Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
43021/46129 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pidä itse pienempää suuta. Eipä se sinullakaan kommentissa lähdettä ollut, että kaadapa ittelles vaan. Ja laita linkki."

Minä seuraan paikallisuutisia televisiosta. Vielä en ole oppinut ottamaan lähdettä liikkuvasta TV kuvasta.

Eli meidän ei tarvitse uskoa mitään mitä sanot. Minä en ainakaan usko meghanistia ilman linkkiä. "Joo, ihan telkkarista näin kun joku nainen sano sitä ja mies tätä ja helikopterikin siellä lenteli, ihan taatusti, joo". 

Jos TV:stä tulee jotain paikallista tärkeää, siitä myös jokin paikallinen ns. printtimedia kertoo. Haepa jonkin paikallisen lehden sivu ja katso, mitä ne asiasta sanovat. Tai onko tv-yhtiöllä omat uutissivut? 

Tai sitten voit sanoa, kuten yleensäkin meghanistit silloin kun valehtelevat: hae ite, ei mun tartte. 🙄 

Mistä minä voin tietää, että tunnet jonkun jossain Palisadessa? Voit aivan hyvin valehdella ja istua vaikkapa neukkukuutiossa Kontulassa. Ja joo, taas tuli tuo ei mun tartte. 

Joka. Ainoa. Kerta. 

Valehtelevat Meghan Marklen palvojat. Pthyi. 

Vierailija
43022/46129 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Helsinki palaa maan tasalle. Hahaa, hupaisaa, antakaa linkkejä kuviin raunioista ja itkevistä ihmisistä. Jeee!

Nyt se sekos. Ihan täysin ja kokonaan. 

Suomessa ei pala talvella, Helsinki tuskin kesälläkään. Koetas rauhoittua, mee ulos vähäks aikaa ja hengitä syvään. Jos vähän savu haisee, niin sehän vaan rauhoittaa enemmän. Eikös tupakoitsijatkin sitä varten tupruttele? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43023/46129 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
43024/46129 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Helsinki palaa maan tasalle. Hahaa, hupaisaa, antakaa linkkejä kuviin raunioista ja itkevistä ihmisistä. Jeee!

Suomessa ei pala talvella, Helsinki tuskin kesälläkään. Koetas rauhoittua, mee ulos vähäks aikaa ja hengitä syvään. Jos vähän savu haisee, niin sehän vaan rauhoittaa enemmän. Eikös tupakoitsijatkin sitä varten tupruttele? 

Tyypillinen ketjulainen, emotionally constipated Finn. Ei myotatuntoa kenellekaan, ivailua ja kiusaa vaan.

Vierailija
43025/46129 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen ketjulainen, emotionally constipated Finn. Ei myotatuntoa kenellekaan, ivailua ja kiusaa vaan. 

Uhriutuminen tarttuu. Harrystä ja Meghanista niiden fanaattiseen kannattajaan. 

Vierailija
43026/46129 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Professori Tim Wilson.

Vierailija
43027/46129 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä minä voin tietää, että tunnet jonkun jossain Palisadessa? Voit aivan hyvin valehdella ja istua vaikkapa neukkukuutiossa Kontulassa. Ja joo, taas tuli tuo ei mun tartte. 

Joka. Ainoa. Kerta. 

Valehtelevat Meghan Marklen palvojat. Pthyi."

Sinulla itselläsi taitaa tuo valehteleminen olla niin verissä että se tulee heti ensimmäiseksi mieleen kun luet muiden kommentteja.

Ei sinun tarvitsekaan tietää ketä minä tunnen, siitä ei nyt ollut kysymys. Laita oma olinpaikkasi esille tähän jos pidät sitä niin tärkeänä yksityiskohtana, älä arvuuttele minun asumisiani.

Onhan se tietysti masentavaa kun Harrya ylistää  koko maailma ja palvomasi Wills on uutisissa katsottuaan hävityn pallopelin.

