Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
42941/46129 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piers, siinä taas yksi suunsoittaja joka on vajonnut aina vain alemmas ammatissaan.

Vierailija
42942/46129 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charlesin omaisuutta pieni osa:

Private jewels: $670 million

A 94.4-carat pear-cut diamond will be featured in the crown worn by Camilla, the Queen Consort, in the coronation representing just one of the jewels privately owned by Queen Elizabeth that are now among Charles' possessions, according to The Guardian. 

Oma autokokoelmakin on $8 miljoonan arvoinen. Sen lisäksi kaikki muu omaisuus joista suurin lahja on se että ei ole velvollinen maksamaan 40% veroa perimisistään.

Kyllä noilla varoilla voisi kustantaa poikansa turvallisuuden.

Miksi ihmeessä kustantaisi keski-ikäisen jätkän ja sen narskuakan menoja mitenkään? Saadakseen lisää haukkumista vai?

Avustaahan Charles Camillan ikivanhaa siskoakin. Mutta ilmeisesti oman lapsen avustamisen on estänyt Workshy-Willie. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42943/46129 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aivan taatusti on Markle tietoinen tuosta Charlesin omaisuudesta.

Joo. Eroa ei tule ennen Charlesin delaamista. Luultavasti tosin Charles on tehnyt omaisuutensa suhteen arrangements. Ei pääse Meghan innokkaine näppeineen väliin. 

Tottakai on. Ei kai nyt kukaan luule, että omaisuudesta menisi senttiäkään mulggumegsulle. Tai ehkä Megsu parka itse luulee saavansa jotakin.

Kedjumulggu taas nimittelee ja jakaa muitten ihmisten rahoja kun omia ei ole kenellekään jaettavaksi.

Vierailija
42944/46129 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HARRY VOITTI OIKEUDESSA!

Häh??? Harry nimenomaan EI voittanut oikeudessa, ei käynyt oikeutta ollenkaan. Meni pupu pöksyyn ja otti mieluummin sovittelumiljoonat kätöseen. 

Jos tuo on meghanistien käsitys siitä, mitä tapahtui ("voitto") niin en ihmettele, että pitävätkin pariskuntaa sankareinaan. 

Eipä juuri ole älykkyydellä sitä sakkia siunattu. 😂😂

Jos osaisit englantia ja etsiä kunnon lähteet niin sitten kai ymmärtäisit että vastapuoli antautui ja lähestyi Harryn ja Watsonin tiimejä. Eivät halunneet mistään hinnasta antaa asian mennä oikeuteen koska silloin olisi voinut paljastua vaikka mitä. 

NGN on jo maksanut $1.2 biljoonaa niille jotka luovuttivat (Hugh Grant) kosk 

Ai, minä en osaa englantia? Etpä osaa sitten sinäkään. Sinun kommenttisi on täynnä virheitä. Ja missä on linkki uutiseen? Mikä se "kunnon lähde" on????

Meghanistien höpinät ja mielipiteet minä jätän omaan arvoonsa, siis roskikseen. 

Vierailija
42945/46129 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piers, siinä taas yksi suunsoittaja joka on vajonnut aina vain alemmas ammatissaan. 

Piers on hyvä jätkä, one of the good guys. Ensimmäisiä, jotka sanoivat ääneen totuuden Meghan Marklesta. Nyt sanovat jo muutkin, jälkijunassa, mm. Hollywood Reporter ja Vanity Fair. 

42946/46129 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusa se on pienikin kiusa

Vierailija
42947/46129 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piers on hyvä jätkä, one of the good guys. Ensimmäisiä, jotka sanoivat ääneen totuuden Meghan Marklesta. Nyt sanovat jo muutkin, jälkijunassa, mm. Hollywood Reporter ja Vanity Fair. 

Huvittavaa on miten "totuus" on mielestäsi totuus vain jos se on Sussex negatiivinen. Minä olen seurannut Piersiä siita asti kun hän tuli USAn televisioon. Aina vaan iljettävämmäksi menee ja nythän hän on enää vain You Tubessa, kaikkialta muualta on saanut potkut.

"After receiving 41,015 complaints, Ofcom launched an investigation on 9 March 2021 into the remarks Morgan made about the Duchess of Sussex's mental health on Good Morning Britain.[167][168][169] The regulator confirmed on 12 March that the Duchess of Sussex had complained as well.[156] On 17 March, it was reported that complaints against Morgan had reached 57,000, breaking Ofcom's record."

Vierailija
42948/46129 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa on miten "totuus" on mielestäsi totuus vain jos se on Sussex negatiivinen. Minä olen seurannut Piersiä siita asti kun hän tuli USAn televisioon. Aina vaan iljettävämmäksi menee ja nythän hän on enää vain You Tubessa, kaikkialta muualta on saanut potkut.

"After receiving 41,015 complaints, Ofcom launched an investigation on 9 March 2021 into the remarks Morgan made about the Duchess o 

Niin, me olemme eri mieltä siitä asiasta, niin kuin niin monesta muustakin asiasta. En minä muuta mielipidettäni, vaikka sinun mielestäsi minun pitäisi. Minä en muuta mielipidettäni, koska sinun mielestäsi minun pitäisi. 

Ymmärrätkö nyt, miksi sinun ei kannata alkaa minun kanssani väitellä tästä(kään) asiasta? 

Vierailija
42949/46129 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HARRY VOITTI OIKEUDESSA!

Häh??? Harry nimenomaan EI voittanut oikeudessa, ei käynyt oikeutta ollenkaan. Meni pupu pöksyyn ja otti mieluummin sovittelumiljoonat kätöseen. 

Jos tuo on meghanistien käsitys siitä, mitä tapahtui ("voitto") niin en ihmettele, että pitävätkin pariskuntaa sankareinaan. 

