Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
43541/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sinuna olisin paljon varovaisempi"...tai muuten?

Hm, uhkailu kuuluu myös Ääkkösen repertuaariin...

Minkälainen ihminen ottaa sanallisen neuvon uhkailuna? Missä asut? Oletko vaarassa?

Ääkkösen normisettiä, missä asut :D 

Good morning, Aapiskukko!  Vikaisepa edelliselle sivulle, herjakommenttisi on kadonnut. Ja jos jatkat samaa asiatonta nimittelyä niin voit kadota itsekin. 🤣😂😂

Ja uhkailu senkun jatkuu? Varokaa turkulaiset, se tietää missä te asutte ja tullee vetämään pitkin korvia! 

🤣😂😂

Sen uhkailu on lapsellista u

--------------

Kotiseutua ylistää? :D

Meitä näyttäis olevan täällä kaksi Turusta. Ja ainakin asun täällä oikeasti, en sepitä olevani Kaliforniasta, enkä väitä muita kielitaidottomiksi. En myöskään poistata muiden kommentteja, mikä vain kertoo siitä, ettei hermo kestä.

Vierailija
43542/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meitä näyttäis olevan täällä kaksi Turusta. Ja ainakin asun täällä oikeasti, en sepitä olevani Kaliforniasta, enkä väitä muita kielitaidottomiksi. En myöskään poistata muiden kommentteja, mikä vain kertoo siitä, ettei hermo kestä."

Happy Groundhog Day to you too! Kuka täällä on sepittänyt olevansa Kaliforniasta? Ei kukaan. t. Punxsutawney Phil.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43543/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sinuna olisin paljon varovaisempi"...tai muuten?

Hm, uhkailu kuuluu myös Ääkkösen repertuaariin...

Minkälainen ihminen ottaa sanallisen neuvon uhkailuna? Missä asut? Oletko vaarassa?

Ääkkösen normisettiä, missä asut :D 

Good morning, Aapiskukko!  Vikaisepa edelliselle sivulle, herjakommenttisi on kadonnut. Ja jos jatkat samaa asiatonta nimittelyä niin voit kadota itsekin. 🤣😂😂

Ja uhkailu senkun jatkuu? Varokaa turkulaiset, se tietää missä te asutte ja tullee vetämään pitkin korvia! 

🤣😂😂

Hei. Minäkin olen Turusta, tällä hetkellä siellä on vain "kakkosasunto". 

Vierailija
43544/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo Sussex-videot voisivatkin olla osa keskustelua, jos postaaja liittäisi niihin edes jonkinlaiset saatesanat, mutta tuollaisenaan itse lasken ne puhtaasti ketjun floodaamiseksi (floodaus on muuten kaiken lisäksi kielletty palstan säännöissä).

Yksinkertaisin tapa vähentää tuota floodausvaikutelmaa olisi tosiaan liittää postaamansa videot/linkit OSAKSI KESKUSTELUA esimerkiksi toteamalla oma mielipiteensä tai kysyä toisten mielipidettä. Esimerkiksi: "Mielestäni Meghan toteaa tässä varsin osuvasti kertoessaan, että..." tai "Mitä mieltä olette tästä Harryn tempauksesta/tubettajan näkökulmasta, jossa...".

Tämä on kuitenkin aikuisten ihmisten keskustelupalsta, jossa JOKAISEN kirjoittajan on onnistuttava herättämään muiden kiinnostus taitavalla oman asiansa esittelyllä samaan tapaan kuin hyvä otsikko herättää lukijan mielenkiinnon ja huono otsikko (tai ei otsikkoa ollenkaan, kuten tässä videoiden floodaamisen tapauksessa) saa skippa

Täällä entinen opettaja. Nykyisin teinit laittamaan tekoälyn kirjoittamaan tekstin. Tai sitten ostavat joltain rahaa vastaan. 

Kauppakorkeakoulussa (opiskelijat) rahaa haluavat ovat jo pitkän aikaa referoineet tenttikirjat ja myyvät niitä muille opiskelijoille. 