Vierailija
43028/46129 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalifornian pormestari söi Harry kädestä koska Harry on Iso-Britannian kuninkaan poika ja tulevan kuninkaan veli. Vaikka hän on id iootti, niin hänellä on tiettyä valtaa syntyperänsä takia.

Vierailija
43029/46129 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se Vanity Fairin artikkeli on mistä somessa puhutaan? 

Vierailija
43030/46129 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Britanniassa makseta samanlaisia korvauksia kuin Usassa. ENemmän ne ovat juuri vastapuolen kuluja mitä makselevat. Enemmenkin ihmetyttää oliko tällä Vanity Fairin jutulla jotain yhteyttä siihen että Harry halusi yhtäkkiä sovitella, yhteydenottohan tuli vain muutama päivä sitten. Tai sitten pelkää, että jos joutuu matkustamaan Usan ulkopuolelle, niin ei pääse enää takaisin maahan. Jos Netflix ei esitäkään Murkon kokkishouta niin fyffet on sitten finito. Sehän kehuskeli kun oikeudenkäynti alkoi että hänellä on rahaa mennä loppuun saakka, muut sovittelee, mutta hän ei.

Papereissa Harry oli Duke, eikä prinssi. Meghan on taas tiputtanut the sanan pois.

Suomesta käsin neuvotaan brittiä ja amerikkalaista englannin kielen kiemuroista ja aatelisarvojen oikeista muodoista. Hyvä Suomi!

Tuosta  minäkin mainitsin jossain aiemmin ja sitä oli ihan englanninkielinen toimittajakin ihmetellyt: Jos tiputtaa 'the'-sanan pois tuosta Dutchessin edestä sen voi tulkita niin, että henkilö on eronnut. The Dutchess of Sussex viittaa siihen, että on edelleen naimisissa herttuan kanssa. Kuulostaa ehkä suomalaiselle hölmöltä mutta noin se menee. Meghanin instan tittelissä the-sanaa ei ole.

Ei tuo lainaamasi kirjoittaja mitään neuvonut vaan kertoi faktan. Voi olla, että Meghan ei välitä näistä muodollisuuksista kuin valikoiden.

Vierailija
43031/46129 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harryllä ei ole mitään valtaa Usassa, typeryshän se on.

Vierailija
43032/46129 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli ollut joku nainen tyttärensä kanssa avustamassa ja hän kertoi podcastissa jossa häntä haastateltiin, että kaikkien piti lähteä alueelta kun nämä kaksi saapuivat kameroineen. Seuraavana päivänä vasta sai palata paikalle. Eli sirkusareena piti taas varata kahdelle pellelle.

"Joku nainen" ja nimeltä mainitsematon podcast, siinähän on luotettavat lähteet! :D  Sinä, kolmas pelle, uskot kaiken niin kauan kun se on negatiivista Harrysta ja Meghanista.

Mitähän tulevaisuudessa uskot kun Daily Fail ja muut tabloidit ovat nyt saaneet varoituksen pysyä totuudessa? Ennustetaan että Harry on antanut lamauttavan iskun tabloideille.

Esim. Dan Wootton on soittanut nauhan jossa on tietoa asiasta. Äänessä ei tosin ole tuo nainen vaan jotkut miehet.

Vierailija
43033/46129 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalifornian pormestari söi Harry kädestä koska Harry on Iso-Britannian kuninkaan poika ja tulevan kuninkaan veli. Vaikka hän on id iootti, niin hänellä on tiettyä valtaa syntyperänsä takia.

Kalifornian pormestari??? Kyllä se Kalifornia onkin iso kaupunki, 39 miljoonaa asukasta. Semmonen id  iootti taas kirjoittelemassa potaskaa. Mitä valtaa Harrylla on USAssa?

Vierailija
43034/46129 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mistä minä voin tietää, että tunnet jonkun jossain Palisadessa? Voit aivan hyvin valehdella ja istua vaikkapa neukkukuutiossa Kontulassa. Ja joo, taas tuli tuo ei mun tartte. 

