Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko niiden talo on palanut?
Pilaan nyt päiväsi, ei ole palanut, kun eivät asu LA:ssa. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, asteroidi voi iskeä kun oikein hartaasti toivot.
Asuvat lalalandissä?🤨
Eivät asu sinun naapurissa!
Vierailija kirjoitti:
Mites siellä missäonkateketjussa, päästetäänkö siellä irti? Jos ei päästetä, miksi täällä pitäisi?
Valitettavasti yhtä kahjoa kuin täällä suurinosa, kirjoittajat ilman omaa elämää ja suoltavat ilkeyksiä ihmisestä jota eivät ole eivätkä tule ikinä tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilaan nyt päiväsi, ei ole palanut, kun eivät asu LA:ssa. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, asteroidi voi iskeä kun oikein hartaasti toivot.
Ahaa. Miksi sitten joutuvat evakkoon ja ovat suuren riskin alueella?
https://www.independent.co.uk/life-style/royal-family/prince-harry-megh…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstailee nekkukuutiosta, super surullista. Pari kuukautta ja kevät tulee, sitten voit ulkoilla ja nähdä kuinka elämää on myös netin ulkopuolella. Toki jos on jo kerennyt komeroitua ei ole toivoa.
Miksi asut neukkukuutiossa? Minä asun omakotitalossa rannalla.
Vierailija kirjoitti:
" Tämä ketju on nimenomaan negatiivinen Suuseksiparia kohtaan, joten joko pidät itsesi kurissa tai siirryt toiseen ketjuun tai muille palstoille, joissa ylistetään tuota opportunistia."
Ja wohl Frau Kommendante!
Mä olen käsittänyt että tämä on negatiivinen ketju Windsoreita kohtaan, lähinnä Ellun ja Philipin lapsia ja lapsenlapsia kohtaan.
Marklen koira kuoli jo kuukausia sitten, mutta eukko käyttää koiran kuolemaa härskisti hyväksen kerätäkseen sympatiaa. No onhan instaan jotain julkaistava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites siellä missäonkateketjussa, päästetäänkö siellä irti? Jos ei päästetä, miksi täällä pitäisi?
Valitettavasti yhtä kahjoa kuin täällä suurinosa, kirjoittajat ilman omaa elämää ja suoltavat ilkeyksiä ihmisestä jota eivät ole eivätkä tule ikinä tapaamaan.
Eli koska olen tavannut Elizabethin ja Philipin (Edinburghin herttua), saan suoltaa heistä mitä vain.
Joko on Monteshitholesta lähdetty evakkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanilla on velvollisuus olla teeskentelemättä ja puhumatta täyttä paskaa. Erittäin hyvä huomio tuo "Koira on tärkeämpi kuin oma isä"!
On alkanut somettaa, joten kun herttuattarena esiintyy, pitäisi olla käytöstavat ja uskottavuutta, jos meinaa kannatusta saada. Mollasi kuningashuonetta, niin tuohon se sitten päätyi.
Toivottavasti edes menestyy, niin ei pariskunnan tarvitse enää kerjätä kuninkaalta toimeentuloa "itsenäiseen elämäänsä".
Useamman kerran olen kysynyt miten Meghan on mollannut kuningashuonetta, ihan omin sanoin saa vastata. Samoin jotain sitaattia tuohon enää kuninkaalta kerjäämiseen.
Sinä vaadit Meghanilta uskottavuutta, missä on omasi?
Ilmeisesti olet niin uusi fanaatikko, ettet ole nähnyt sitä surullisenkuuluisaa Oprah-haastattelua tai
Oprahin ohjelmia en ole ikinä nähnyt vaikka hänet tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli koska olen tavannut Elizabethin ja Philipin (Edinburghin herttua), saan suoltaa heistä mitä vain.
Miksi niin tekisit, oletko mielenvikainen? & turha tästä vääntää muuta kuin se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielevästi meghanistisugarit ovat aina julistaneet, että Sussexit pitävät lapsensa piilossa, koska pelkäävät turvallisuuden puolesta. Nyt on turvallisuus vihdoin saavutettu, koska lapset on nyt tässä epätoivoisessa tilanteessa kaivettu esiin ihasteltaviksi. Kuulemma varsinkin Artsin amerikkalaista aksenttia fanittajat ihastelevat kovin.
Meghanistien pökkelöisyydestä ei ole epäselvyyttä: yleensäkin amerikkalaisilla on amerikkalainen aksentti. Mitä sitä erikoisesti ihastelemaan??
Huoh. Jos kritisoin kuningas perhettä niin olen Meghanisti? En tiedä Meghanista mitään. En seuraa häntä, en tiedä hänestä mitään. Seuraan vain hovia.
Joojoo, ja puut puhuu ja lehmät lentää. 🙄
Sinun paikkasi on sitten se missäonkateketju. Catherine
Kuten sanoin, minua kiinnostaa kuninkaiden jälkeläiset alkaen 1100-luvulta. Harry on kuninkaan jälkeläinen. Ketjun otsikon mukaan täällä pitäisi puhua Harrystä ja ehkä Andrewista.
Kuninkaiden ja prinssien puolisot saattaa kiinnostaa jotain muita. Ketjussa puhutaan myös nykyisestä hovista. Olen kiinnostunut myös mediasta.
