Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
721/46129 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko kertoa, että on palelluttanut elimensä? Kuuluuko se kaikille?

Lisäksi käytti useamman kerran eri huumeita ja näki puhuvan vessanpöntön. Järkevää? Ja sellainen asia, jonka haluaa kertoa maailmalle?

Se jää historian kirjoihin.

"Prinssi Albert meni naimisiin serkkunsa Englannin kuningatar Victorian kanssa vuonna 1840, ja heidän jälkeläisensä 1985 syntynyt prinssi Henry, myös Harrynä tunnettu, palellutti peniksensä ennen veljensä Williamin häitä. Nuorempana prinssi Henry käytti myös erilaisia huumausaineita, ja kertoi myöhemmin elämäkerrassaan nähneensä huumehouruissaan puhuvan wc-pytyn kannen."

Ihan degeneroitunutta Habsburg-meininkiä 🤣🤣🤣

Vierailija
722/46129 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne vassareita? Nämä mekkan ja harri.

Paavo Väyrysiä he ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/46129 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti on toimiva ja sopiva mielialalääke Harrylla ja alkoholia ei siinä tapauksessa kannata juoda tippaakaan.

Paras mielialalääke Harrylle olisi kun Meghan pistettäis poistoon!

Kyllä, ja vainoan häntä niin kauan kunnes se tapahtuu.

Kaikki aikani menee netissä pyörimiseen. Mulla ei ole muuta aikaa ja kuten kliseisesti sanotaan mulla ei ole elämää. No jokainen valitsee elämänsä joten sille ei ole yhtä määritelmää, mutta mun elämä on netti ja stalkkaus.

On se niin jännä, että täällä kirjoittelevat ei ketkään muut kuin mä ei ole nettikoukussa olevia täysin toimettomia luusereita, jotka stalkkaa työkseen toisten instagrameja ja vieläpä raportoi siitä sitten mm. tänne. Ehei, täällä olevat on kaikki ihan vaan nopeesti "viettämässä aikaa" ja silleen rentoutumassa "aivot narikkaan" meiningillä. "Ajanvietettähän tää on mun oikean elämän ohella", eiks niin?

Kukaan stalkkeri ei ole työtön vaan on mukamas töissä ja muutenkin menestynyt. On perheitä, on taidetta seinillä, on autoja ja lentokoneita. Ja tietysti rahaa ihan saatanasti. On monia kieliä puhuvia lapsia jne. Taloja ja asuntoja on siellä täällä. Kuinka harhainen on ihminen, joka lausuu tuollaista ääneen ja (ilmeisesti) kuvittelee jonkun oikeasti uskovan tuo tuuban? No sitäkin voisi ihmetellä aamuun saakka joten jätetään väliin. Olen itse syyllistynyt samaan ja voin sanoa, että minä olen har-hai-nen. Mulla on siitä ihan lääkärin paperitkin.

Minä olen kuitenkin ensimmäinen joka rehellisesti tunnustaa olevansa skitsofreninen, köyhä, lihava, epähygieninen, ihmisten vihaama ja täysin vinksahtanut. Vaarallisena en itseäni pidä, mutta joku muu saattaa pitää. Haisen ihan pahalle, kissan kuselle ja paskalle, jonka lisäksi mun jalkovälissä rehottaa hiiva mikä ei ole hajuton.

Vierailija
724/46129 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei Meghankaan kovin älykkäältä vaikuta joten tässä on vakka löytänyt kannen...

Onhan se tunnettu fakta ettei tyhmä ihminen osaa arvioida oikein muiden älykkyyttä.

Totta. Veikkaan ettei tuolla narsistia, valehtelijaa ja käärmettä hokevalla hullulla äo hivo kovin korkeita lukemia. :D

Vierailija
725/46129 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpäs jos sanonkin että jokainen Meghanin puolella oleva on PAHA  PAHA  P E R S U !?!?

Meinaatko että Ano se tässä ketjussa meuhkaa ja Teuvo säestää taustalla?

Vierailija
726/46129 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpäs jos sanonkin että jokainen Meghanin puolella oleva on PAHA  PAHA  P E R S U !?!?

Tämmöistä olen itsekin kuullut... 🤔 hävetkää te kaikki meghan-persut!

Vierailija
727/46129 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei Meghankaan kovin älykkäältä vaikuta joten tässä on vakka löytänyt kannen...

