Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
44301/46129 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, tää on hauska! 👍 Sai Megsu kerrankin nenilleen. 

https://youtube.com/shorts/cqJgVW2sPv8?si=MaUvqoFldOwolMLQ

Kuinka niin? Pitävät paikkaa ystävälle joka säntää vauhdilla paikalle ja tervehtii heitä? Mitä nenilleen saamista tässä pitäisi nähdä?

Jos et huomaa zoomatun kohdan merkitystä, niin voi voi. Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu. 

Nyt voisi vähän jarrutella kun ei tämä ketju näytä mikaan mensalaisten kerho olevan, päinvastoin.

Vierailija
44302/46129 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Uutisoitiin trailerin julkistamisen jälkeen, että sussexsquadilaiset olivat ottaneet reilusti lämpöä white rich bitchien esiintymisestä Meghanin sarjassa mustien teholeidien sijaan."

"Ottaneet reilusti  lämpöä  sarjassa mustien teholeidien sijaan."

Mitähän tuo olisi suomeksi? Englannissa ei ole mitään sanontaa mikä kääntyisi noin.

Häh??? Nyyttt en ymmärrä. En minä ollut mitään kääntämässä vaan kommentoin. Kom-men-toin. 

Meghanisti itse ottaa nyt lämpöä. Aijai, semmost se o, kun päässä ei oo järkee ku senttilitra. 😁

Kyllä sinä itse näytät toimivan ja ilkkuvan vajaalla kalustolla. Olet varmaan yrittänyt käännellä tätä sanontaa: "to take the heat". Heat=kuumuus, warmth=lâmpo, englannin kielessä nuo ovat kaksi eri sanaa.

Palstalla on huvittava ja avartava ketju "Noloin näkemäsi käännosmoka" Tämä jaksaa naurattaa: 

I take the fifth.

Juon pullon viinaa.

Oikeasti siinä viitataan Yhdysvaltain perustuslain viidenteen lisäykseen jonka mukaan vaimon ei tarvitse todistaa miestään vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44303/46129 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitteiden tueksi Lue Tom Bowerin kirja ja ihmetele pikemminkin  miksi häntä ei ole haastettu oikeuteen kunnianloukkauksesta  ja mene lukemaan Amazonista arvosteluita.

Olen vuosien kuluessa lukenut ihan tarpeeksi Bowerista. USAssa on ollut useampikin artikkeli siitä kuinka vapaalla kädellä hän siteeraa lähteitään. On kuvaillut haastateltavien sanoja ja nämä sitten tulleet julkisuuteen kieltämään koskaan puhuneensakaan Bowerin kanssa.

Aivan, hän on tunnettu juuri näistä "unauthorized" elämänkerroista eli ilman kohteen suostumusta tai hyväksymistä kirjoitetuista "paljastuskirjoistaan". Esim. Bower kirjoitti kohukirjan ökyrikkaasta bisnes- ja mediamoguli Robert Maxwellista ja hänen hämäräbisneksistään. Maxwell ei edes yrittänyt haastaa häntä oikeuteen mutta alkoi ennennäkemä

Luin aikoinaan hänen kirjansa Bernie Ecclestonesta. Bernieltä oli kuulemma toimittajat kysyneet, että miten hän aikoo toimia kun Bower on tekemässä hänestä kirjaa, niin Ecclestone oli nauranut että siitä vaan ihan vapaasti koska tiedän että en ole pyhimys, en ole koskaan edes esittänyt olevani. Hän myös sanoi että Bower saa ottaa yhteyttä ja haastatella jos haluaa. Hän ja Bower ystävystyivät myöhemmin.

Oli noloa katsella kun sussex squad kävi Bowerin kimppuun invictuksessa. Bower oli aivan tyyni hienostunut 80v. herrasmies vaikka akkalauma rääkyi ympärillä. Joku mylvi että soitetaan poliisit, jotta toi pappa saadaan ulos täältä, hänellä ei ole mitään asiaa tänne. Siis... Sussex squadin älykkyysosamäärän on pakko olla pienempi kuin kengännumeron??? Mitä he olisivat sanoneet poliisille??? Tulkaa pidättämään toi 80v.hillitty vanhaherra joka istuu tossa penkillä rauhallisena ja katselee kisoja???

Mutta on jo tullut selväksi että Meghan on bully. Sussexit ei tehneet elettäkään kun sussex squad levitti törkeitä huhuja Waleseista että William olisi mukiloinut Catherinen hengiltä ja hävittänyt ruumiin ym. Ja nyt tämä Bower-juttu. He eivät ole millään tavalla suitsineet roskasakkiaan esim. antaneet tiedoteta, että he eivät hyväksy muiden ihmisten häiriköintiä ja vainoamista heidän omissa nimissään ja tuollainen toiminta ei kuulu heidän Sussex-brandiinsa ym. 

