Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
BackGrid on kuvannut videopätkän, jossa Markle palaa yksityiskoneella kotiin. Naisen tunnistaa vain samoista tennareista, jotka hänellä oli palopaikalla viime kuussa. Miehet purkavat koneesta hänen matkalaukkunsa. Arvioni mukaan laukkuja on vain sen verran kuin mitä hän vaihteli vaatteitaan. Jos hänet olisi lähetetty kotiin kesken kaiken, mukana olisi pitänyt olla mielestäni vielä puolet enemmän vaihtovaatteita. Toisaalta kummallista, että hänen matkatavaroittensa purkamista ylipäätään videoidaan. Oliko nainen edes Markle itse? Kotona kuvatut herkut ja paidat lapsille olisi voinut asetella pöydälle kuka tahansa palveluskunnasta.
No ainakin redditin mukaan kone olisi tehnyt välilaskun jonnekin. Jos Markku on livahtanut sieltä jonkun uuden hoidon petiin ja lähti barbadokselle.
Netflix store myy ylihintaista roskaa. Polyesteri huopa 80€, muki 30€ ja tarra-arkki 17€.
En usko Aron menestyvän kun lähimarkkinoilta saa luomuna samat tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
BackGrid on kuvannut videopätkän, jossa Markle palaa yksityiskoneella kotiin. Naisen tunnistaa vain samoista tennareista, jotka hänellä oli palopaikalla viime kuussa. Miehet purkavat koneesta hänen matkalaukkunsa. Arvioni mukaan laukkuja on vain sen verran kuin mitä hän vaihteli vaatteitaan. Jos hänet olisi lähetetty kotiin kesken kaiken, mukana olisi pitänyt olla mielestäni vielä puolet enemmän vaihtovaatteita. Toisaalta kummallista, että hänen matkatavaroittensa purkamista ylipäätään videoidaan. Oliko nainen edes Markle itse? Kotona kuvatut herkut ja paidat lapsille olisi voinut asetella pöydälle kuka tahansa palveluskunnasta.
Mitä kummallista siinä on että häntä kuvataan, johan sinäkin sitä videota olet ihmettelemässä toisella puolella maapalloa.
Totta kai Markle on hankkinut kuvaajat paikalle. Niinhän se aina tekee. Mitä sitä ihmettelemään?
Vierailija kirjoitti:
"Uutisoitiin trailerin julkistamisen jälkeen, että sussexsquadilaiset olivat ottaneet reilusti lämpöä white rich bitchien esiintymisestä Meghanin sarjassa mustien teholeidien sijaan."
"Ottaneet reilusti lämpöä sarjassa mustien teholeidien sijaan."
Mitähän tuo olisi suomeksi? Englannissa ei ole mitään sanontaa mikä kääntyisi noin.
Suomeahan tuo oli koko kommentti. Sitä en ymmärrä miksi typistit sen ja jätit oleellisen pois voidaksesi hämmästellä ja todeta että ihmeellisessä englannissa ei ole mitään vastaavaa. Suomalaisena ja suomen kielisenä (vaikka olisitkin ääkkösetön feikkiusalainen) sinun tulisi kyllä ihan itse ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kummallista siinä on että häntä kuvataan, johan sinäkin sitä videota olet ihmettelemässä toisella puolella maapalloa.
Minä kyllä ihmettelin sitä, että hänen matkalaukkujensa purkamista kuvataan. Oletko ennen nähnyt tuollaista kuvatun? Sen sijaan hänestä itsestään oli vain yksi kuva. Herää epäilys, miksi kone teki välilaskun Seattleen.
Haha, tää on hauska! 👍 Sai Megsu kerrankin nenilleen.
Vierailija kirjoitti:
"Uutisoitiin trailerin julkistamisen jälkeen, että sussexsquadilaiset olivat ottaneet reilusti lämpöä white rich bitchien esiintymisestä Meghanin sarjassa mustien teholeidien sijaan."
Mitähän tuo olisi suomeksi? Englannissa ei ole mitään sanontaa mikä kääntyisi noin.
Häh??? Nyyttt en ymmärrä. En minä ollut mitään kääntämässä vaan kommentoin. Kom-men-toin.
Meghanisti itse ottaa nyt lämpöä. Aijai, semmost se o, kun päässä ei oo järkee ku senttilitra. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä ihmettelin sitä, että hän
Tai niin no, voihan se olla, että jättivät Harryn siihenastiset likapyykit Seattleen.
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsit tilanteen hieman väärin. Tuossa sekä Harry että Markle varaavat tuolia yhdelle lempitoimittajalleen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Pitävät paikkaa ystävälle joka säntää vauhdilla paikalle ja tervehtii heitä? Mitä nenilleen saamista tässä pitäisi nähdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsit tilanteen hieman väärin. Tuossa sekä Harry että Markle varaavat tuolia yhdelle lempitoimittajalleen.
Ja se tuolin ohi juossut toinen toimittaja taisi olla se, jolle Harry kertoi Archien kyselleen maamiinoista toisella videolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se tuolin ohi juossut toinen toimittaja taisi olla se, jolle Harry kertoi Archien kyselleen maamiinoista toisella videolla.
Lisäksi Harry antoi "yksinoikeudella" haastattelun People-lehden naistoimittajalle, jossa kertoi samaa juttua Archiesta ja Lilistä. Eli miten täytyy kertoa lasten ikätasolle sopivasti veteraanien rajojen menetyksistä. Tässä taas esimerkki siitä, miten pariskunta keksii joka tapahtumaan sopivia anekdootteja lastensa puheista toimittajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Pitävät paikkaa ystävälle joka säntää vauhdilla paikalle ja tervehtii heitä? Mitä nenilleen saamista tässä pitäisi nähdä?