Kukaan ei edes ole kiinnostunut arvosanoista kunhan läpi pääsee. 

Tekstin merkitys romahtanut. 

Vierailija
43545/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan sullekin! :)

Vierailija
43546/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei. Minäkin olen Turusta, tällä hetkellä siellä on vain "kakkosasunto". "

Noilla turkulaisilla on joku hirveä hinku tuoda itseään esille. Perustakoot itselleen oman kotiseutuketjun.

Vierailija
43547/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla turkulaisilla on joku hirveä hinku tuoda itseään esille. Perustakoot itselleen oman kotiseutuketjun.

Tässä on nytkin jo pari opettajaa kertoillut itsestään ja asioista mitkä eivät varsinaisesti liity Harryyn mitenkään. Minua ei ainakaan häiritse.

Olepa siis tasapuolinen ja hermostu kaikista muistakin ohi aiheen menemisistä, sekä nimenomaan henkilökohtaisuuksiin menemisistä, nimittelyistä yms.

Vierailija
43548/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin vasta Vanity Fairin viime jutun Megsusta ja Harrysta ja jäin miettimään jutussa mainittua Megsun "lapsuuden traumaa". Megsu oli siis itse jossain podcastissaan tms. kertonut Mindy Kalingille, kuinka hänellä ei ollut juurikaan lounasseuraa koulussa, ja kuinka hän siitä syystä tekeytyi kiireiseksi mm. erinäisten itse perustamiensa kerhojen puheenjohtajaksi, jotta lounasajan yksinäisyydelle olisi "pätevä" syy eli ainainen kiire.

Mistä veikkaisitte Megsun lounasajan alkuperäisen yksinäisyyden johtuneen? 

A) Kateudesta

B) Rasismista

C) Megsun omasta luonteesta

vai

D) Jostakin muusta? Mistä? 

Vastaus D: Brittihovin masinoimasta lokakampanjasta. 😁

Pahoitteluni, tämän olisi pitänyt oikeastaan olla valmiina vastausvaihtoehtona.

T. Alkuperäinen

E) Kate kiusasi

Vierailija
43549/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää juttu on Meghanista Kerry Washingtonin synttärijuhlien kuokkavieraana? Olen lukenut ja nähnyt jotain videopätkääkin asiasta. En kyllä ole ollenkaan varma, että kuvissa on Meghan. 

Tää juttu on lhan näin suoraviivainen: "On Saturday, actress Jessica Alba shared a collection of videos and pictures from actress Kerry Washingtons birthday party on Friday, which included their friend Meghan Markle as a guest."

Kerkesit taas herjata kuokkavieraaksi ennenkuin edes tiesit mitä on tapahtunut. Tyypillistä ketjukäyttätymistä.

(lähde: ELLE 2/2/25)

Vierailija
43550/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
43551/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin vasta Vanity Fairin viime jutun Megsusta ja Harrysta ja jäin miettimään jutussa mainittua Megsun "lapsuuden traumaa". Megsu oli siis itse jossain podcastissaan tms. kertonut Mindy Kalingille, kuinka hänellä ei ollut juurikaan lounasseuraa koulussa, ja kuinka hän siitä syystä tekeytyi kiireiseksi mm. erinäisten itse perustamiensa kerhojen puheenjohtajaksi, jotta lounasajan yksinäisyydelle olisi "pätevä" syy eli ainainen kiire.

A) Kateudesta

B) Rasismista

vai

T. Al

---------

Keiden työntekijät pakenivat hovista? Keiden yhteistyökumppani puhui huijareista? Ketä joutui kuningatar Elisabet ohjeistamaan siitä, miten alaisille puhutaan?

Kuka pakotti pienen lapsen laittamaan kengät paljaisiin jalkoihin? Miksi heti Meghanin saavuttua hoviin piti tehdä tutkimus kiusaamisista? Miksi Meghanin perhe varoitti hänestä?