Huomaa että täälläkin heti kun eräskin Meghan-fani huomaa olevansa alakynnessä, ettei hän kykenekkään enään kontroloimaan narratiivia, hän alkaa solvata asiattomasti muita kirjoittajia. Hän on ehkä "elävässä elämässä" tottunut luottamaan "hullun energiaansa" ja siihen että jos hän on perusteluissaan alakynnessä, hän järkkää vain massiiviisen pskamyrsykyn jonkun erimieltä olevan piruparan niskaan ja pääsee näin niskanpäälle. Ehkä he sen takia ihailevat Meghania koska jakavat samat persoonallisuuden piirteet (lue häiriöt).

Vierailija
44304/46129 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava Bowerin kirja käsittelee Invictusta, on paikalla hankkimassa materiaalia ja sai jättivoiton ahdistelijoiltaan - voi kirjoittaa asiasta kokonaisen luvun kirjaansa

Vierailija
44305/46129 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netflix store myy ylihintaista roskaa. Polyesteri huopa 80€, muki 30€ ja tarra-arkki 17€.

En usko Aron menestyvän kun lähimarkkinoilta saa luomuna samat tuotteet.

Mihin markkinoihin viittaat?

Vierailija
44306/46129 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava Bowerin kirja käsittelee Invictusta, on paikalla hankkimassa materiaalia ja sai jättivoiton ahdistelijoiltaan - voi kirjoittaa asiasta kokonaisen luvun kirjaansa

Voi hyvin olla! brittihovi on invictuksen suojelija. Invictus ei ollut alunperin Harryn projekti tai keksintö vaan Catherinen idea! No, se oli oikeasti kopsattu Jenkkien sotainvalidien "warrior games". Invictusta lähti suunnittelemaan aluksi William ja Catherine, sitten siitä innostui Charles ja Harry. Invictuksen isännyys annettiin Charlesin toiveesta prinssi Harrylle, koska hänelle ei löytynyt muutakaan mielekästä hommaa hovissa ja Charles halusi pojalleen muitakin meriittejä kuin "raikuliprinssi".

Nyt kun Meghan astui kuvioihin mukaan ja William ja Catherine vetäytyi hommasta välirikon ja Catherinen sairauden ja Williamin lisääntyneiden töiden takia, on Invictusta kohdannut väkikato. vapaaehtoisten talkootyöläisten, urheilijoiden ja katsojien määrä olisi romahtanut. On paheksuttu mm. että invictuksesta on tullut Meghan-show ja invictuksen rahoista on kustannettu sussexseille loistohotellit ylläpitoineen ja meghanille vaatevarastoa. muut talkootyöläiset ja urheilijat maksavat matkansa ja olemisensa omasta pussistaan. Lisäksi on ollut epäilyksiä invictus-säätiön varojenkäytöstä, että Sussexit olisivat tuhlanneet niitä omiin henkilökohtaisiin menoihinsa.Tom Bower on saanut ehkä vainua jostain.

Vierailija
44307/46129 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitteiden tueksi Lue Tom Bowerin kirja ja ihmetele pikemminkin  miksi häntä ei ole haastettu oikeuteen kunnianloukkauksesta  ja mene lukemaan Amazonista arvosteluita.

Olen vuosien kuluessa lukenut ihan tarpeeksi Bowerista. USAssa on ollut useampikin artikkeli siitä kuinka vapaalla kädellä hän siteeraa lähteitään. On kuvaillut haastateltavien sanoja ja nämä sitten tulleet julkisuuteen kieltämään koskaan puhuneensakaan Bowerin kanssa.

Aivan, hän on tunnettu juuri näistä "unauthorized" elämänkerroista eli ilman kohteen suostumusta tai hyväksymistä kirjoitetuista "paljastuskirjoistaan". Esim. Bower kirjoitti kohukirjan ökyrikkaasta bisnes- ja mediamoguli Robert Maxwellista ja hänen hämäräbisneksistään. Maxwell ei edes yrittänyt

Voisitko hieman referoida tekstiäsi. Ei jaksa lukea tuollaista tajunnanvirtaa jossa on noin paljon kirjoitusvirheitä. 

