Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
44041/46129 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo video ei varmaan kerro koko totuutta. Ehkä rullatuolinaista vain nauratti.

Niin tilannehan ei suinkaan näytä alkavan tuosta, vaan näyttää siltä että siinä tanssivat kaikki kolme ja Meghan on pyöräytellyt tätä istuvaa naista jo ennen tuota kohtaa. 

On taas luettu Daily Failia ja käännetty tekstiä vähän huolimattomasti että saadaan sa negatiiviseksi.

Vierailija
44042/46129 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko rouva raskaana tai "raskaana#kun on niin rakastuneen oloinen pölhökustaansa kanssa ja on löysät vaatteet päällä. Vihjaili vielä,että raskaana ollessaan tykkäsi intialaisesta keitosta intialaisessa ravintolassa.

5kymppiset eivät ole enää raskaan. Entistenkin oletettujen lasten taustojen piilottelussa on tarpeeksi hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44043/46129 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt sitten Meghanin sairaaloinen Williamin stalkkaaminen on väännetty Meghanin taholta ja valtamediassa tyyliin: "Ah! olen halailija ja tässä oli kyse vain kulttuurisista yhteentörmäilyistä... Me "Californiassa" olemme niin välittömiä..." 

Jo vuosi sitten oli juttua palatsin nimettömänä pysytteleviltä työntekijöiltä, että Meghan käytti, courtierien mukaan, "kaikki Eevan konstit/metkut ahdistellessaan Williamia. William ei voinut sietää Meghania ja oli huolissaan ääliö-veljestään. Meghanilla oli työntekijöiden mukaan pakkomielle Williamiin ja hän oli niin suuruudenhullu tai megalomaaninen että hän uskoi että William ei kykenisi vastustamaan häntä seksuaalisesti, valitsisi hänet ja alkaisi suosia häntä yli Catherinen. Harry joka oli täysin sokea, raivostui Williamille esim. kirjassaan "Varamies" kun William ei ikinä suostunut tapaamaan Meghania kahdenkesken jotta Meghan olisi voinut selittää Williamille "sen elämää suuremma

Mitäs mummon kahvikuppiin on tippunut - ayahuascaa?

Vierailija
44044/46129 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Videossa ainakin Meghan oli innoissaan siitä että Eilish oli laittanut tavaroihin omistuskirjoituksen tälle 15-vuotiaalle.

Varmaan siellä oli valmiiksi signeerattuja tavaroita. 

Hyvä Ms. Einstein, Eilishin varastossa on mielestäsi valmiiksi signeerattua tavaraa sinunkin nimelläsi? Omistuskirjoitus = käytetään saajan nimeä.

Vierailija
44045/46129 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanisti saapui uudestaan. Hohhoijaa. 

Yksi narsku selittelee toisen narskun käyttäytymistä ja haukkuu tavallisia ihmisiä, jotka näkevät narskujen kiiltävän julkisivun taakse. 

Hohhoijaa, tosiaankin. 

Vierailija
44046/46129 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on väkeä Harryn pippaloissa. 

Nyt sitten ketjulaiset häipäisemään ja herjaamaan, jos ei nyt koko väkeä niin varmasti Meghania voi ainakin nälviä.

Miten niin royals frustrated? Kuninkaalliset eivät välitä pätkääkään Harrystä eivätkä Harryn pippaloista. Älä vaan sano, että tuo on taas sugarvideo??? Miksi niissä on noin älyttömiä otsikoita? 

Et sitten ole lukenut kuinka Harrysta tehtiin syntipukki kun William oli mokannut. Camillan tabloidi suhteet on tiedetty kauan, on se lähipiiriläinen. Ja nyt vieläkin reagoivat jos Sussexit ovat saaneet medianäkyvyyttä.

En ole lukenut tuollaisia valheita. Sinunkaan ei kannattaisi. 

Taas yksi Harryn haukkuja joka ei ole edes lukenut kirjaansa. Näitähän tässä ketjussa riittää. Ei sitten edes yhtään hävetä? 

