Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan ei lähtenyt hovista yksityisyyden perään, vaan siksi, että Elisabet kielsi häneltä half-in, half-outin ja kuninkaallisen tittelin kaupallistamisen ja ilmaisen tavaran vastaanottamisen. Rouva narsisti suuttui siitä hirmuisesti ja sitten yhtäkkiä kutsuikin Kalifornia. Harry seurasi lammasmaisesti mukana.
Meghan lähti hovista, koska Elisabet näytti hänelle ovea. Jotta Harry ei menettäisi kasvojaan kokonaan, se naamioitiin heidän omaksi päätöksekseen, mutta Elisabet sen takana oli. Ja paluuta Meghanilla ei ole.
Näin minäkin uskon. Tämä tapahtui silloin, kun Meghan kieltäytyi kuningattaren puhuttelusta vetoamalla "kiireisiinsä" sen Kansallisteatterin kanssa, jonka suojelijana hän sai kuningattaren armosta toimia. Kuningatar käytti harvinaislaatuisesti monarkin valtaansa ja soitti Kansallisteatteriin ja peruutti tuon "tärkeän" kokouksen. Megsuapa ei tämän jälkeen päästetty edes Kansallisteatterin ovista sisään vaan hänet raastettiin turvamiesten toimesta lentokoneeseen. Megsun kamat pakattiin hänen puolestaan ja nakattiin mukaan koneeseen, jossa hänet karkotettiin Kanadaan. Tällaisissa olosuhteissa alkoi Harryn ja Meghanin kuuluisa Freedom Flight, vaikka vapaus lähteä "matkalle" taisi koskea vain Harrya.
Vierailija kirjoitti:
Kun joku Meghanin vieraista kertoi jonkin tarinan elämästään, Meghan ei mitenkään paneutunut siihen vaan alkoi heti kertoa omaa tarinaansa.
Hyvin minä-keskeistä oli sisältö ohjelmassa muutenkin. Minä huolehdin vieraistani, minä teen lahjapusseja, minä paketoin hienosti kera laventelinkukan, minä valan kynttiläni ja teen vieraille itse kylpysuolan (vierashuoneessa on siis oma kylpyhuone), kerropa sinä vieraani vielä lisää minusta.(=.minä en niin välitä kertoa tai kuulla sinusta)..
Tuota imelää ohjelmaa katsoessani tajusin, miksi en voi sietää Meghanin persoonaa muutenkaan, siis sen hovin haukkumisen ja uhriutumisen lisäksi: tuo hänen minä-keskeinen juttunsa ja kaikkivoipaisuutensa muistuttaa hyvin paljon erästä tuntemaani ihmistä, jonka seurassa olen aina turhautunut ja väsynyt lopulta. On rasittavaa olla sellaisen ihmisen seurassa, jota ei kiinnosta yhtään, mitä sinulle oikeasti kuuluu, vaan joka haluaa vain puhua itses
Päällepuhuminen myös häiritsi, se on todella epäammattimaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kontulan räkyttäjä on mennyt koko ajan vaan huonompaan suuntaan. Eikö sillä ole mitään muuta kuin tuntikausia päivässä roikkua täällä haukkumassa ja näykkimässä anonyymeja ihmisiä?
On sillä ne AI-videot. Katsoo niitä päivät pitkät. Haluaa, että mekin katsotaan.
Niin joo, niistähän se kovin hallusinoituu ja Meghanin palvonta saa ihan uudet mittasuhteet. Ja sitten tänne räyskyttämään, kunhan on taas kerännyt puhtia. Ja tökerösti aina vähän englantia perään.
Joo, samaa arvelen minäkin. Se käyttää niitä fani-identiteettinsä kohentamiseen kun omanarvontunto on päässyt ottamaan osumaa. Niiden voimalla se jaksaa. Ja enkunosaaminenkin pysyy yllä tukikuvien, -tekstitysten, -emojien ja taatun tasaisen AI-ääntämyksen avulla. Mutta meille kuitenkin muistaa räyhätä kielentaidon puutteesta 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan ei lähtenyt hovista yksityisyyden perään, vaan siksi, että Elisabet kielsi häneltä half-in, half-outin ja kuninkaallisen tittelin kaupallistamisen ja ilmaisen tavaran vastaanottamisen. Rouva narsisti suuttui siitä hirmuisesti ja sitten yhtäkkiä kutsuikin Kalifornia. Harry seurasi lammasmaisesti mukana.
Meghan lähti hovista, koska Elisabet näytti hänelle ovea. Jotta Harry ei menettäisi kasvojaan kokonaan, se naamioitiin heidän omaksi päätöksekseen, mutta Elisabet sen takana oli. Ja paluuta Meghanilla ei ole.
Eli suomeksi sanottuna Meghan sai potkut. Hänet potkaisiin pellolle sieltä, sai fudut, kengänkuvan takalistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli suomeksi sanottuna Meghan sai potkut. Hänet potkaisiin pellolle sieltä, sai fudut, kengänkuvan takalistoon.
Varttikuninkaallinen.
"Päällepuhuminen myös häiritsi, se on todella epäammattimaista."
Mietin ihan samaa! Ihmettelin, kun olen kuitenkin ollut ymmärtävinäni, että näyttelijöillä on yleisesti ottaen ainakin ihan ok valmiudet toimia myös esim. juontotehtävissä. Ajattelin, että Meghanista ei juonto- ja haastattelupesteihin olisi. Ilmankos niissä muutamissa kasaan raavituissa podcasteissa piti haastattelijanakin olla joku ihan muu kuin monitaituri-Meghan itse.
Samoin Drew Barrymore Show:ssa Meghan ei ensin meinannut ymmärtää, että nyt tosiaan noustaan sohvalta ja siirrytään lavastekeittiön puolelle (vaikka Drew niin ehdotti!) pikkuleipäpuuhiin - kuten kunnon trad wife -larppiin kuuluu. Meghan vaikutti siltä, että haluaisi vain istua persiillään tylsistyttämässä Drewtä ja koko yleisöä siirappisilla omakehumonologeillaan. Yleisökin oli siinä vaiheessa äärimmäisen unettuneen näköistä.
Lopulta Megsu äkkäsi nousta, kun Drew oli jo ehtinyt jäkittää melkein puoli-istuvassa asennossa ja oikein kädellä temmaten näyttää että eiköhän nyt kuule mennä! 😂
Karmea vieras kun ei lue riittävästi Talk Show -emäntänsä kehonkieltä ja toimi sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kontulan räkyttäjä on mennyt koko ajan vaan huonompaan suuntaan. Eikö sillä ole mitään muuta kuin tuntikausia päivässä roikkua täällä haukkumassa ja näykkimässä anonyymeja ihmisiä?
Mitä se on nyt tänäänkin haukkunut ja näykkinyt?
Vierailija kirjoitti:
Lappšet on vielä (HIKgggh) koulussa, Harry? Mišäs se onkaan? Otan vieälä yhdet... HIK!
NOLO.
Äääk! Ei ilveksessä ole mitään vikaa! mahtijoukkue! Valitsin Tapparan koska se on selkeämpää. Sitä ei kukaan lukija sekoittaisi isohkoon tupsukorvaiseen täplikkääseen kissa-eläjään, joita täällä "hämeenperällä" liikkuu runsaasti...