaskaava typerys. Saattaa olla just nyt miehellä tylsää, ja siihen saumaan tuli juuri oikea pelle tyrkylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan leikkii aikansa kuin kissa hiirellä, julkisuutta se on huonompikin julkisuus. Meggi parka juoksee miljoonien perässä, kun toinen kepin päässä niitä heiluttaa. Varmaan ihan skarppi kaveri, jos on itse oman imperiuminsa luonut, ellei sitten ole mikään perintömiljooniaan haaskaava typerys. Saattaa olla just nyt miehellä tylsää, ja siihen saumaan tuli juuri oikea pelle tyrkylle.
Nyt lentää jo vaahto mamman suusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lentää jo vaahto mamman suusta.
Sun idolisi suusta se lentää, miljoonat on jo haistanut ja 46-numeroiset kaviot kuopii maata. Ei puutu kuin feikkitiara päästä.
Etymology 1[edit] Ouch
Uncertain. Some sources say the interjection is attested since 1838[1] (and specifically in American English) and derives ultimately from German autsch,[2][3] perhaps specifically via Pennsylvania German outch (cry of pain), as early attestations of the interjection are from Pennsylvania.[3] However, others say the interjection is a "mere"[4] or "natural" exclamation attested since the mid 1600s,[5] and the 1933 OED[3] cites one instance of a verb "ouch" in 1654, "Sancho Pancas Runs Ouching round the mountaine like a ranck-Asse".[6]
Kun et nähtävästi itse osaa etsiä tietoa niin tässä tulee. Specifically AMERICAN ENGLISH. Jätä naisten sukuelimet pois puheesta.