Vierailija
44047/46129 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi narsku selittelee toisen narskun käyttäytymistä ja haukkuu tavallisia ihmisiä, jotka näkevät narskujen kiiltävän julkisivun taakse. 

Hohhoijaa, tosiaankin. 

Hiphei!!! Yksi tavis on nähnyt eristetyn videonpätkän ja siitä nyt näkee "julkisivun taakse". Anna mun kaikki kestää!

Vierailija
44048/46129 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Videossa ainakin Meghan oli innoissaan siitä että Eilish oli laittanut tavaroihin omistuskirjoituksen tälle 15-vuotiaalle.

Hyvä Ms. Einstein, Eilishin varastossa on mielestäsi valmiiksi signeerattua tavaraa sinunkin nimelläsi? Omistuskirjoitus = käytetään saajan nimeä.

Tuo omistuskirjoitus on vain Meghanin höpinän varassa. Voihan se tavara olla omistettu yleisesti faneille/palojen uhreille. 

Meghan on videollaan ihan maniassa, tai pöllyissä.

Sen sinäkin näkisit, jos ihmisluontoa paremmin tuntisit. Meghan on feikki.

Vierailija
44049/46129 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Tuon se varmaan kertoo sitten kirjassaan eri tavalla, että William oli hänen perässään eikä voinut vastustaa Markea. On tuo hyvä esimerkki mitä kusipää ihminen voi aikaansaada kun saa jalkansa kiipijänä oven väliin. Harry kertomakirjoitti Spareen että William aivan kuin pelkäsi Meghania. Mutta miehet ovat sellaisia että niistä kyllä näkee onko ne naisista kiinnostuneita vai ei ja William oli aina diskreetti. Eli ei todellakaan kiinnostanu amerikkalainen loppuunajettu corvette.

Vierailija
44050/46129 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinä et tiedä, miten bisnesmaailma toimii? Että muusikko kirjoittelee nimikirjoituksia pyynnöstä yksitellen nimikkotavaroihinsa? Kyllä niitä on varastossa odottamassa rahtaamista ostajille. Esimerkiksi jos pyydetään valokuvia, assistentti ottaa julkkiksen valmiiksi signeeratun valokuvan ja lähettää sen mukana tulleeseen osoitteeseen. Ennen kaikki tehtiin postitse (pyyntökuoressa mukana joko SAE tai IRC), mutta luulen, että nyt käytetään sähköpostia tai jopa somea alkuyhteydenotossa. 

Ja tuo oli siis esimerkki. Kun kuitenkin alat vääntää "eihän se likka nyt mitään valokuvaa saanut" etc, etc, etc. Perusperiaate on kuitenkin se sama, oli kyseessä valokuva, t-paita tai lounasrasia. Voi olla, että Eilish signeerasi tavarat pyynnöstä ja niissä lukee To Madison tms, mutta voi olla, että ainakin osa tavaroista oli jo valmiiksi signeerattu pelkästään Eilishin nimellä ilman omistuskirjoitusta. Minusta ei Meghanin maanisesta höpinästä käynyt ilmi, oliko tavarat signeerattu juuri sille tytölle. 

Vierailija
44051/46129 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku vihdoin kertoa minulle, miksi helvetissä minun pitäisi lukea Harryn kirja, jossa hän itse myöntää valehtelevansa? 

Minä näen niitä valheita joka kerta eri tiedotusvälineissä, kun Harry jossain avaa suunsa. Ei siihen mitään kirjaa tarvita. 

Vierailija
44052/46129 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt sitten Meghanin sairaaloinen Williamin stalkkaaminen on väännetty Meghanin taholta ja valtamediassa tyyliin: "Ah! olen halailija ja tässä oli kyse vain kulttuurisista yhteentörmäilyistä... Me "Californiassa" olemme niin välittömiä..." 