Jos et huomaa zoomatun kohdan merkitystä, niin voi voi. Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh??? Nyyttt en ymmärrä. En minä ollut mitään kääntämässä vaan kommentoin. Kom-men-toin.
Meghanisti itse ottaa nyt lämpöä. Aijai, semmost se o, kun päässä ei oo järkee ku senttilitra. 😁
Kyllä sinä itse näytät toimivan ja ilkkuvan vajaalla kalustolla. Olet varmaan yrittänyt käännellä tätä sanontaa: "to take the heat". Heat=kuumuus, warmth=lâmpo, englannin kielessä nuo ovat kaksi eri sanaa.
Take the heat:
Endure severe censure or criticism, as in He was known for being able to take the heat during a crisis . This idiom uses heat in the sense of intense pressure, as in if you can't stand the heat get out of the kitchen . [ First half of 1900s]
"Pitkässä juoksussa" joku varmasti keksii miten tuo ilmaistaan suomeksi niin että kaikki ymmärtävät. -- Ja miten taas oli sen toisen ketjulaisen nimittelyn kanssa - kannettu vesi ei kaivossa pysy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitteiden tueksi Lue Tom Bowerin kirja ja ihmetele pikemminkin miksi häntä ei ole haastettu oikeuteen kunnianloukkauksesta ja mene lukemaan Amazonista arvosteluita.
Olen vuosien kuluessa lukenut ihan tarpeeksi Bowerista. USAssa on ollut useampikin artikkeli siitä kuinka vapaalla kädellä hän siteeraa lähteitään. On kuvaillut haastateltavien sanoja ja nämä sitten tulleet julkisuuteen kieltämään koskaan puhuneensakaan Bowerin kanssa.
Aivan, hän on tunnettu juuri näistä "unauthorized" elämänkerroista eli ilman kohteen suostumusta tai hyväksymistä kirjoitetuista "paljastuskirjoistaan". Esim. Bower kirjoitti kohukirjan ökyrikkaasta bisnes- ja mediamoguli Robert Maxwellista ja hänen hämäräbisneksistään. Maxwell ei edes yrittänyt haastaa häntä oikeuteen mutta alkoi ennennäkemättömän uhkailut ja gangsteritoimet eri kustantamoita ja kirjakauppoja vastaan estäen kirjan levityksen. Hänen gangsterinsa myös murtautuivat Bowerin kotiin ja vainosivat häntä. Nyt jo kun Maxwellin imperiumi on kaatunut ja hän on jo kuollut, on jo julkisesti myönnetty, että tyyppi oli täys konna.
Bower myös teki paljastuskirjan parlamentin edustaja Geoffrey Robinsonista, tämän lahjusten otosta ja hämäräbisneksistä sekä veljeilystä NL:n KGB:n kanssa ja vakoilusta minkä seurauksena tyyppi eroitettiin koska todisteaineisto oli niin massiivinen. Bower teki myös elämänkerran Natz- saksan Gestapopäälliköstä Klaus Barbiesta aka "Lyonin teurastajasta" joka sodan jälkeen palkattiin USA:an tiedustelupalveluun ja vietti leveää elämää ja kartoitti varojaan sivuhommillaan myös Etelä-Amerikan ja USA:n huumekartellin puuhissa.Hän tosin vietti eläkepäivät Ranskan Lyonissa turvassa nousseista syytteistä ja kuoli 1990 joutumatta ikinä teoistaan vastuuseen.
Bower myös teki paljastuskirjan kuinka Sveitsin hallitus ja pankit estivät sotien jälkeen juutalaisten jäädytettyjen pankkitilien palautuksen näiden oikeille omistajille. tästä nousi suuri skandaali Sveitsissä, varsinkin kuin kävi ilmi että sveitsiläiset historiantutkijat tiesivät tästä mutta asiat salattiin.
Bower sai "vuoden urheilukirja"-palkinnon kirjallaan, broken dreams, vanity and sourine of british football, jossa hän paljasti seuroihin pesiytynyttä rikollisuutta ja lahjontaa.
Eli Meghan Doria-äitinsä kanssa on "kovassa seurassa" Ja varmasti moni hänen kirjansa "päähänkilö" on samaa mieltä kuin sinä että tässä on nyt asioita vääristelty ja "multa ei ole kysytty mitään"... kumma, että Boweria ei ole ikinä tuomittu kunnianloukkauksesta tai virheellisten tietojen levityksestä vaikka hän on useasti ollut haastettuna ja kuultuna...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Uuteen kokkausohjelmaan hän olisi voinut kutsua mustia naisia, "etuoikeutettujen rikkaiden, laihojen valkoisten naisten" sijaan. Ehkä jotain nigerialaisia kun hän on itsekin puoliksi nigerialainen."
Missä olet nähnyt tämän, vielä julkaisettoman ohjelman kaikki jaksot?
Uutisoitiin trailerin julkistamisen jälkeen, että sussexsquadilaiset olivat ottaneet reilusti lämpöä white rich bitchien esiintymisestä Meghanin sarjassa mustien teholeidien sijaan. Missä olit viisi viikkoa sitten, Karibianmeren pohjassa?
Hirveän aggressiivista, Anders, vaikka taas olisit voinut googlata ensin. Kai sinä nyt googlata sentään osaat?
Joku on nähnyt TRAILERIN ja sitä kommentoinut ja nyt sitten Sinä tiedät sarjasta kaiken? Ihan turha sinun on minua n
Oletko itse jäsen vai toisteletko jonkun muun mielipidettä?
Sarja on katsottavissa Netflixin preview jäsenille. Yksi jakso puuttuu.