Onhan se tunnettu fakta ettei tyhmä ihminen osaa arvioida oikein muiden älykkyyttä.

Tarkoitat varmaan DunningKruger-efektiä eli ylivertaisuusvinoumaa.

Vierailija
728/46129 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöistä olen itsekin kuullut... 🤔 hävetkää te kaikki meghan-persut!

Meghanin nimihän tuli esiin Trumpin vaalikampanjassakin joskus

Vierailija
729/46129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mammat luuraa kun linjoilla ei ole ketään.

Taitaa monella mammalla olla kanuuna.

Vierailija
730/46129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta Norjan kuningashuone on tämän hetken sisäsiittoisin, onneksi tosin nykyiset sukupolvet ovat naineet hovin ulkopuolelta. Nykyisen kuninkaan, Harald V:n isä (Olavi V) ja äiti olivat serkkuja, sanoin Olavin vanhemmat. Tästä oli muinoin nettisivukin olemassa, mutta se on poistettu. Siellä oli laskettu kaikkien nykyisten kuningashuoneiden "sukurutsaisuusaste". Brittihovi ei ollut mitenkään erityisen sukurakas tältä osin. Viktorian ajoista on jo riittävän kauan. 

Onpa jännä. Tämä Norjan nuorin 18-vee prinsessa ainakin on todella kaunis ja fiksu, ei vaikuta sukurutsaiselta ollenkaan. On kaikin puolin tervepäisen oloinen.

Vierailija
731/46129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harryn isä saattaa sittenkin olla joku muu kuin Charles, Dianalla oli nimittäin suhde Pembroken nuoren jaarlin, Henryn kanssa Williamin syntymän jälkeen , joka on ollut ihan tiedetty juttu piireissä jostain syystä vain täysin vaiettu fakta Dianan kuoleman jälkeen, on vaan pölisty siitä toisesta rakastajasta jonka kanssa Dianalla oli suhde vasta Harryn syntymän jälkeen, joka siis millään ei väitteistä huolimatta voisi olla Harryn isä . Henryssä on kieltämättä samaa näköä Harryn kanssa jonka etunimi hauskasti on myös siis oikeasti Henry. Pembroken 17 jaarli oli siviiliammatiltaan film director and producer. 

https://www.xwhos.com/person/henry_herbert_17th_earl_of_pembroke-whois…

Vierailija
732/46129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kertoi totuuden. Sitä ei aina passaa sanoa. Oikeasti useimpien asenne afgaaneihin oli juuri tuo mistä Harrykin kertoi ja hyvin tyypillinen sodassa. Mitä tulee uhrimäärällä kehuskeluun, niin meilläkin pidetään suurena sotasankarina erästä tarkka-ampujaa ja hänen ampumiensa vihollisten määrästä on taitettu peistä vaivoja säästämättä. Mutta kuten sanottu, Harry oli tyhmä ja kertoi miten asiat oikeasti menee. Ei siellä sodassa humanistit taistele.

Tämä. On täyttä hurskastelua ja valehtelua armeijalta väittää etteikö noita "kaatoja" todellakin lasketa ja pidetä kirjaa. Kyllä pidetään. Harry oli vaan liian tomppeli ja meni möläyttämään sen ääneen. Ihmiset ei halua kuulla totuutta lämpimillä kotisohvillaan.

Toinen juttu on tuo vihollisen "kunnioittaminen". Maa, jonka historia perustuu muiden kansojen väkivaltaiseen alistamiseen ja alempiarvoistamiseen, ei todellakaan ole mikään puhumaan kunnioittamisesta. Ja armeijassa elää ihan varmasti edelleen tuo sama henki. En minä sillä, että säälisin esimerkiksi noita talebaneja, mutta tässä suhteessa armeija kyllä kaunistelee asennettaan. Harry ei tyhmänä vaan osaa tätä peliä, vaan mölisee kaiken julki. Mikä kertoo siitä, että hänen upseerinarvonsakin oli pelkkä lahja ja koulusta autettiin läpi.

Vierailija
733/46129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Piers Morgan kommentoinut tätä kirjaa vielä?

Vierailija
734/46129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän lienee totuus tuosta Afganistanin keikasta? Irakiin Harrya ei laskettu koska se oli liian vaarallista ja riskialtista. Ilmeisesti Afganistanissa oli helpompi toteuttaa ns. turkeyshootia ja saatiin pojalle "sankarin" arvonimi. Muutenkin nämä Afganistanin ja Irakin sodat oli pelkkää leikkisotaa tuohan Ukrainan sotaan verrattuna. Moni Afganistanin ja Irakin veteraani on lähtenyt Ukrainasta karkuun, kun se sota on siellä niin eläimellistä ja ihan erilaista kuin mihin olivat tottuneet. 