Vierailija
44308/46129 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla Bowerin kirjaa Ellun lapsien valtataistelusta 🤗

Vierailija
44309/46129 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dailymailissa oli hupaisa artikkeli Tom Quinn'in uusimmasta kirjasta: "Yes Ma'am: The secret life of royal servants" Hovin työntekijät pitivät prinssi Harrya "sukupolvensa kaikista "hitainpana" edustajana. (Eli "muddled" suom. sekaisin, sotkuinen, "hidas", ei aina ihan "kartalla"). "Hän on kuulemma tyyppi jolla kestää kaksi viikoa älytä saada edes housut jalkaan" Hänelle oli palvelijoiden toimesta annettu lempinimi "Prince Regent". Lempinimi on otettu suositusta britti-komediaklassikkosarjasta "Blackadder". Hugh Laurie esittää siinä prinssi Regent'iä joka on laiska, saamaton ja tyhmä. (Harmi muuten ettei tätä sarjaa ole taittu ikinä näyttää Suomessa. Itse olen puoliksi britti ja britti-mummon kanssa sitä katsellut ja kiljunut naurusta, uskon että suomalaisetkin pitäisivät siitä. Se on ikivanha klassikkosarja ja vastaa Suomessa ehkä jotain uunoturhapuroa)

%3D

Meghanista he sanoivat että hänellä on "messiaskompleksi" Hän uskoi olevansa Diana ja uskoi kohtalonaan olevan saattaa loppuun sen minkä Diana aloitti. Tosin Diana oli palvelijoita kohtaan aina ystävällinen ja jopa nöyrä. Hän ei ikinä asettanut itseään palvelijoiden yläpuolelle.

Vierailija
44310/46129 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dailymailissa oli hupaisa artikkeli Tom Quinn'in uusimmasta kirjasta: "Yes Ma'am: The secret life of royal servants" Hovin työntekijät pitivät prinssi Harrya "sukupolvensa kaikista "hitainpana" edustajana. (Eli "muddled" suom. sekaisin, sotkuinen, "hidas", ei aina ihan "kartalla"). "Hän on kuulemma tyyppi jolla kestää kaksi viikoa älytä saada edes housut jalkaan" Hänelle oli palvelijoiden toimesta annettu lempinimi "Prince Regent". Lempinimi on otettu suositusta britti-komediaklassikkosarjasta "Blackadder". Hugh Laurie esittää siinä prinssi Regent'iä joka on laiska, saamaton ja tyhmä. (Harmi muuten ettei tätä sarjaa ole taittu ikinä näyttää Suomessa. Itse olen puoliksi britti ja britti-mummon kanssa sitä katsellut ja kiljunut naurusta, uskon että suomalaisetkin pitäisivät siitä. Se on ikivanha klassikkosarja ja vastaa Suomessa ehkä jotain uunoturhapuroa)

%3D

Musta Kyy on esitetty Suomessa monta kertaa ja monella eri kanavalla.

Vierailija
44311/46129 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kyy??

Blackadder: 

The clan name is a territorial name derived from the lands of Blackadder in Berwickshire. The lands, in turn, are named after the Blackadder Water, a river which is part of the River Tweed system, and which runs through the Scottish Borders. The name Blackadder is derived from the Old English awedur which means "running water" or "stream". George Fraser Black states that in 1426, Blakadir de Eodem (of that Ilk) held the lands in the earldom of March.[1] Early bearers of the surname are Adam of Blacathathir in 1477, Robert Blackader in the 15th century, and Charles Blakater in 1486.[2]

According to a 1942 book on the Berwickshire dialect, the name was then pronounced ble-ke-TAR.[3]

Vierailija
44312/46129 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta kyy??

Blackadder: 

The clan name is a territorial name derived from the lands of Blackadder in Berwickshire. The lands, in turn, are named after the Blackadder Water, a river which is part of the River Tweed system, and which runs through the Scottish Borders. The name Blackadder is derived from the Old English awedur which means "running water" or "stream". George Fraser Black states that in 1426, Blakadir de Eodem (of that Ilk) held the lands in the earldom of March.[1] Early bearers of the surname are Adam of Blacathathir in 1477, Robert Blackader in the 15th century, and Charles Blakater in 1486.[2]

According to a 1942 book on the Berwickshire dialect, the name was then pronounced ble-ke-TAR.[3]

Mistäs tuo esitelmä nyt pompsahti? (Ja kaiken lisäksi ilman lähdemerkintää.)

Blackadder-sarja on suomeksi Musta Kyy.

Vierailija
44313/46129 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://m.youtube.com/watch?v=l7QAiz2DQgY&

Viestille 44310. Ok. kiitos korjauksesta. Itsellä on sitten jäänyt välistä. Aina kun mä olen Suomessa, musta tuntuu että täällä näytetään vain jotain yli 30v. vanhoja jenkkikomediasarjoja kuten ikivanhoja Simpsoneita ja Frendejä ja sitten jotain mustavalkoisia lännenelokuvia  tai jotain joita ei näytetä missään muualla ja joiden kontetti on jotenkin rasistista ja seksististä.

Mä olen usein ajatellut että miksi täällä ei vois näyttää välillä jotain BBC:n laatukomediaklassikoita noiden simpsonien ja frendien asemasta, esim. "Fawlty towers" ja "allo allo" jne.