Joka. Ainoa. Kerta. 

Valehtelevat Meghan Marklen palvojat. Pthyi."

Sinulla itselläsi taitaa tuo valehteleminen olla niin verissä että se tulee heti ensimmäiseksi mieleen kun luet muiden kommentteja.

Ei sinun tarvitsekaan tietää ketä minä tunnen, siitä ei nyt ollut kysymys. Laita oma olinpaikkasi esille tähän jos pidät sitä niin tärkeänä yksityiskohtana, älä arvuuttele minun asumisiani.

Onhan se tietysti masentavaa kun Harrya ylistää  koko maailma ja palvomasi Wills on uutisissa katsottuaan hävityn pallopelin.

Turussa minä asun. Miksi haluat tietää? Minä kerron reilusti, kun taas sinä jätät Kontulan (anteeksi, Cöntylän) neukkukuutiot muiden huviksi. Tyypillistä

Ja sanotaan nyt kerran vielä, vaikka pinna minulla jo niin pirusti kiristää, että meghanisteilla on kumma tapa yleistää kaikki ihmiset maan päällä oman heikon aivotoimintansa mukaan. Eivät millään käsitä, kun itse palvovat maata. palanuttakin, jonka päällä Meghanin iso ohut ja Harryn pienempi mutta paksumpi jalka on tallustellut, että toiset eivät sellaista tee. Siis palvo. En Williamia, en Catherinea, en Charlesia, en Camillaa, en Annea, en Timothyä, en Edwardia, en Sophieta, en Andrew'ta, en Sarah'ia, en Beatricea, En Eugnieta, en Georgea, en Charlottea, en Louis'ia (kolmea viimemainittua en taatusti, koska en yleensäkään pidä lapsista, olen ns. vela), en edes corgeja enkä hevosia. Niiden kissoja palvoisin, mutta kun ovat niin ärsyttävää sakkia, että kissoja niillä kenelläkään ei vissiin ole.

Menikö nyt tulipalonkatkuiseen kaaliisi vai vieläkö haluat tietää muuta minusta? Olen samana vuonna syntynyt kuin Edinburghin herttuatar, tosin muutamaa kuukautta myöhemmin. Kun nyt kaupunki tuli mainituksi, olen asunutkin Edinburghissa muutama vuosikymmen sitten. Tykkään edelleen 80-luvun rockmusiikista, ja Beatles-herätyksen sain kesällä 1980 Olipa kerran Beatles -kuunnelmasarjan myötä. Suuren rakkauteni kissoihin mainitsin jo, meillä oli 17 vuotta oranssivalkoinen manx, jonka jouduimme viemään piikille 15 vuotta sitten eikä meillä sen jälkeen ole ollut kissaa, mutta hyvän ystäväni kissoja saan paijata mielin määrin. Olen ollut mieheni kanssa naimisissa pian 33 vuotta. Vanhempani ovat jo kuolleet, samoin appivanhempani. Auto on, olen ostanut sen ihan itse, pieni punainen VW Polo, näppärä kaupungissa ja tarpeeksi kookas moottoritieajoon.

Jokohan tuli tarpeeksi? Mutta en, en palvo ketään enkä mitään. Jätän sellaiset asiat meghanistisugarien haltuun. He osaavat sen ilman minuakin just fine.

Vierailija
43035/46129 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli ollut joku nainen tyttärensä kanssa avustamassa ja hän kertoi podcastissa jossa häntä haastateltiin, että kaikkien piti lähteä alueelta kun nämä kaksi saapuivat kameroineen. Seuraavana päivänä vasta sai palata paikalle. Eli sirkusareena piti taas varata kahdelle pellelle.

"Joku nainen" ja nimeltä mainitsematon podcast, siinähän on luotettavat lähteet! :D  Sinä, kolmas pelle, uskot kaiken niin kauan kun se on negatiivista Harrysta ja Meghanista.