Vierailija
735/46129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä mammat luuraa kun linjoilla ei ole ketään.

Taitaa monella mammalla olla kanuuna.

Äläs ny, täytyyhän sitä nukkuakin, että jaksaa iltaan asti. Pitkä päivä edessä kuitenkin täällä. Aamupalat ja -pesut, pikkujumppa, Ozempikkii massuun ja tiskit koneeseen. Ja mieskin pitää usein hoidella heti herättyä...

Vierailija
736/46129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ei. Vain hölmö etuoikeutettua elämää viettävä lähtee lahtaamaan ihmisiä Afghanistaniin.

Vierailija
737/46129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Randomhousen lakimiehet poistivat kirjasta 120 sivua pahempia syytöksiä joista niistäkin puuttui todisteet.

Vierailija
738/46129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monarkiaa vastustava Guardian julkaisi juuri kirjoituksen, jossa ihmeteltiin että mitä Harry toivoo näillä paljastuksilla saavuttavansa.

Lainaus:

When he and the Duchess of Sussex first decided to step away from royal duties and make a different life for themselves and their children in California, they were at pains to emphasise their continuing devotion and loyalty to the Queen and thereby to the constitutional monarchy itself. Those sentiments no longer appear part of the narrative.

Muistelman katkelma Williamista vuodettiin juuri Guardianille, varmaankin siinä toivossa että Sussexit saavat lisää veto-apua ja sympatiaa. Taisi mennä taas pieleen laskelmointi.

Vierailija
739/46129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin jo aiemmin, ennen Meghanin tuloa kuvioihin että Harry kärsii mielenterveysongelmista. Perustuen entisten tyttöystävien kommentteihin ( eri aikoina lehdistön kyseleminä) siitä aikovatko mennä Harryn kanssa naimisiin. Kummatkin antoivat hyvin erikoisen vastauksen siitä että Harry on sellainen että ei naimisiinmeno tule kysymykseen, seurusteleminenkin oli tämän "because his special character " vaikeaa ja kyse oli siis Harrysta itsestään ei kuninkaallisen perheen protokollasta. 

Nyt kun juttuja kuuntelee niin alkaa vahvistumaan oletus joka on ollut minulla ennenkin Harryn toilailuja seuratessa että hän kärsii paranoidisesta skitsofreniasta. Meghan on järjestänyt Harrylle kunnon hallusinaatio-sessiot joissa on tavattu Dianaa, joulkoristeet ovat puhelleet Harrylle yms. Kuninkaallinen perhe piilotellut asiaa ja luottanut Meghanin olevan oikeasti rakastunut ja huolehtiva Harryn suhteen. 

Täällä taas oman elämänsä psykiatrit tekevät ihan ilmaisia diagnooseja.

Vierailija
740/46129 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin jo aiemmin, ennen Meghanin tuloa kuvioihin että Harry kärsii mielenterveysongelmista. Perustuen entisten tyttöystävien kommentteihin ( eri aikoina lehdistön kyseleminä) siitä aikovatko mennä Harryn kanssa naimisiin. Kummatkin antoivat hyvin erikoisen vastauksen siitä että Harry on sellainen että ei naimisiinmeno tule kysymykseen, seurusteleminenkin oli tämän "because his special character " vaikeaa ja kyse oli siis Harrysta itsestään ei kuninkaallisen perheen protokollasta. 

Nyt kun juttuja kuuntelee niin alkaa vahvistumaan oletus joka on ollut minulla ennenkin Harryn toilailuja seuratessa että hän kärsii paranoidisesta skitsofreniasta. Meghan on järjestänyt Harrylle kunnon hallusinaatio-sessiot joissa on tavattu Dianaa, joulkoristeet ovat puhelleet Harrylle yms. Kuninkaallinen perhe piilotellut asiaa ja luottanut Meghanin olevan oikeasti rakastunut ja huolehtiva Harryn suhteen. 

Täällä taas oman elämänsä psykiatrit tekevät ihan ilmaisia diagnooseja.

Harry ei käy ihan täysillä. Moni kirjan väite on myös outo.

Ketju on lukittu.