Vierailija
44314/46129 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dailymailissa oli hupaisa artikkeli Tom Quinn'in uusimmasta kirjasta: "Yes Ma'am: The secret life of royal servants" Hovin työntekijät pitivät prinssi Harrya "sukupolvensa kaikista "hitainpana" edustajana. (Eli "muddled" suom. sekaisin, sotkuinen, "hidas", ei aina ihan "kartalla"). "Hän on kuulemma tyyppi jolla kestää kaksi viikoa älytä saada edes housut jalkaan" Hänelle oli palvelijoiden toimesta annettu lempinimi "Prince Regent". Lempinimi on otettu suositusta britti-komediaklassikkosarjasta "Blackadder". Hugh Laurie esittää siinä prinssi Regent'iä joka on laiska, saamaton ja tyhmä. (Harmi muuten ettei tätä sarjaa ole taittu ikinä näyttää Suomessa. Itse olen puoliksi britti ja britti-mummon kanssa sitä katsellut ja kiljunut naurusta, uskon että suomalaisetkin pitäisivät siitä. Se on ikivanha klassikkosarja ja vastaa Suomessa ehkä jotain uunoturhapuroa)<

"Mä olen usein ajatellut että miksi täällä ei vois näyttää välillä jotain BBC:n laatukomediaklassikoita noiden simpsonien ja frendien asemasta, esim. "Fawlty towers" ja "allo allo" jne."

Pitkän Jussin majatalo ja Maanalainen armeija iskee jälleen on myös esitetty, jälkimmäinen montakin kertaa.

Vierailija
44315/46129 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

%3D

Eli AP sai vahvistuksen epäilyihinsä että Prinssi Harry ei ole se terävin kynä

Vierailija
44316/46129 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Uutisoitiin trailerin julkistamisen jälkeen, että sussexsquadilaiset olivat ottaneet reilusti lämpöä white rich bitchien esiintymisestä Meghanin sarjassa mustien teholeidien sijaan."

"Ottaneet reilusti  lämpöä  sarjassa mustien teholeidien sijaan."

Mitähän tuo olisi suomeksi? Englannissa ei ole mitään sanontaa mikä kääntyisi noin.

Häh??? Nyyttt en ymmärrä. En minä ollut mitään kääntämässä vaan kommentoin. Kom-men-toin. 

Meghanisti itse ottaa nyt lämpöä. Aijai, semmost se o, kun päässä ei oo järkee ku senttilitra. 😁

Kyllä sinä itse näytät toimivan ja ilkkuvan vajaalla kalustolla. Olet varmaan yrittänyt käännellä tätä sanontaa: "to take the heat". Heat=kuumuus, warmth=lâmpo, englannin kielessä nuo ovat kaksi eri sanaa.

Tota... Käytkö ihan kaikilla pytyillä? Hemmetin hitaalta kyllä vaikuttaa. 😒

Vierailija
44317/46129 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britti tv ITV-kanava osti Invictus oikeudet mutta on vitkastellut kisojen uutisointia. Kalle III ei ole vaivautunut lähettämään mitään kannatuskirjettä UK:n tiimille. Pitkävihainen ja pikkusieluinen on brittikuniinkaallinen.

Vierailija
44318/46129 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerrottakoon vielä kerran jenkille, että minä en käännä mitään vaan käytän ihan tavallista suomen kieltä ja suomalaisia sanontoja. Kyseinen tyyppi voisi vähän päivittää omaa suomen kielen tietämystäään, koska jostain syystä haluaa tässä ketjussa roikkua. 

Eli monellako pytyillä käy? 

Vierailija
44319/46129 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kerrottakoon vielä kerran jenkille, että minä en käännä mitään vaan käytän ihan tavallista suomen kieltä ja suomalaisia sanontoja. Kyseinen tyyppi voisi vähän päivittää omaa suomen kielen tietämystäään, koska jostain syystä haluaa tässä ketjussa roikkua. 

Eli monellako pytyillä käy? 

Siis pytyllä. Ennakoiva tekstinsyöttö lykkäsi siihen monikon i:n. 

Vierailija
44320/46129 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britti tv ITV-kanava osti Invictus oikeudet mutta on vitkastellut kisojen uutisointia. Kalle III ei ole vaivautunut lähettämään mitään kannatuskirjettä UK:n tiimille. Pitkävihainen ja pikkusieluinen on brittikuniinkaallinen.

Kalle kuinmoneella ei ole mitään tekemistä aitiiviin kanssa. Aika erikoista olisi jos olisi. Aika erikoinen on myös lainaamani meghanisti, joka sitä ei tiedä. 

Ketju on lukittu.