Jo vuosi sitten oli juttua palatsin nimettömänä pysytteleviltä työntekijöiltä, että Meghan käytti, courtierien mukaan, "kaikki Eevan konstit/metkut ahdistellessaan Williamia. William ei voinut sietää Meghania ja oli huolissaan ääliö-veljestään. Meghanilla oli työntekijöiden mukaan pakkomielle Williamiin ja hän oli niin suuruudenhullu tai megalomaaninen että hän uskoi että William ei kykenisi vastustamaan häntä seksuaalisesti, valitsisi hänet ja alkaisi suosia häntä yli Catherinen. Harry joka oli täysin sokea, raivostui Williamille esim. kirjassaan "Varamies" kun William ei ikinä suostunut tapaamaan Meghania kahdenkesken jotta Meghan olisi v

.....................

Pitäisköhän jonkun nyt olla huolissaan omasta mummoutumisestaan, kun ei edelleenkään, monien huomautusten jälkeen, muista, että ketjun aiheena eivät ole muut kirjoittajat ja heidän näykkimisensä? 

Vierailija
44053/46129 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, tosiaankin. 

Hiphei!!! Yksi tavis on nähnyt eristetyn videonpätkän ja siitä nyt näkee "julkisivun taakse". Anna mun kaikki kestää!

Videopätkän? Kyse on melkein yhdeksän vuoden ajalta käyttäytymistä. Ei Meghan narskuksi muuttunut nyt vasta näissa pippaloissa, kyllä se on varmasti ollut sellainen ihan syntymästään saakka, koska sehän on luonteenkieroutuma. Minä kuulin ensimmäisen kerran Meghan Marklen nimen, kun se käveli Harryn kanssa käsi kädessä jossain, oliko se nyt sitten invictusta sekin? Kerrottiin, että tämä on Harryn uusi tyttöystävä. 

Vierailija
44054/46129 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pappa, Anders nimeltään, pappa ei mummoudu. Tai tämä pappa kyllä voikin mummoutua, itse asiassa mummoutunut se on hyvinkin. 😁

Vierailija
44055/46129 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla pikkusieluinen ja häiriintynyt jos tuosta videosta saa irti haukkuja. Kovasti siellä on kansainvälisiä "hyljetaputtelijoita" taas irvailtavaksi.

Harry on hieno puhuja, ei pelkästään seiso pulpetin takana paperista lukemassa vaan osoittaa sanansa ympäri areenaa.

Vierailija
44056/46129 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tällä kertaa Harryn omakirjoittama puhe, vai Meghanin kirjoittama niin kuin yleensä? 

Vierailija
44057/46129 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on pappa, Anders nimeltään, pappa ei mummoudu. Tai tämä pappa kyllä voikin mummoutua, itse asiassa mummoutunut se on hyvinkin. 😁

Sama suomeksi, kiitos. En ymmartanyt yhtaan mitaan. 

Vierailija
44058/46129 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tällä kertaa Harryn omakirjoittama puhe, vai Meghanin kirjoittama niin kuin yleensä? 

Mitä se sinulle kuuluu??? Oletko haavoittunut sotaveteraani???? Mistä muka tiedät kuka "yleensä" kirjoittaa Harryn puheet????  Et näytä kuitenkaan kuuntelevan oli se kenen kirjoittama tahansa. Moron.

Vierailija
44059/46129 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta ei Meghanin maanisesta höpinästä käynyt ilmi, oliko tavarat signeerattu juuri sille tytölle."

On oma vikasi jos et ymmärrä Meghanin puhetta, meille muille oli ihan päivänselvää mitä hän sanoi. Moot point oliko ihan jokainen paketissa ollut tavara merkattu 15-vuotiaan nimellä. Tärkeintä oli että hänellä on nyt muutama aarre kaiken kauheuden keskellä. Ja sinä jaksat inistä pikkuasioista. Fy fan.

Vierailija
44060/46129 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku vihdoin kertoa minulle, miksi helvetissä minun pitäisi lukea Harryn kirja, jossa hän itse myöntää valehtelevansa? 

Minä näen niitä valheita joka kerta eri tiedotusvälineissä, kun Harry jossain avaa suunsa. Ei siihen mitään kirjaa tarvita. 

Ei kannata vaivautua, et  sinä kuitenkaan ymmärtäisi. Ai että Harry itse kirjassaan sanoo valehtelevansa? No, onhan se tulkinta tuokin.

Ketju on lukittu.