Mitähän tulevaisuudessa uskot kun Daily Fail ja muut tabloidit ovat nyt saaneet varoituksen pysyä totuudessa? Ennustetaan että Harry on antanut lamauttavan iskun tabloideille.

Esim. Dan Wootton on soittanut nauhan jossa on tietoa asiasta. Äänessä ei tosin ole tuo nainen vaan jotkut miehet.

Dan Wootton on toinen suunsoittaja joka on potkittu pois mediasta. Elättää nyt itseään You Tubin tuloilla. Palkkahommiin hänellä ei enää ole asiaa, niin on tahrannut itsensä.

Vierailija
43036/46129 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Britanniassa makseta samanlaisia korvauksia kuin Usassa. ENemmän ne ovat juuri vastapuolen kuluja mitä makselevat. Enemmenkin ihmetyttää oliko tällä Vanity Fairin jutulla jotain yhteyttä siihen että Harry halusi yhtäkkiä sovitella, yhteydenottohan tuli vain muutama päivä sitten. Tai sitten pelkää, että jos joutuu matkustamaan Usan ulkopuolelle, niin ei pääse enää takaisin maahan. Jos Netflix ei esitäkään Murkon kokkishouta niin fyffet on sitten finito. Sehän kehuskeli kun oikeudenkäynti alkoi että hänellä on rahaa mennä loppuun saakka, muut sovittelee, mutta hän ei.

Papereissa Harry oli Duke, eikä prinssi. Meghan on taas tiputtanut the sanan pois.

Suomesta käsin neuvotaan brittiä ja amerikkalaista englannin kielen kiemuroista ja aatelisarvojen oi

Dianakin oli Diana, Princess of Wales loppuaikoinaan. Meghan matkii kaiken mitä tekee, varsinkin Dianalta. Sieltä se tulee, Duchess ilman "the"tä. Dianalta.

Vierailija
43037/46129 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dan Woottonia mollaa meghanisti, joka on katkera siitä, että Wootton oli Piers Morganin ohella niitä ensimmäisiä, jotka paljastivat totuuden Meghanista. Se kannattaa aina muistaa, kun lukee näitä tiettyjä ihmisiä mollaavia kommetteja, siis kuka niitä kirjoittaa ja mikä on niiden agenda.

Vierailija
43038/46129 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Tuskin pormestari on ihan vaan huvikseen keekoillut tuolla Harryn ja Meghanin kanssa? Ehkä he ovat lahjoittaneet huomattavan summan avustustöihin, niin se ainakin selittäisi pormestarin käytöksen.* 

Jos Marklet olisivat lahjoittaneet huomattavan summan avustustöihin, sen tietäisi kyllä koko maailma, siitä he kyllä pitäisivät huolen!

Kyseessä valtava tragedia, joten tuskin siellä nyt kukaan julkkis länkyttää lahjoituksistaan. 

Kyllä siellä vaan on puhuttu (länkytetty?) julkkisten lahjoituksista ihan nimet ja summat mainiten: Paris Hilton 5 milj., Taylor Swift 1 milj. dollaria (en voi käyttää dollarin merkkiä, koska palsta ei sitä minun koneeltani hyväksy). Muitakin on mainittu, mutta nuo kaksi nimeä jäivät mieleeni. 

Kun Harry nyt meghanistien käsityksen mukaan kääri valtavat rahasummat oikeudenkäynnistään, niin kaipa hän nyt tekee suuren lahjoituksen avustustyöhön (ja mieluiten ei Archewellin kautta), kuten aikanaan William, joka lahjoitti koko saamansa miljoonan hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
43039/46129 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomesta käsin neuvotaan brittiä ja amerikkalaista englannin kielen kiemuroista ja aatelisarvojen oi

Sophie, Duchess of Edinburgh

Member of the British royal family

Vierailija
43040/46129 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se Vanity Fairin artikkeli on mistä somessa puhutaan? 

Se on Vanity Fairin artikkeli.

Ketju on lukittu.