Ja siksi vastasin sinulle, koska minuahan sinä meghanistiksi kutsuit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin tekisit, oletko mielenvikainen? & turha tästä vääntää muuta kuin se on.
Edellisen logiikan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstailee nekkukuutiosta, super surullista. Pari kuukautta ja kevät tulee, sitten voit ulkoilla ja nähdä kuinka elämää on myös netin ulkopuolella. Toki jos on jo kerennyt komeroitua ei ole toivoa.
Miksi asut neukkukuutiossa? Minä asun omakotitalossa rannalla.
Kuvittele mitä haluat, varmaan turvallisempi paikka tuo mielikuvitus maailma kuin tosi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanilla on velvollisuus olla teeskentelemättä ja puhumatta täyttä paskaa. Erittäin hyvä huomio tuo "Koira on tärkeämpi kuin oma isä"!
On alkanut somettaa, joten kun herttuattarena esiintyy, pitäisi olla käytöstavat ja uskottavuutta, jos meinaa kannatusta saada. Mollasi kuningashuonetta, niin tuohon se sitten päätyi.
Toivottavasti edes menestyy, niin ei pariskunnan tarvitse enää kerjätä kuninkaalta toimeentuloa "itsenäiseen elämäänsä".
Useamman kerran olen kysynyt miten Meghan on mollannut kuningashuonetta, ihan omin sanoin saa vastata. Samoin jotain sitaattia tuohon enää kuninkaalta kerjäämiseen.
Ja sinä vaadit muita kirjoittajia tilille joka päivä täällä. Sinulle on kyseine asia, j
Miksi et kunnioita OJ:tai ja puhu myös Andystä🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ihan aluksi katsomaan Oprah haastattelu, missä Meghan valehteli minkä ehti ja häpäisi miehensä perheen.
Ah! Olin kiusattu, olin tuon toksisen perheen vankina! Minulta vietiin passikin jotta en olisi päässyt karkuun, mitä nyt matkustin yksityiskoneella tuona aikana yli 10 eri maassa 5:llä eri mantereella ja aiheutin kaaosta sekä Afrikassa kun nuo itiootit eivät osanneet leipoa mieleistäni banaani-leseleipää ja Archienkin meinasivat polttaa ja Australiassa jotkut tollot suututtivat minut niin että minun oli ihan pakko viskata se teekuppi seinään, en tarkoittanut oikeasti viskata sitä seinään mutta se palvelija oli liian nopea ja väisti. Kävin yksin yksityiskoneella siellä Los Angelesissa Hollywood-julkkisystävieni, joita tosin en ollut ennen tavannut, järjestämillä vauvakutsuilla. Ilkeä hovi yritti estää lähtöni ja suurin piirtein vangita minut, käyttäen tekosyynä turvallisuuttani kun oli loppuvaiheen raskaus ja geriatrinen raskaus.
Ja sitten nämä törkeät pohdinnat lapseni ulkonäöstä sekä hovin että brittilehtien kesken. Ah! brittilehdistö on täysin ra sist ista! he tekivät kuvamanipulaatioita tulevasta lapsestani! tekivät hänestä apinannäköisen!!! pistivä hälle leveän lättänenän, mustat silmät, kähärän tukan... Ei ollenkaan Dianan näköisen!!! Hovin toksinen ilmapiiri vaikutti niin, että vajosin usein lattialle itkemään ja toivomaan kuolemaani! Hovi ajoi minut lähes päättämään oman elämäni ja kukaan hovissa ei auttanut meitä. Se että miehelläni on kännykän pikavalinnassa psykoterapeuttinsa ja psykologinsa numerot ja he ovat valmiina auttamaan häntä mihin vuorokaudenaikaan hyvänsä, ei liity tähän.
Catherine oli kaikkein pahin! Pyysin häneltä lainaksi hänen huulikiiltoaan eräässä tilaisuudessa ja hän ei huolinut sitä enää takaisin. Minä olisin toivonut, että hän olisi ottanut sen kyynelehtien takaisin, painanut poveaan vasten, säiyttänyt kalleimpana aarteenaan koska MINUN huuleni olivat koskettaneet sitä ja me olisimme olleet "huulirasvasiskot".
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta joku ikisaikuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Miksi sitten joutuvat evakkoon ja ovat suuren riskin alueella?
https://www.independent.co.uk/life-style/royal-family/prince-harry-megh…
Engelska ei oikein suju? Mitä luulet "could be" ja "may be" sanojen tarkoittavan? Jossittelua suomeksi sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
Marklen koira kuoli jo kuukausia sitten, mutta eukko käyttää koiran kuolemaa härskisti hyväksen kerätäkseen sympatiaa. No onhan instaan jotain julkaistava.
Taas yksi uuvatti jauhaa samaa vaikka Meghan on ihan selvästi ilmoittanut miksi ilmoitti siitä juuri nyt. Mistä muka tiedät milloin Guy kuoli, missään ei ole sitä sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ihan aluksi katsomaan Oprah haastattelu, missä Meghan valehteli minkä ehti ja häpäisi miehensä perheen.
Nythän runosuoni rupesi pulppuamaan kun on melkein nukkumaanmenon aika. Taitaa olla kuin VTI, uusii aina kun vähimmin odottaa.