Eipä juuri ole älykkyydellä sitä sakkia siunattu. 😂😂

Jos osaisit englantia ja etsiä kunnon lähteet niin sitten kai ymmärtäisit että vastapuoli antautui ja lähestyi Harryn ja Watsonin tiimejä. Eivät halunneet mistään hinnasta antaa asian mennä oikeuteen koska silloin olisi voinut paljastua vaikka mitä. 

NGN on jo maksanut $1.2

Kunnon lähteitä: https://yougov.co.uk/politics/articles/45744-which-media-outlets-do-bri…

Mitkä kommenttini ovat täynnä virheitä? En ole yhtään mitään kirjoittanut englanniksi tänään. Roskikseen taitaa päätyä sinunkin kommenttisi kun siinä ei ole mitään järkeä.

Vierailija
42950/46129 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Harry saa sovintokorvayksia yli 10 miljoonaa puntaa. Euroissa tosi suuri summa. Onnittelen.

Vierailija
42951/46129 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei britanniassa korvaukset ole noin suuria. Harry sai 1,7 miljoonaa ja asianajakulut reilu 7 miljoonaa.

Vierailija
42952/46129 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Harry saa sovintokorvayksia yli 10 miljoonaa puntaa. Euroissa tosi suuri summa. Onnittelen.

Miksi? 

Tosi suuri? 11,8 miljoonaa euroa. Meghanille pari designermekkoa ja pari kultakorua. Siihen se menee. Jos ei sitten Harry puuhaa eroa ja piilota niitä johonkin veroparatiisiin. Niinkin voi käydä Vanity Fairin jutun jälkeen. Harry päättää toimia ennen kuin Meghan ehtii. 

Vierailija
42953/46129 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei britanniassa korvaukset ole noin suuria. Harry sai 1,7 miljoonaa ja asianajakulut reilu 7 miljoonaa.

Tässä tapauksessa on. Harry on saanut 8-numeroisen summan + oikeuskulut.

Vierailija
42954/46129 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun ne kunnon lähteet siihen sinun miljardikorvausjuttuusi. Koska taas höpisit jotain outoa ilman linkkiä ja sitten pitäisi sellaista uskoa? Joo, en minä. Laita nyt kiltisti se linkki siihen juttuun, kiitos. 

Hyvänen aika, kun pitää aikuista ihmistä taas neuvoa ihan alkeista. 🙄

Vierailija
42955/46129 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
42956/46129 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sovinnon korvauksista ei ole annettu tietoa. Tuo 10 miljoonaa on summa, jonka se mediatalo maksaa oikeudenkäyntikustannuksia. Omat ja Harryn ja muut kustannukset.

Vierailija
42957/46129 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charlesin omaisuutta pieni osa:

Private jewels: $670 million

A 94.4-carat pear-cut diamond will be featured in the crown worn by Camilla, the Queen Consort, in the coronation representing just one of the jewels privately owned by Queen Elizabeth that are now among Charles' possessions, according to The Guardian. 

Oma autokokoelmakin on $8 miljoonan arvoinen. Sen lisäksi kaikki muu omaisuus joista suurin lahja on se että ei ole velvollinen maksamaan 40% veroa perimisistään.

Kyllä noilla varoilla voisi kustantaa poikansa turvallisuuden.

Kustantaako sinun isäsi sinun elämisesi? Vai ajatteletko, että aikuisena ihmisenä sinä itse elätät  itsesi? 

Harry on neljänkymmenen. Neljänkymmenen. 

Jos on diplomaatin statuksella Briteissä niin onko aseenkantolupa? 

Vierailija
42958/46129 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun ne kunnon lähteet siihen sinun miljardikorvausjuttuusi. Koska taas höpisit jotain outoa ilman linkkiä ja sitten pitäisi sellaista uskoa? Joo, en minä. Laita nyt kiltisti se linkki siihen juttuun, kiitos. 

Sinulla on käytettävänä aivan samat lähteet kuin minullakin. Miksi et itse etsi noin simppeliä tietoa? Ihan piruuttani en laita "kiltisti" sinulle mitään linkkiä. Opettele kommunikoimaan ihmisiksi ensin. Minulle on ihan sama uskoit mitään tai et.

Vierailija
42959/46129 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oo, vai oli Rachelilla ihan kolme miljoonaa nenästä vedettyä seuraajaa. Vaude!

Jossakin videossa näin Gal Gadot'n instagramin seuraajien määrän. Niitä on yli sata kahdeksan (108!) miljoonaa. Eli revi siitä, meghanisti! Koska Meghanilla samanlaiset luvut? Vuonna 2388? :D :D

#1 Cristiano Ronaldo (@cristiano)  674 million  followers on Insagram     Footballer

Cristiano VOITTI tämän kilpailun. WHOOP DE DO!  *******  674 ********

Cristiano on somessa ihan omaa luokkaansa. Ei edes Grande, Beyonce, Kardashian-Jennerit ja Taylor pärjää hänelle. Yhdestä somepostauksesta tienaa miljoonan. 

Vierailija
42960/46129 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on käytettävänä aivan samat lähteet kuin minullakin. Miksi et itse etsi noin simppeliä tietoa? Ihan piruuttani en  laita "kiltisti" sinulle mitään linkkiä. Opettele kommunikoimaan ihmisiksi ensin. Minulle on ihan sama uskoit mitään tai et. 

Joo. Just näin. Just näin. Yhtä paha kiukuttelija kuin idolipuoliskonsa Harry. Paljon puhetta, ei substanssia. Valehtelee vaan silmät päästään. 

Jepjepjep. 

Ketju on lukittu.