Kuka siis kiusaa? Evil...

Vierailija
43552/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta sitten kävin lukemassa että nää olis eronnu ja rahat olis loppu.. ei vissiin oo tämäkään mummojen haave vielä toteutunut?

Vierailija
43553/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta sitten kävin lukemassa että nää olis eronnu ja rahat olis loppu.. ei vissiin oo tämäkään mummojen haave vielä toteutunut?

Hyvinhän niillä menee vaikka RF melkein otti vaatteet päältä ennenkuin lähtivät Lontoosta. Ostivat talon Montecitosta ja sen arvo on jo kaksinkertaistunut. Harrylle maksetaan miljoona puheesta. Murdochiltakin valuu rahaa Harryn tilille.

Vierailija
43554/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) Kateudesta

B) Rasismista

vai

T. A

Miten te onnistutte saamaan brittihovin tai Catherinen syyllisiksi Meghanin kouluaikaiseen lounasajan yksinäisyyteen?

Vierailija
43555/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi niitä halutaan koko ajan hoviin palaamaan ja mietitään kuinka Harry ottaa ohjat, jos Williamille tapahtuu jotain?

Kun kerran hyvin menee, niin se siitä.

Vierailija
43556/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten te onnistutte saamaan brittihovin tai Catherinen syyllisiksi Meghanin kouluaikaiseen lounasajan yksinäisyyteen?"

Näiltähän onnistuu kinkkisempikin selittely, huomaat kun seuraat ketjua vähän aikaa.

Vierailija
43557/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, ja taas hävisivät pisteet, ja usalainen saapui yllättäen paikalle. Nyt on psykoosit liekeissä.

Haha, sina tartuit taas aakkosiin niinkuin kala matoon. Helppo hoynaytettava olet. 

Millä tavalla tuossa nyt sitten höynäytettiin?

Ainahan se meitä suomitanttoja  hoynayttaa, vie kuin pässiä sarvista  ja maitoa narussa tms, kukaan ei kai tiedä mitä ne höynäytykset ovat mutta itse hän niistä tuntuu kovasti riemuitsevan.

Vierailija
43558/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää juttu on Meghanista Kerry Washingtonin synttärijuhlien kuokkavieraana? Olen lukenut ja nähnyt jotain videopätkääkin asiasta. En kyllä ole ollenkaan varma, että kuvissa on Meghan. 

Tää juttu on lhan näin suoraviivainen: "On Saturday, actress Jessica Alba shared a collection of videos and pictures from actress Kerry Washingtons birthday party on Friday, which included their friend Meghan Markle as a guest."

Kerkesit taas herjata kuokkavieraaksi ennenkuin edes tiesit mitä on tapahtunut. Tyypillistä ketjukäyttätymistä.

Luehan se kommentti nyt ihan rauhassa uudestaan ja mieti herjasiko kyseinen kommentoija.

Vierailija
43559/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuoda esille. Keskustellaan. 

Vierailija
43560/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollenkaan suoraviivainen. Meghan ei ole kenenkään osallistujan someen laittamissa kuvissa. "Meghan" vilahtaa videopätkässä kaukana taustalla ja tätä valkopukuista naista ei edes huomaa, jos ei pysäytä videota just sopivalla sekunnilla. 

Siksi puhutaan kuokkavieraasta, gate crashing. Jos Meghan on siellä, hänet halutaan häivyttää pois tilanteesta. Yhdessä videossa sanottiin, että ainoa looginen selitys tähän "Meghan oli yllätysvieras (surprise guest) Kerry Washingtoin synttäreillä" -uutisointiin on, että Meghan on itse vuotanut jutun julkisuuteen. 

Siksi kirjoitin kuten kirjoitin. Meghanisti nyt näkee herjaamista ihan tavallisessa tekstissä, jos se ei ole "uuh, Meghan on syötävän ihana, aah" -tyyliä. 

Ketju on lukittu.