Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
43521/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä! 

Vierailija
43522/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sinuna olisin paljon varovaisempi"...tai muuten?

Hm, uhkailu kuuluu myös Ääkkösen repertuaariin...

Minkälainen ihminen ottaa sanallisen neuvon uhkailuna? Missä asut? Oletko vaarassa?

Ääkkösen normisettiä, missä asut :D  

Joo, mä olen jo kertonut: Turussa. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43523/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen ottaa sanallisen neuvon uhkailuna? Missä asut? Oletko vaarassa?

Joo, mä olen jo kertonut: Turussa. 😁

No mä olen se toinen turkulainen :D Ilmeisesti turkulaisuus triggeröi meidän ämericcäläistä :D Torilla tavataan! Vai oisko Kupittaan puistossa mukavampaa käyskennellä.

Vierailija
43524/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Good morning, Aapiskukko!  Vikaisepa edelliselle sivulle, herjakommenttisi on kadonnut. Ja jos jatkat samaa asiatonta nimittelyä niin voit kadota itsekin. 🤣😂😂

Vierailija
43525/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on vähän kylmää oleskella ulkosalla, Hansassa saattaisi olla kivampaa. Siellä pääsee kupillisellekin. 😄

Vierailija
43526/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä on vähän kylmää oleskella ulkosalla, Hansassa saattaisi olla kivampaa. Siellä pääsee kupillisellekin. 😄

No joo, mutta pienen reippailun jälkeen maistuu kupillinen kuumaa, tai valinta vapaa :)

Vierailija
43527/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Good morning, Aapiskukko!  Vikaisepa edelliselle sivulle, herjakommenttisi on kadonnut. Ja jos jatkat samaa asiatonta nimittelyä niin voit kadota itsekin. 🤣😂😂

Ja uhkailu senkun jatkuu? Varokaa turkulaiset, se tietää missä te asutte ja tullee vetämään pitkin korvia! 

🤣😂😂

Vierailija
43528/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harryn kantapaikka?🙄

Vierailija
43529/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos vaan, Ääkkösetönkin on heräillyt taas uhkailemaan.

Ilta on vielä nuori, kenties saat mahtipontisella esitykselläsi koko ketjunkin katoamaan? Onpas vaan melkoinen uroteko, hävittää tunteisiin meneviä kommentteja :'D

Vierailija
43530/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vasta Vanity Fairin viime jutun Megsusta ja Harrysta ja jäin miettimään jutussa mainittua Megsun "lapsuuden traumaa". Megsu oli siis itse jossain podcastissaan tms. kertonut Mindy Kalingille, kuinka hänellä ei ollut juurikaan lounasseuraa koulussa, ja kuinka hän siitä syystä tekeytyi kiireiseksi mm. erinäisten itse perustamiensa kerhojen puheenjohtajaksi, jotta lounasajan yksinäisyydelle olisi "pätevä" syy eli ainainen kiire.

Mistä veikkaisitte Megsun lounasajan alkuperäisen yksinäisyyden johtuneen? 

A) Kateudesta

B) Rasismista

C) Megsun omasta luonteesta

vai

D) Jostakin muusta? Mistä? 

Vierailija
43531/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin vasta Vanity Fairin viime jutun Megsusta ja Harrysta ja jäin miettimään jutussa mainittua Megsun "lapsuuden traumaa". Megsu oli siis itse jossain podcastissaan tms. kertonut Mindy Kalingille, kuinka hänellä ei ollut juurikaan lounasseuraa koulussa, ja kuinka hän siitä syystä tekeytyi kiireiseksi mm. erinäisten itse perustamiensa kerhojen puheenjohtajaksi, jotta lounasajan yksinäisyydelle olisi "pätevä" syy eli ainainen kiire.

A) Kateudesta

B) Rasismista

vai

Vastaus D: Brittihovin masinoimasta lokakampanjasta. 😁

Pahoitteluni, tämän olisi pitänyt oikeastaan olla valmiina vastausvaihtoehtona.

T. Alkuperäinen

Vierailija
43532/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos vaan, Ääkkösetönkin on heräillyt taas uhkailemaan.

Ilta on vielä nuori, kenties saat mahtipontisella esitykselläsi koko ketjunkin katoamaan? Onpas vaan melkoinen uroteko, hävittää tunteisiin meneviä kommentteja :'D

Toodle-oo, farewell, toodle-pip, au revoir, mwah-mwah! Helppoa kuin heinänteko.

Vierailija
43533/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja uhkailu senkun jatkuu? Varokaa turkulaiset, se tietää missä te asutte ja tullee vetämään pitkin korvia! 

🤣😂😂

Sen uhkailu on lapsellista uhittelua ja kovan mimmin imago perustuu kommenttien poistattamiseen. Ämericän gangsta suoraan Kontulan kunnailta.

Vierailija
43534/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A) Kateudesta

B) Rasismista

vai

Megsun narsismi ja kiusaamismentaliteetti on taatusti synnynnäistä, joten lukitaan vastaus C. 

Olen tuntenut yhden vastaavanlaisen tapauksen läheisesti ala-asteella. Minulla oli onneksi sisua pyristellä eroon kiusaaja"ystävästäni". Koville se kyllä otti 11-vuotiaana. 

Vierailija
43535/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse edes englantia ymmärtää.

Vierailija
43536/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣😂😂

Sen uhkailu on lapsellista uhittelua ja kovan mimmin imago perustuu kommenttien

Sinä se jaksat aina tuota kotiseutuasi ylistää, ketään muuta ei kiinnosta.

Vierailija
43537/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) Kateudesta

B) Rasismista

vai

Megsun narsismi ja kiusaamismentaliteetti on taatusti synnynnäistä, joten lukitaan vastaus C. 

Olen tuntenut yhden vastaavanlaisen tapauksen läheisesti ala-asteella. Minulla oli onneksi sisua pyristellä eroon kiusaaj

Näitä riittää.

Mä olin tällaisille kiusaajille oikein täsmätapaus; pyylevä, finninaamainen, ujo ja syrjäänvetäytyvä. Tekeytyivät mun kavereiksi, ja alkoivat naureskella. Kun selvisi, että olen erittäin varakkaasta perheestä (vaikutusvaltaa), loppui homma siihen.

Kauhean julmaa psyykkistä kiusaamista. Nykyään on tullut aika pahakin fyysinen väkivalta mukaan, muinoin perustui enemmän sanalliseen "viestintään", vaikka koulun vessoissa tapahtuikin vaikka mitä ikävää. .

Vierailija
43538/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, Cöntyla ei kiinnosta? Eipä kiinnostakaan, kuten eivät muutkaan pseudojenkkilän paikkakunnat. 

Vierailija
43539/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harryn kantapaikka?🙄

Turun Invictus games, koskaan kuullut? 

Vierailija
43540/46129 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää juttu on Meghanista Kerry Washingtonin synttärijuhlien kuokkavieraana? Olen lukenut ja nähnyt jotain videopätkääkin asiasta. En kyllä ole ollenkaan varma, että kuvissa on Meghan. 

Ketju on lukittu.